Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych  do DPS Brańszczyk w 2017 r - II zadania

Data publikacji 2016-12-13
Data zakończenia 2016-12-21 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Brańszczyk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 365257 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 158960005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych  do DPS Brańszczyk w 2017r. tj. w okresie  od 01.01.2017r do 31.12.2017r.
Zamówienie podzielono na dwa zadania. Wykonawca może złożyć oferty na dwa zadania lub tylko na jedno z nich. Na każde z zadań przygotowano odrębny formularz asortymentowo cenowy , w druku oferty i projekcie umowy , należy wpisać odpowiedni numer i nazwę zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Pozostałe załączniki obowiązują odpowiednio do każdego zadania ( na poszczególnych załącznikach należy wpisać nazwę i numer zadania) .

Zadanie nr I - Dostawy różnych produktów spożywczych w 2017r
Zadanie nr II - Dostawy produktów mrożonych w 2017r.

Opis

Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych  do DPS Brańszczyk w 2017r zadanie nr I. Wykonawca zobowiąże się dostarczać produkty spożywcze w ilościach i terminach  określonych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy faxem lub telefonicznie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem.  Osobą upoważnioną ze strony zamawiającego do   współdziałania w tym zakresie jest dietetyk DPS. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZPrzedmiotem zamówienia są dostawy produktów mrożonych do DPS Brańszczyk w miarę bieżącego zapotrzebowania. Szacunkową ilość i rodzaj zamawianych produktów w skali roku, zawiera formularz asortymentowo cenowy do zadania nr II – załącznik nr 2a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica ul. Jana Pawła II
Nr domu 65
Miejscowość Brańszczyk
Kod Pocztowy 07221
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 0-29 6794220
Fax 0-29 7421414
Email zamowienia@dpsbranszczyk.pl
Adres strony url www.dpsbranszczyk.pl
Regon 29606400000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsbranszczyk.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okres2c 1201/01/201731/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Wykonawca powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia wynikającą z aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(zał. nr 3), będzie ocenione jako spełnienie w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(zał. Nr 3), będzie ocenione jako spełnienie w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiadające przedmiotowi zamówienia zdolności techniczne i zawodowe, niezbędne do wykonania zamówienia na podstawie, złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) i oceni go wg formuły spełnia-nie spełnia
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust 5 pkt.1 ustawy Pzp . Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia, dokument ten składa każdy z nich;
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z zapisami w SIWZ w rozdziale 7 w pkt. od 1 do 7.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadkach: a) zmiana danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, b) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji artykułów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiednich artykułów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż artykuły objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, c) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw objętych niniejsza umową. d) nastąpi ustawowa zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT, lub w przypadku zmian cen korzystnych dla Zamawiającego.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnicę przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnym wewnętrznym opakowaniu (kopercie), a w miejscu widocznym na zewnątrz opakowania umieścił napis: NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA.
IV 6 5 Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)