Dostawa rękawic medycznych - 5 pakietów.

Data publikacji 2017-03-02
Data zakończenia 2017-03-10 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny ZOZ
Miejscowość Kolbuszowa
Województwo podkarpackie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 35348 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Pakiet 1 – rękawice chirurgiczne bezpudrowe – 1 pozycja.
Pakiet 2 – rękawice chirurgiczne pudrowane -1 pozycja
Pakiet 3 -rękawice diagnostyczne: nitrylowe, lateksowe, winylowe,
rękawice foliowe - 4 pozycje.
Pakiet 4 – rękawice diagnostyczne – 1 pozycja.
Pakiet 5 – uchwyty na rękawice - 1 pozycja


Opis

1 Rękawice chirurgiczne bezpudrowe, jałowe, lateksowe z wewnętrzną warstwą polimerową, rękawice teksturowane, kształt anatomiczny. Długość rękawicy min. 285 mm, grubość pojedynczej ścianki w obszarze środkowego palca min. 0,22 mm, dłoni min. 0,20 mm, rolowany mankiet min 0,18 mm, siła zrywu przed starzeniem min 15N, poziom protein < 20ug/g, AQL 1,0. Sterylizowane radiacyjnie. Wyrób medyczny i środek ochrony indywidualnej kategorii III.

Wykonawca składa:
- deklaracji zgodności;
- certyfikatu jednostki notyfikowanej potwierdzającej zgodność z normą EN455-1,2,3;
- certyfikatu badania typu WE kategorii III środków ochrony indywidualnej;
- badań na przenikalność wirusów zgodnie z ASTM F 1671;
- karty katalogowej potwierdzającej spełnienie wymaganych parametrów;
- powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.

Rozmiar 6-9 co 0,5 Para 15 000 par
1 Rękawice chirurgiczne, lateksowe pudrowane, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, AQL=1,0, średni poziom protein<30 µg/g rękawicy (badania jednostki niezależnej), mankiet rolowany, opakowanie zewnętrzne hermetyczne foliowane od wewnątrz, długość 260-280 mm dopasowana do rozmiaru.

Wykonawca składa:
- deklaracji zgodności;
- badań na przenikalność wirusów zgodnie z ASTM F 1671;
- badań na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3;
- certyfikatu CE jednostki notyfikowanej dla środka ochrony indywidualnej kategorii III.

Rozmiar 6-9 co 0,5 Para 5 000 par
1 Rękawice diagnostyczne nitrylowe o obniżonej grubości, grubość na palcu 0,08mm, dłoni 0,07mm, długość min. 240mm. Rolowany mankiet, teksturowane tylko na palcach, polimerowane od strony roboczej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony indywidualnej kategorii III. Pozbawione tiuramów potwierdzone badaniami niezależnej jednostki. Posiadające dopuszczenia do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramem na opakowaniu.

Wykonawca składa:
- deklaracji zgodności;
- badań producenta lub z jednostki niezależnej potwierdzających zgodność z normą EN455-1,2,3,4;
- badań na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3;
- karty katalogowej potwierdzającej spełnienie wymaganych parametrów;
- dopuszczenia do kontaktu z żywnością

Rozmiar S, M, L 200 szt. 8 000 opakowań
2 Rękawice diagnostyczne lateksowe, bezpudrowe z wewnętrzną warstwą polimerową, rolowanym mankietem, teksturowane jednorodnie na całej powierzchni dłoni i palców, grubość na palcu 0,12 mm, dłoni 0,11 mm, długość 240 mm, AQL <, = 1,5. Oznakowane jako wyrób medyczny.


Wykonawca składa:
- deklaracji zgodności;
- badań producenta lub z jednostki niezależnej potwierdzających zgodność z normą EN455-1,2,3,4;
- badań na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3;
- karty katalogowej potwierdzającej spełnienie wymaganych parametrów

Rozmiar S, M, L
Op. = 100 szt. 50 op.
3 Rękawice diagnostyczne winylowe, bezpudrowe z wewnętrzną warstwą poliuretanową, gładkie, rolowany mankiet, grubość na palcu i dłoni 0,08mm (+/-0,02 mm).Brak zawartości DEHP potwierdzone badaniami niezależnej jednostki. Posiadające dopuszczenia do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramem na opakowaniu.

Wykonawca składa:
- deklaracji zgodności;
- badań producenta lub z jednostki niezależnej potwierdzających zgodność z normą EN455-1,2,3;
- badań na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3;
- kart katalogowych potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów;
- dopuszczenia do kontaktu z żywnością

Rozmiar S, M, L Op. = 100 szt. 200 op.
4 Rękawice foliowe
Posiadające dopuszczenia do kontaktu z żywnością.

Wykonawca składa:
- karty katalogowej;
- dopuszczenia do kontaktu z żywnością.

Rozmiar M,L Op. = 100 szt. 40 op.
1 Rękawice diagnostyczne do procedur wysokiego ryzyka zakażeń z chlorowaną powierzchnią wewnętrzną, nitrylowe, niejałowe, kolor pomarańczowy, kształt uniwersalny, mankiet rolowany, teksturowane na końcach palców. Długość rękawicy min. 275 mm, grubość pojedynczej ścianki w obszarze palca 0,18-0,20 mm, dłoni 0,12-0,13 mm, na mankiecie 0,09 mm, AQL 1,5.

Wykonawca składa:
- deklaracji zgodności WE potwierdzającej spełnienie normy EN 420, EN 374-3, EN 388, EN 455;
- certyfikat badania Typu WE w kategorii III środków Ochrony Indywidualnej
- badania na przenikalność wirusów zgodnie z ASTM F 1671;
- karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów

Rozmiar S, M, L Op. = 100 szt. 50 op.
1 Uchwyty na rękawice z drutu nierdzewnego pokrytego białą farbą antybakteryjną dostosowane do standardowych wymiarów opakowań rękawic diagnostycznych pakowanych po 100 i 200 szt.
Pojedynczy 20 szt.

Potrójny 5 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny ZOZ
Ulica Grunwaldzka
Nr domu 4
Miejscowość Kolbuszowa
Kod Pocztowy 36-100
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 0172271222
Fax 0172271233
Email walenty.plis@szpital.kolbuszowa.pl
Adres strony url www.szpital.koluszowa.pl
Regon 000304504
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.koluszowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać do dnia 10.03.2017r. do godz. 9.00 , na adres zamawiającego Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa , pokój nr 6.( sekretariat- budynek administracyjny) Adres: ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa
Numer referencyjny Eap-2412/7/17/M
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ ( dołączyć do oferty)
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowania dotyczących: a)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c)zdolności technicznej lub zawodowej.
Inne dokumenty niewymienione Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia: Pakiet nr 1: - deklaracji zgodności; - certyfikatu jednostki notyfikowanej potwierdzającej zgodność z normą EN455-1,2,3; - certyfikatu badania typu WE kategorii III środków ochrony indywidualnej; - badań na przenikalność wirusów zgodnie z ASTM F 1671; - karty katalogowej potwierdzającej spełnienie wymaganych parametrów; - powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Pakiet nr 2: - deklaracji zgodności; - badań na przenikalność wirusów zgodnie z ASTM F 1671; - badań na przenikalność substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3; - certyfikatu CE jednostki notyfikowanej dla środka ochrony indywidualnej kategorii III. Pakiet nr 3: Poz.1.: - deklaracji zgodności; - badań producenta lub z jednostki niezależnej potwierdzających zgodność z normą EN455-1,2,3,4; - badań na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3; - karty katalogowej potwierdzającej spełnienie wymaganych parametrów; - dopuszczenia do kontaktu z żywnością, Poz. 2.: - deklaracji zgodności; - badań producenta lub z jednostki niezależnej potwierdzających zgodność z normą EN455-1,2,3,4; - badań na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3; - karty katalogowej potwierdzającej spełnienie wymaganych parametrów Poz.3: - deklaracji zgodności; - badań producenta lub z jednostki niezależnej potwierdzających zgodność z normą EN455-1,2,3; - badań na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3; - kart katalogowych potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów; - dopuszczenia do kontaktu z żywnością Poz 4.: - karty katalogowej; - dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Pakiet nr 4.: - deklaracji zgodności WE potwierdzającej spełnienie normy EN 420, EN 374-3, EN 388, EN 455; - certyfikat badania Typu WE w kategorii III środków Ochrony Indywidualnej - badania na przenikalność wirusów zgodnie z ASTM F 1671; - karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony obowiązuje zakaz dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w niniejszej umowie- stanowiącej załącznik do SIWZ lub dopuszczalnych w obowiązujących przepisach prawa w tym w art. 144 Ustawy, który definiuje również znamię istotności zmian umowy. 2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k. c. 2a. Zamawiający dopuszcza zmianę cen poszczególnych przedmiotów umowy w wypadku jej obniżenia przez Wykonawcę (w takim samym zakresie dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy). W przypadku zmian umowy o których mowa w zdaniu pierwszym ust. 2a. jej potwierdzeniem będzie wystawiona i zaakceptowana faktura. Nie ma konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy. 2b. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jeżeli będą one korzystne dla Zamawiającego. 3. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT. Potwierdzeniem zmiany umowy w ww. zakresie na piśmie będą wystawiane i akceptowane faktury, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy. 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w razie braku konieczności stosowania części przedmiotów umowy z uwagi np. zmniejszenie ilości świadczeń zdrowotnych przez Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze. 5. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku. W razie braku dostępności na rynku produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku. W razie akceptacji zamiennika przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany dostarczyć ww. zamiennik w terminie określonym w § 2 ust. 4 liczonym od chwili jego zaakceptowania (także telefonicznego) przez Zamawiającego. W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w ww. terminie … dni(ewentualnie po każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym za jego zgodą w terminie dłuższym) lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie, Zamawiający może dokonać zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 7- 11 niniejszej umowy stosuje się odpowiednio. / w zakresie nie uzupełnionym obowiązują terminy określone w ust. 4 paragrafu 2 w zw. ust. 3 tego paragrafu / 5A. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie zmian opakowania /ilości towaru w opakowaniu) pod warunkiem że nie będą one niekorzystne dla Zamawiającego w zakresie ceny towaru (po stosunkowym przeliczeniu). 6. Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Nie dotyczy to zmiany opisanej w ust. 2a, ust. 5A oraz ust. 3 niniejszego paragrafu w których pisemnym potwierdzeniem zmiany umowy będą wystawiane i akceptowane faktury – tj. forma pisemna uproszczona.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60.00
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 10/03/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki PL.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)