Wykonanie oraz dostawa materiałów reklamowych promujących Krajową Sieć Obszarów Wiejskich

Data publikacji 2012-11-28
Data zakończenia 2012-12-12 10:00:00
Instytucja Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 251551 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie oraz dostawa materiałów reklamowych promujących Krajową Sieć Obszarów Wiejskich szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Ulica ul. Korsarzy 34
Nr domu 34
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-540
Województwo zachodniopomorskie
Tel 091 44 67 120
Fax 091 44 67 185
Internet www.wzp.pl
Regon 81168780751100
E-mail zamowienia.publiczne@wzp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 dostawy materiałów promocyjno-reklamowych, o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każda. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenie winno być złożone na wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2) należy przedstawić informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu pn.: Wykaz wykonanych dostaw - załącznik nr 5 do SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty, na zasadzie: spełnia / nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty załącznik 1a do SIWZ, tj. Specyfikacji ilościowo-cenowej przedmiotu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w następującej sytuacji: a) termin realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej, klęski żywiołowej). 2. Strony dopuszczają dokonywanie zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Próbki materiałów
Kryt 2p 40
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.wzp.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343).
Data składania wniosków 12/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin (pokój nr 343)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: realizacji zapisów Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata 2012-2013. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach: pomocy technicznej PROW 2007-2013, schemat III. Dodatkowo wymaga się złożenia wraz z ofertą próbek materiałów wraz z przykładowym oznakowaniem Województwa Zachodniopomorskiego lub innym logo. Ocenie nie będzie podlegał rozmiar logo, ponieważ znakowanie wzorów produktów nie jest uważane za projekt znakowania ostatecznego. Wymaganie złożenia próbek materiałów dotyczy następujących pozycji: a. Pendrive - poz. nr 1 w zał. nr 4 do SIWZ b. Pióro wieczne w etui - poz. nr 3 w zał. nr 4 do SIWZ c. Duży zestaw produktów tradycyjnych i regionalnych Pomorza Zachodniego - poz. nr 7 w zał. nr 4 do SIWZ d. Torba podróżna - poz. nr 13 w zał. nr 4 do SIWZ e. Torba na laptopa - poz. nr 14 w zał. nr 4 do SIWZ f. Portfel męski - poz. nr 15 w zał. nr 4 do SIWZ g. Kubek - poz. nr 17 w zał. nr 4 do SIWZ h. Pluszowa maskotka - poz. nr 20 w zał. nr 4 do SIWZ W przypadku gdy produkt ma być ostatecznie oznakowany nadrukiem jednokolorowym uznaje się próbki z nadrukiem full color. Jeśli produkt ostateczny ma być oznakowany nadrukiem full color, nie uznane zostaną próbki z przykładowym logo jednokolorowym
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)