Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych i akcesoriów komputerowych

Data publikacji 2012-11-28
Data zakończenia 2012-12-06 10:00:00
Instytucja Ministerstwo Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 252067 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302320004, 302321108, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Ministerstwa Zdrowia fabrycznie nowych:
Część I - 20 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych A 4 mono,
- 30 sztuk drukarek laserowych A 4 mono,
Część II - akcesoriów komputerowych,
zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 - opisie przedmiotu zamówienia - do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Zdrowia
Ulica ul. Miodowa 15
Nr domu 15
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-952
Województwo mazowieckie
Tel 22 8312158
Fax 22 831 14 49
Internet www.mz.gov.pl
Regon 00028798700000
E-mail j.paczewska@mz.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/12/2012
Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę, złożoną przez podmioty występujące wspólnie, będą one zobowiązane, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia umowy regulującej ich współpracę. W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę, złożoną przez podmioty będące osobami fizycznymi będą one zobowiązane, przed podpisaniem umowy, do dostarczenia aktualnego wpisu do ewidencji podmiotów gospodarczych. Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika, jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a)konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie towarów spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie towarów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; b)pojawienie się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c)wprowadzenie nowej wersji oprogramowania przez producenta, oprogramowania wykorzystywanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zmiany warunków licencjonowania oprogramowania przez producenta lub dystrybutora; d)zmiany nazwy, adresu, statusu firmy; 2)Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.mz.gov.pl
Adres uzyskania siwz Warszawa 00-952, ul. Miodowa 15, pok. 046
Data składania wniosków 06/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ministerstwo Zdrowia, 00-952 Warszawa, ul. Miodowa 15,pok. 154
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zamawiający żąda załączenia do oferty - Część I zamówienia - dla 20 szt. urządzeń wielofunkcyjnych dokumentu potwierdzającego zgodność z normą Energy Star;
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)