Wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjno-reklamowych

Data publikacji 2017-03-30
Data zakończenia 2017-04-07 12:00:00
Instytucja Województwo Pomorskie
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55168 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000, 798225007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjno – reklamowych, który został podzielony na 4 części:
Część nr I
Część nr II
Część nr III
Część nr IV.
Zamówienie służy realizacji zadań obejmujących promocję Województwa Pomorskiego.

Pozostałe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekcie umowy dla części 1,2,3,4 stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Dla potwierdzenia, że oferowana dostawa artykułów promocyjno-reklamowych odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj. zgodnych z Opisem Przedmiotu Zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, Wykonawca powinien załączyć do oferty podpisaną Specyfikację Techniczną przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik nr 2.1 do SIWZ. W Specyfikacji Wykonawca winien podać nazwę produktu, adres strony internetowej lub odpowiednio dołączyć kserokopię karty katalogowej produktu lub innego dokumentu (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy), służącemu zweryfikowaniu przez Zamawiającego parametrów oferowanego produktu.


Opis

Część pierwsza zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjno-reklamowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie służy realizacji zadań obejmujących promocję Województwa Pomorskiego.Część druga zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjno-reklamowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie służy realizacji zadań obejmujących promocję Województwa Pomorskiego.Część trzecia zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjno-reklamowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie służy realizacji zadań obejmujących promocję Województwa Pomorskiego.Część czwarta zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczenie artykułów promocyjno-reklamowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie służy realizacji zadań obejmujących promocję Województwa Pomorskiego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Województwo Pomorskie
Ulica ul. Okopowa
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80810
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 583 261 555
Fax 583 261 556
Email zampub@pomorskie.eu
Adres strony url www.pomorskie.eu
Regon 19167483600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pomorskie.eu/m,12,zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pod rygorem nieważności
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4a (czynna w dni robocze: od poniedziałku do piątku od godz. 7.45 do godz. 15.45)
Numer referencyjny DAZ-ZP.272.17.2017
Rodz zam D
Okres2c 15/05/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek różny dla poszczególnych części zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Dla części I zamówienia: - co najmniej jednej dostawy artykułów promocyjno-reklamowych o wartości minimum 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych brutto). Dla części II zamówienia: - co najmniej jednej dostawy artykułów promocyjno-reklamowych o wartości minimum 35 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych brutto). Dla części III zamówienia: - co najmniej jednej dostawy artykułów promocyjno-reklamowych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto). Dla części IV zamówienia: - co najmniej jednej dostawy artykułów promocyjno-reklamowych o wartości minimum 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej dostawy dla wszystkich części zamówienia na które Wykonawca złoży ofertę, pod warunkiem że kwota tej dostawy spełnia łącznie wymagania kwotowe określone powyżej. UWAGA: W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę dostawy rozliczenie nastąpiło w innej niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych usług przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ na stronie Zamawiającego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i/lub dokumentów: 1) Wykazu dostaw (wg wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach zgodnie z oświadczeniem wskazanym w ust. 2 pkt 1) rozdziału VI SIWZ, załącznik nr 4 do SIWZ; 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach wskazanym w ust. 1 pkt 1) oraz ust. 2 pkt 1) rozdziału VI SIWZ, załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 3. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotach, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów – pisemnego zobowiązania tych podmiotów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) oraz ust. 2 pkt 1) SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z treścią rozdz. V ust. 3 SIWZ, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie wskazane w rozdziale VI ust. 1 pkt 1) oraz ust. 2 pkt 1) SIWZ. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenie wskazane w rozdziale VI ust. 2 pkt 1) SIWZ, załącznik nr 4 do SIWZ. 9. Wykonawca również zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie nazw firm tych podwykonawców. Przyjmuje się, że brak wskazania Podwykonawców oznacza, że Wykonawca nie powierzy wykonania żadnej części zamówienia Podwykonawcom, jeżeli nic innego nie wynika z treści oferty. 10. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, jak również oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 SIWZ, składane są w oryginale. 11. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126), inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 11 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) oraz ust. 2 pkt 1) SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Istotne zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1) zmiany warunków i terminów płatności, 2) zmian parametrów technicznych przedmiotu Umowy, 3. Zmiany o których mowa w ust. 2, mogą nastąpić jedynie w przypadku: 1) w zakresie ust. 2 ust. 2 – w przypadku, gdy przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia 2) w zakresie ust. 2 pkt 1 - w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w trakcie realizacji Umowy, z wyłączeniem zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT. 4. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
Kryt 0 Cena brutto wykonania zamówienia
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 07/04/2017
Godzina składania wniosków 12:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy PZP jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy PZP.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)