W zakresie zadania
W ramach zadania należy wykonać: stoisko reklamowe, banery, roll - upy, tablice pamiątkowe
1. Banery promujące Forum i Gminę
Tablica jednostronna, wolnostojąca, rozmiar ekranu (szerokość 1 m, wysokość 2 m), ekran w postaci ram napinających dla baneru winylowego , konstrukcja wsporcza w postaci dwóch słupów z kształtowników stalowym, trwale związana z gruntem, osadzona w fundamencie betonowym, dolna krawędź do 0,5 m od poziomu gruntu, nieoświetlona, montaż i strefa wiatrowa.
6 szt. - banerów
2. Roll-upy
Roll-up dwustronny w formacie 200x100cm.Kaseta wykonana z aluminium, listwy do mocowania grafiki powinny być zaciskowe. W zestawie torba do transportu z miękką wkładką
rozsuwana wzdłuż całej szerokości. Gramatura min. 500g/m2,
Ilość - 6 szt.
3. Tablice pamiątkowe
Tablice pamiątkowe projektu umieszczone będą na budynku Urzędu Gminy w Makowie, Tablice wykonane będą z materiałów trwałych i odpornych na działanie czynników atmosferycznych. Tablice mają spełniać wymogi promowania projektu zgodnie z wytycznymi RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – 2 szt.
4. Stoisko reklamowe- które będzie wyposażone w jedną ściankę reklamową konstrukcji aluminiowej o wymiarach:wysokość-230 cm x długość 350cm( 5 paneli po 70 cm) w kształcie łuku umożliwia prezentację grafiki, dwa halogeny, wydruk grafiki na folii monomerycznej zabezpieczonej laminatem. Wszystko zapakowane będzie w wygodny do transportu kuferek, który po rozłożeniu ścianki, wykorzystany będzie jako stolik promocyjny do rozłożenia gadżetów oraz ulotek . Dodatkowo stoisko będzie posiadało dwa krzesła typu hoker. Przy ściance ustawione będą dwa aluminiowe, składane stojaki na ulotki, wyposażony w 6 półek po obu stronach, wysokość stojaka 150 cm, półki na ulotki formatu A 4. Wszystko ma być w jednej tonacji kolorystycznej, oraz posiadające odpowiednie logo projektu.
Ilość- 1 pakiet (2xkrzesł, 2xstojak na ulotki, 1xścianka)
5. Banery reklamowe – jednostronne oraz dwustronne banery reklamowe z drukiem cyfrowym o wymiarach 100cmx500cm. Banery będą matowe, laminowane, zabezpieczone przed ścieraniem. Jeden baner będzie posiadał druk dwustronny a jeden jednostronny. Każdy baner będzie dodatkowo zgrzewany na brzegach w celu wzmocnienia oraz będzie posiadał oczka dla łatwiejszego zamontowania co 50 cm.
Ilość- 1 jednostronny, 1 –dwustronny
UWAGA:
Wzory nadruku, grawerki itp. będą ustalone indywidualnie na każdy przedmiot zamówienia po rozstrzygnięciu przetargu z wybranym wykonawcą. Przed każda realizacja zamówienia Wykonawca ma obowiązek przedstawić próbki materiałów z jakiego zostaną wykonane gadżety i materiały promocyjne. Wszystkie przedmioty musza być oznakowane logo i napisem zgodnie z wytycznymi promocji projektów Regionalny Program Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Zdjęcia z terenu Gminy niezbędne do wykonania gadżetów zostaną dostarczone przez Zamawiającego.
Wizualizację wszystkich materiałów i gadżetów promocyjnych należy uzgodnić przed ich realizacją.
Przykładowe zdjęcia są tylko przykładami wizualnymi materiałów będących przedmiotem tego zamówienia.
Dostawa materiałów następować będzie sukcesywnie w czasie realizacji zamówienia. Kolejność dostaw będzie każdorazowo ustalone z zamawiającym na żądanie.
Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym. Płatność za wykonaną usługę będzie częściowa zgodnie z zapisami w umowie.
Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji:
|
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Urząd Gminy Maków
|
Ulica |
ul. Główna
|
Nr domu |
12
|
Miejscowość |
Maków
|
Kod Pocztowy |
96124
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
łódzkie
|
Tel |
468 312 017
|
Fax |
468 312 009
|
Email |
makow@gminy.pl
|
Regon |
99494000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu / projektu:Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.makow.bipst.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Numer referencyjny |
RI.271.2.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30/04/2018
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Szczegółowe tryby dostaw określono w SIWZ
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania polegające na wykonaniu i dostawie materiałów informacyjno – promocyjnych, takich jak stoiska reklamowe, banery, roll - upy, tablice pamiątkowe, o wartości nie mniejszej niż 17 000,00 zł każde.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
b) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (PO WEZWANIU)
W celu poświadczenia, iż brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PO WEZWANIU)
b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PO WEZWANIU)
c) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA WWW ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT)
8.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych powyżej składa:
a) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
b) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego
b. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej
b) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej
c) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
d) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
19.3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu
b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a. zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści
b. zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie
c. zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy
d. polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
13/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy dostępny do SIWZ
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
Zamawiający nie ustanawia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|