zakup sprzętu pożarniczego oraz środków pianotwórczych na zaopatrzenie obiektów oraz wojskowych straży pożarnych w obszarze działania stołecznego zarządu infrastruktury

Data publikacji 2017-04-13
Data zakończenia 2017-04-24 09:30:00
Instytucja Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65345 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351100008, 249512203
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pożarniczego oraz środków pianotwórczych na zaopatrzenie obiektów oraz Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr załącznikach nr 11 ÷ 13 do SIWZ .
4. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
a) Część I – podręczny sprzęt gaśniczy
Zamówienie podstawowe:
•Gaśnica przewoźna proszkowa (x) 25 kg ABC szt. 6
•Gaśnica proszkowa (x) 2 kg ABC szt. 600
•Gaśnica proszkowa (x) 6 kg ABC szt. 450
•Urządzenie gaśnicze 2 kg B szt.130
•Gaśnica pianowa (x) 2 dm3 ABF szt. 20
Zamówienie objęte prawem opcji:
•Gaśnica przewoźna proszkowa (x) 25 kg ABC szt. 6
•Gaśnica proszkowa (x) 2 kg ABC szt. 200
•Gaśnica proszkowa (x) 6 kg ABC szt. 150
•Urządzenie gaśnicze 2 kg B szt. 100
•Gaśnica pianowa (x) 2 dm3 ABF szt. 20
W/w sprzęt musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP (nie dotyczy pozycji „urządzenia gaśnicze” dla której należy przedstawić „deklarację zgodności WE”)
b) Część II – węże pożarnicze
Zamówienie podstawowe:
•Wąż pożarniczy tłoczny Ø 25 – 20 m szt. 20
•Wąż hydrantowy tłoczny Ø 52 – 20 m szt. 100
Zamówienie objęte prawem opcji:
•Wąż pożarniczy tłoczny Ø 25 – 20 m szt. 20
•Wąż hydrantowy tłoczny Ø 52 – 20 m szt. 30
•Wąż pożarniczy tłoczny do motopomp Ø 52 20 m szt. 50
•Wąż pożarniczy tłoczny do motopomp Ø 75 -20 m szt. 40
W/w sprzęt musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP
c) Część III – środki pianotwórcze
Zamówienie podstawowe:
•Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % AFFF 5000 l
•Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % 1600 l
Zamówienie objęte prawem opcji:
•Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % AFFF 2000 l
•Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % 1600 l
W/w środki pianotwórcze musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP

Opis

a) Część I – podręczny sprzęt gaśniczy
Zamówienie podstawowe:
•Gaśnica przewoźna proszkowa (x) 25 kg ABC szt. 6
•Gaśnica proszkowa (x) 2 kg ABC szt. 600
•Gaśnica proszkowa (x) 6 kg ABC szt. 450
•Urządzenie gaśnicze 2 kg B szt.130
•Gaśnica pianowa (x) 2 dm3 ABF szt. 20
Zamówienie objęte prawem opcji:
•Gaśnica przewoźna proszkowa (x) 25 kg ABC szt. 6
•Gaśnica proszkowa (x) 2 kg ABC szt. 200
•Gaśnica proszkowa (x) 6 kg ABC szt. 150
•Urządzenie gaśnicze 2 kg B szt. 100
•Gaśnica pianowa (x) 2 dm3 ABF szt. 20
W/w sprzęt musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP (nie dotyczy pozycji „urządzenia gaśnicze” dla której należy przedstawić „deklarację zgodności WE”)
b) Część II – węże pożarnicze
Zamówienie podstawowe:
•Wąż pożarniczy tłoczny Ø 25 – 20 m szt. 20
•Wąż hydrantowy tłoczny Ø 52 – 20 m szt. 100
Zamówienie objęte prawem opcji:
•Wąż pożarniczy tłoczny Ø 25 – 20 m szt. 20
•Wąż hydrantowy tłoczny Ø 52 – 20 m szt. 30
•Wąż pożarniczy tłoczny do motopomp Ø 52 20 m szt. 50
•Wąż pożarniczy tłoczny do motopomp Ø 75 -20 m szt. 40
W/w sprzęt musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOPc) Część III – środki pianotwórcze
Zamówienie podstawowe:
•Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % AFFF 5000 l
•Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % 1600 l
Zamówienie objęte prawem opcji:
•Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % AFFF 2000 l
•Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % 1600 l
W/w środki pianotwórcze musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Ulica Al. Jerozolimskie
Nr domu 97
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-909
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel +48261846770
Fax +48261846704
Email szp.szi@ron.mil.pl
Regon 013058050
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szi.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stołeczny Zarząd Infrastruktury Aleje Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa - kancelaria pok. 118
Numer referencyjny 15/2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Maksymalny termin realizacji dla każdej z trzech części to 30 dni od daty podpisania umowy. Kryteria wybory oferty: Dla Części I: Cena ofertowa brutto – 60% Okres rękojmi/gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia – 25 % Termin dostawy – 15 % Dla Części II: Cena ofertowa brutto – 60% Okres rękojmi/gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia – 20 % Termin dostawy – 20 % Dla Części III: Cena ofertowa brutto – 60% Okres rękojmi/gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia – 10 % Termin dostawy – 15 % Najniższa temperatura stosowania – 15 %
Okreslenie warunkow 1)na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał: a)Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 2)na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: a)Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3)na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda: a)Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw: •Część I – podręcznego sprzętu gaśniczego o wartości co najmniej 50 000,00 zł (brutto) •Część II – węży pożarniczych o wartości co najmniej 10 000,00 zł (brutto) •Część III 0 środków pianotwórczych o wartości co najmniej 45 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr 04 do SIWZ) UWAGA: w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie lub więcej części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 4)na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, zamawiający żąda: a)świadectw dopuszczenia oraz deklaracji zgodności dla: •Część I – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1,2,3,5 (Załącznik nr 08 do SIWZ) •Część I –deklaracja zgodności WE dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 4 (Załącznik nr 08 do SIWZ) •Część II – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym (Załącznik nr 09 do SIWZ) •Część III – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym (Załącznik nr 10 do SIWZ) b)Oświadczenia dotyczącego uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 16 do SIWZ)
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w (Załączniku nr 02 i 03 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. 3.Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 (Załącznik nr 03 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 4.Zamawiający żąda aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1., wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać : 1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4)czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
Zakresie warunkow udzialu 3)na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda: a)Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw: •Część I – podręcznego sprzętu gaśniczego o wartości co najmniej 50 000,00 zł (brutto) •Część II – węży pożarniczych o wartości co najmniej 10 000,00 zł (brutto) •Część III 0 środków pianotwórczych o wartości co najmniej 45 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr 04 do SIWZ) UWAGA: w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie lub więcej części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno.
Inne dokumenty niewymienione 5.Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty: 1)Formularz oferty (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ); 2)Formularz/e cenowy/e sporządzony wg wzoru Zamawiającego (Część I - Załącznik nr 08 do SIWZ, Część II – Załącznik nr 09 do SIWZ, Część III – Załącznik nr 10 do SIWZ); 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 4)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 06 do SIWZ). 5)Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI). 6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 05 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4)na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, zamawiający żąda: a)świadectw dopuszczenia oraz deklaracji zgodności dla: •Część I – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1,2,3,5 (Załącznik nr 08 do SIWZ) •Część I –deklaracja zgodności WE dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 4 (Załącznik nr 08 do SIWZ) •Część II – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym (Załącznik nr 09 do SIWZ) •Część III – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym (Załącznik nr 10 do SIWZ) b)Oświadczenia dotyczącego uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 16 do SIWZ)
Wadium • Część I – 3 200,00 zł • Część II – 900,00 zł • Część III – 3 000,00 zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie: 1)zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. 2)zmiany osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy. 3)Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a)wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres 20 dni; b)Wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których strony nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy w całości lub w części wykonanie jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jego działania oraz usunięcia przeszkód; c)konieczności skoordynowania prac z innymi dostawami realizowanymi na terenie; 4)zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron. 6. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 24/04/2017
Godzina składania wniosków 09:30
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)