Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury
|
Ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Nr domu |
97
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-909
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48261846770
|
Fax |
+48261846704
|
Email |
szp.szi@ron.mil.pl
|
Regon |
013058050
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szi.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Aleje Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa - kancelaria pok. 118
|
Numer referencyjny |
15/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin realizacji dla każdej z trzech części to 30 dni od daty podpisania umowy.
Kryteria wybory oferty:
Dla Części I:
Cena ofertowa brutto – 60%
Okres rękojmi/gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia – 25 %
Termin dostawy – 15 %
Dla Części II:
Cena ofertowa brutto – 60%
Okres rękojmi/gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia – 20 %
Termin dostawy – 20 %
Dla Części III:
Cena ofertowa brutto – 60%
Okres rękojmi/gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia – 10 %
Termin dostawy – 15 %
Najniższa temperatura stosowania – 15 %
|
Okreslenie warunkow |
1)na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda aby Wykonawca posiadał:
a)Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
2)na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda:
a)Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3)na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:
a)Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw:
•Część I – podręcznego sprzętu gaśniczego o wartości co najmniej 50 000,00 zł (brutto)
•Część II – węży pożarniczych o wartości co najmniej 10 000,00 zł (brutto)
•Część III 0 środków pianotwórczych o wartości co najmniej 45 000,00 zł (brutto)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr 04 do SIWZ)
UWAGA: w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie lub więcej części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
4)na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, zamawiający żąda:
a)świadectw dopuszczenia oraz deklaracji zgodności dla:
•Część I – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1,2,3,5 (Załącznik nr 08 do SIWZ)
•Część I –deklaracja zgodności WE dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 4 (Załącznik nr 08 do SIWZ)
•Część II – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym (Załącznik nr 09 do SIWZ)
•Część III – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym (Załącznik nr 10 do SIWZ)
b)Oświadczenia dotyczącego uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 16 do SIWZ)
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w (Załączniku nr 02 i 03 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu.
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia
o których mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.
3.Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 (Załącznik nr 03 do SIWZ) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
4.Zamawiający żąda aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1., wraz
z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać :
1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4)czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:
a)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
|
Zakresie warunkow udzialu |
3)na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:
a)Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw:
•Część I – podręcznego sprzętu gaśniczego o wartości co najmniej 50 000,00 zł (brutto)
•Część II – węży pożarniczych o wartości co najmniej 10 000,00 zł (brutto)
•Część III 0 środków pianotwórczych o wartości co najmniej 45 000,00 zł (brutto)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr 04 do SIWZ)
UWAGA: w przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie lub więcej części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno.
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty:
1)Formularz oferty (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ);
2)Formularz/e cenowy/e sporządzony wg wzoru Zamawiającego (Część I - Załącznik nr 08 do SIWZ, Część II – Załącznik nr 09 do SIWZ, Część III – Załącznik nr 10 do SIWZ);
3)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
4)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 06 do SIWZ).
5)Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium.
(Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI).
6.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 05 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4)na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, zamawiający żąda:
a)świadectw dopuszczenia oraz deklaracji zgodności dla:
•Część I – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 1,2,3,5 (Załącznik nr 08 do SIWZ)
•Część I –deklaracja zgodności WE dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym pozycja 4 (Załącznik nr 08 do SIWZ)
•Część II – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym (Załącznik nr 09 do SIWZ)
•Część III – świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla sprzętu wyszczególnionego w formularzu cenowym (Załącznik nr 10 do SIWZ)
b)Oświadczenia dotyczącego uczestnictwa w systemie GS-1 (Załącznik nr 16 do SIWZ)
|
Wadium |
• Część I – 3 200,00 zł
• Część II – 900,00 zł
• Część III – 3 000,00 zł
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie:
1)zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS.
2)zmiany osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy.
3)Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a)wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres 20 dni;
b)Wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których strony nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy w całości lub w części wykonanie jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jego działania oraz usunięcia przeszkód;
c)konieczności skoordynowania prac z innymi dostawami realizowanymi na terenie;
4)zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia a niezależnych od stron.
6. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
24/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|