Sukcesywna dostawa napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na dwie części.

Data publikacji 2017-04-13
Data zakończenia 2017-04-24 10:00:00
Instytucja Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Napoje orzeźwiające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65566 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 159820005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na dwie części:
Część I -Dostawa Coca-Coli i podobnych napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA
Część II-Dostawa Pepsi i podobnych napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA
Załącznikiem do formularza oferty jest: Załącznik Nr 1 i Załącznik Nr 1A określające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Formularze cenowe), odpowiednio do części na którą składana jest oferta.


Opis

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa Coca-Coli i podobnych napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia
2)Miejscem dostarczenia jest Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa – Białołęka ul. Ciupagi 1, Wypiska w Zakładzie Karnym Warszawa – Białołęka ul. Ciupagi 1b, Wypiska w Oddziale Zewnętrznym Popowo ul. Nadbużańska 39, Kawiarnia w Ośrodku Szkolenia SW w Popowie ul. Nadbużańska 41, Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa – Grochów ul. Chłopickiego 71A, Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa – Służewiec ul. Kłobucka 5, Stołówka pracownicza przy Areszcie Śledczym Warszawa – Mokotów
ul. Rakowiecka 37A, Bufet Politechniki Warszawskiej ul. Narbutta 85 oraz Sala Widzeń w Oddziale Zewnętrznym Bemowo, Restauracja Grodzka i Bar Grodzki ul. Kocjana 3.
3)Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych za pośrednictwem telefonu, faxu lub poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4)Wykonawca w części I zapewni i przekaże zamawiającemu urządzenia chłodnicze do przechowywania napojów w następujących ilościach:
-Urządzenie chłodnicze o pojemności nie mniejszej niż 376 litrów, w ilości 10 szt. wraz z serwisem na czas użytkowania przez zamawiającego podczas obowiązywania umowy.
-Urządzenie chłodnicze o pojemności nie mniejszej niż 748 litrów w ilości 13 szt. wraz z serwisem na czas użytkowania przez zamawiającego podczas obowiązywania umowy
1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa Pepsi i podobnych napojów dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia.
2)Miejscem dostarczenia jest Stołówka pracownicza przy Areszcie Śledczym Warszawa – Mokotów ul. Rakowiecka 37A oraz Wypiska i Sala Widzeń w Areszcie Śledczym Warszawa – Służewiec ul. Kłobucka 5 oraz Bufet Politechniki Warszawskiej ul. Narbutta 85.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych za pośrednictwem telefonu, faxu lub poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
3)Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych za pośrednictwem telefonu, faxu lub poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4)Wykonawca w części II zapewni i przekaże zamawiającemu urządzenia chłodnicze do przechowywania napojów w następujących ilościach:
- Urządzenie chłodnicze o pojemności nie mniejszej niż 376 litrów w ilości 3 szt. wraz z serwisem na czas użytkowania przez zamawiającego podczas obowiązywania umowy.
- Urządzenie chłodnicze o pojemności nie mniejszej niż 748 litrów w ilości 4 szt. wraz z serwisem na czas użytkowania przez zamawiającego podczas obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
Ulica ul. Antoniego Kocjana
Nr domu 3
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01473
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 328 60 01
Fax 22 328 60 50
Email m.zakrzewska@igbmazovia.pl
Adres strony url www.igbmazovia.pl
Regon 14273269300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.igbmazovia.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.igbmazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Kocjana 3 01-473 Warszawa
Numer referencyjny 1/04/2017/D
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min: a)dla części I zamówienia 120 000,00 zł. b)dla Części II zamówienia 2 000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum: a)dla części I zamówienia dwóch dostaw napojów na kwotę nie mniejszą niż 120 000,00 zł. brutto każda, b)dla Części II zamówienia dwóch dostaw napojów na kwotę nie mniejszą niż 2 000,00 zł. brutto każda, W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min: a) dla części I zamówienia 120 000,00 zł., b) dla Części II zamówienia 2 000,00 zł.W przypadku wygaśnięcia ważności w/w dokumentu w trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego. Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie lub trzy Części przedmiotu zamówienia, polisa lub inny dokument powinna obejmować sumę gwarancyjną na kwotę stanowiącą sumę ww. kwot dla tych części.W przypadku wygaśnięcia ważności w/w dokumentu w trakcie realizacji umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia aktualnego. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie.2. Wykazu ( Załącznik Nr 4 do SIWZ) dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się realizacją co najmniej a) dla części I zamówienia dwóch dostaw napojów na kwotę nie mniejszą niż 120 000,00 zł. brutto każda, b) dla Części II zamówienia dwóch dostaw napojów na kwotę nie mniejszą niż 2 000,00 zł. brutto każda, W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wyżej wskazanych dokumentów, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania tego warunku.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie ( Załącznik Nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 24/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)