Zakup wraz z sukcesywną dostawą papieru ksero do urządzeń biurowych na potrzeby pracy Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, (sprawa nr 25/ZP/17).

Data publikacji 2017-04-14
Data zakończenia 2017-04-24 09:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66734 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976442
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą papieru ksero 4200 ryz (500 szt. arkuszy w ryzie) do urządzeń biurowych na potrzeby pracy Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.

2. Szczegółowy opis papieru ksero do urządzeń biurowych:
a)Papier format A4,
b)gramatura 80g/m2 +/-2 (PN-EN ISO 536:2012),
c)białość w skali CIE 168 +/-2 (PN-ISO 11475:2002),
d)jasność D65 min 80%, nieprzeźroczystość min. 95% +/-2 (ISO 2471:2008),
e)wilgotność 3,8-5,0% (PN-ISO 287:2011),
f)wybielany bezchlorowo,
g)bezpyłowy.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wyrobów równoważnych (określonych wskazaną normą) o ile wyroby te spełnią wymagania minimalne określone przez Zamawiającego.

3. Przedmiot umowy będzie dostarczany partiami (maksymalnie 8 dostaw w okresie obowiązywania umowy) w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 900 - 1500, na podstawie zleceń składanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego pocztą elektroniczną. Zlecenia będą określać ilość ryz papieru ksero oraz miejsce (adres) i dokładny termin dostawy do Zamawiającego.

4.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy i rozładuje ręcznie na własny koszt i ryzyko w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji w tym sposób płatności wskazane są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.

6.Wykonawca udzieli 12 – miesięcznej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia.

7.Przed sporządzeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z zapisami Części X SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Ulica Al. Solidarności
Nr domu 90
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01003
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 4435682, 683, 684, 685, 686
Fax 224 435 600
Email zp.wola@um.warszawa.pl
Adres strony url www.wola.waw.pl
Regon 1525966300161
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wola.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona języku polskim w formie pisemnej po rygorem nieważności. Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w kopercie lub nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób trwały. Wykonawca może dostarczyć ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 r poz. 113 ze zm) osobiście lub za pomocą posłańca.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa pok. 220 - Zespół Zamówień Publicznych
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej Wykonawców, których oferty nie podlegały odrzuceniu. Zamawiający otworzy aukcję elektroniczną w terminie nie krótszym niż 2 dni robocze od dnia przekazania zaproszenia. a) Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej, b) sposób zalogowania się na platformie aukcyjnej zostanie określony przez operatora platformy w późniejszym terminie, c) postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektroniczny weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu
Numer referencyjny 25/ZP/17
Rodz zam D
Okres2c 18/12/2017
Szacunkowa wart zam calosc 41695.08
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta zgodnie wymaganiami wskazanymi w Części X SIWZ, składa się z wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnionego formularza cenowego o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 A do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należny Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów. 3.Uwaga! Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazują Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w/w oświadczenie składa oddzielnie w swoim imieniu każdy z Wykonawców.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Tak
Aukcja dod info https://aukcje.um.warszawa.pl/
Elementy aukcji elektronicznej Cena brutto za realizację zamówienia
Informaje udostepnione wykonawcom 1. W zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej każdy Wykonawca zostanie poinformowany jaka ilość punktów uzyskał oraz którą pozycję zajmuje zgodnie z dokonaną oceną na podstawie kryteriów określonych w SIWZ, 2. W trakcie aukcji elektronicznej każdy Wykonawca będzie informowany o punktach przyznanych w kryteriach oceny ofert dotyczących jego ofert oraz aktualnej pozycji w rankingu Wykonawców jak też o cenie prowadzącej oferty i łącznej liczbie punktów, które przyznano prowadzącej ofercie.
Informaje przebiegu aukcji 1. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej https://aukcje.um.warszawa.pl, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. 2. Postąpienia składane w trakcie aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem określonym w Części XIII SIWZ, 3. Cena brutto złożona przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym” przestaje wiązać, jeżeli Wykonawca w toku aukcji elektronicznej złoży korzystniejszą ofertę cenową, polegającą na obniżeniu ceny brutto zadeklarowanej w ofercie pisemnej.
Warunki do licytacji Zamawiający określa minimalne postąpienie na kwotę 300,00 PLN.Zamawiający nie przewiduje zastosowania mechanizmu dogrywek.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: a) posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), b) być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), c) posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, d) posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Data składania wniosków 24/04/2017
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Licytacja etapya 1
Le czy nasta Nie
Warunki zamkniecia aukcji Po upływie podstawowego czasu aukcji elektronicznej, tj. 30 minut.
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: a) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w części III.3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, b) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. 2. Podwykonawcy: 1)Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, wskazał te części zamówienia w ofercie (Formularzu ofertowym).
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)