Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Ulica |
ul. Jana Kochanowskiego
|
Nr domu |
2a
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
60-844
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 8412743
|
Fax |
61 8412744
|
Email |
przetargi@po.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.wielkopolska.policja.gov.pl
|
Regon |
630703410
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
2
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa terenowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wielkopolska.policja.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wielkopolska.policja.gov.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwek poczty polskiej
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pośrednictwem kuriera na adres Sekcja ds. Zamówień Pulicznych KWP w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 17a, 60-833 Poznań
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Kochanowskiego 2a, 60-844 Poznań
|
Numer referencyjny |
ZZP-2380-10/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2018
|
Szacunkowa wart zam calosc |
506000.00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw papieru kserograficznego o wartości każdej z nich min. 130 000 PLN brutto oraz załączy dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
odpis z właściwego rejestru ub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że oferowany papier do drukarek i kserokopiarek odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w rozdziale II pkt 1 SIWZ, Wykonawca będzie wezwany do złożenia dokumentu – opisu, potwierdzającego parametry techniczne oferowanego papieru, w szczególności wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (gramatura, format, białość), wystawiony przez producenta, a potwierdzony przez Wykonawcę.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Z kim umowa bedzie zawarta |
S
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)zmiana terminu dostawy - dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy ramowej w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości,
2)zmiana sposobu spełnienia świadczenia - dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, pod warunkiem, że zmiana ta nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy ramowej.
3)zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a)wzrostu albo zmniejszenia stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;
b)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
c)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
Jeśli zmiany, o których mowa w lit. b lub c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję zmiany wysokości kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku wspólnych ustaleń – negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia;
2.Dopuszczalne są zmiany dotyczące realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1)zmiana Wykonawcy spowodowałby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów
dla Zamawiającego;
2)wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie ramowej, z zachowaniem art. 144 ust 1d ustawy Pzp
- pod warunkiem, że Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy ramowej w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy i wykona obowiązek publikacji ogłoszenia o zmianach, o którym mowa w art. 144 ust 1c ustawy Pzp.
3.Dopuszczalne są zmiany umowy ramowej jeżeli łącznie zostały spełnione następujące warunki:
1)konieczność zmiany umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
2)wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie ramowej z zachowaniem art. 144 ust 1d ustawy Pzp.
4.Dopuszczalne jest zastąpienie Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia – nowym Wykonawcą jeżeli:
a)w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy ramowej;
b)w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców
- pod warunkiem, że w przypadku, o którym mowa w lit. a) Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy ramowej, w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp.
5.Dopuszczalne są zmiany niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust.
1e ustawy Pzp.
6.Dopuszczalne są zmiany, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawi art. 11 ust 8 i jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie ramowej, pod warunkiem że zmiany postanowień umownych nie doprowadzą do zmiany charakteru umowy ramowej, a wartość zmian zostanie wyliczona na podstawie art. 144 ust 1d ustawy Pzp;
7.Inne zmiany:
1)zmiana płatnika należności wynikających z niniejszej umowy ramowej;
2)dopuszczalne jest powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta wykonawcy realizującego usługi nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla zamawiającego, lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania usług.
8.Zamawiający ma prawo rozwiązania umowy ramowej w trybie natychmiastowym, w przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę warunków umowy ramowej. Zamawiający może rozwiązać umowę ramową, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1)zmiana umowy ramowej została zawarta z naruszeniem art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp;
2)Wykonawca w chwili zawarcia umowy ramowej podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp;
3)Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej stwierdził, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, że państwo polskie uchybiło zobowiązaniom, które ciążą na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, że Zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej.
W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy ramowej.
9.Zmiana postanowień zawartej umowy ramowej wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
10.Zmiana umowy ramowej na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
08/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, następujące dokumenty i oświadczenia:
1.wypełniony i podpisany oryginał formularza ofertowego, o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, (wymagany oryginał)
UWAGA: formularz ofertowy nie podlega procedurze uzupełnienia i z tego względu niewypełnienie któregokolwiek z jego elementów spowoduje odrzucenie oferty,
2.pełnomocnictwo w oryginalne lub poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem” kopii do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
1)ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
2)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy (treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
3.oświadczenie złożone w oryginale, zwane dalej „oświadczeniem wstępnym”, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ;
1)każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa z osobna oświadczenie wstępne w zakresie braku podstaw do wykluczenia, np. każdy wspólnik spółki cywilnej składa oświadczenie we własnym zakresie.
4.Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia przez podwykonawców.
5.Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9.Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
10.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
11.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|