GuidZP400 |
b660a75e-a39d-4d8e-863a-b1896d21f03d
|
Biuletyn |
515654-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kościerski
|
Regon |
19167511000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9 C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościerzyna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 680 18 40
|
Zamawiajacy fax |
58 680 18 58
|
Zamawiajacy email |
zp1@powiatkoscierski.pl
|
Adres strony url |
www.powiatkoscierski.pl; www.koscierzyna.bip-24.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.koscierzyna.bip-24.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.koscierzyna.bip-24.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powaitowe w Kościerzynie, u. 3 Maja 9C, 83-400 Kościerzyna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz wykonanie konwersji baz danych prowadzonych w systemie GEO-MAP do systemu zintegrowanego EWID2007
|
Numer referencyjny |
ZP.272.18.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia w ujęciu ogólnym
Przedmiot zamówienia w ujęciu ogólnym obejmuje usługę dostawy sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w celu wykonania konwersji danych geodezyjno-kartograficznych zgromadzonych w zasobie prowadzonym przez Starostę Kościerskiego, polegającą na:
1) konwersji istniejących baz danych z funkcjonującej aplikacji GEO-MAP do struktur bazy danych zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007, firmy Geomatyka-Kraków s.c.;
2) uruchomieniu i umożliwieniu przetwarzania danych zgodnie z funkcjonalnością Systemu EWID2007 w terminach określonych w umowie;
3) przeprowadzeniu szkoleń pracowników w zakresie przetwarzania danych po konwersji. Szkolenia zostaną przeprowadzone w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i zgodnie z zapisami punktu 5.
4) Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dwóch etapach, których kolejność musi zostać zachowana:
• ETAP 1: dostawa serwera wraz z klientem Oracle, instalacja oraz konfiguracja systemu EWID2007;
• ETAP 2: konwersja danych opisowych i graficznych mapy zasadniczej, ZUDP, bazy danych SOG, załadowanie do systemu Ewid2007 dokumentacji cyfrowej operatów wraz z zakresami oraz uruchomienie poszczególnych aplikacji funkcjonalnych.
5) Celem realizacji usługi jest prowadzenie rejestrów wymaganych przepisami prawa w Systemie EWID2007.
|
Cpv glowny przedmiot |
48822000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował prawidłowo co najmniej 2 zamówienia o wartości całego zamówienia nie mniej niż 200.000,00 PLN brutto każde, polegające na wdrożeniu sieciowego, kompleksowego systemu, opartego o jedną relacyjną bazę danych i jeden interfejs, polegającego na uruchomieniu bazy danych PZGiK na podstawie migracji i integracji danych z rozproszonych baz danych zawierających dane PZGiK w tym co najmniej: ewidencji gruntów i budynków, ewidencji zgłoszeń prac geodezyjnych, operatów i materiałów geodezyjnych oraz obiektów mapy zasadniczej, w zakresie obejmującym dane o charakterze graficznym i opisowym wraz z ich historią, oraz
świadczeniu asysty technicznej, nieprzerwanie przez co najmniej 12 miesięcy na wdrożony system, o którym mowa wyżej lub posiadania zawartej umowy na tę asystę na taki okres.
2. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować:
a) minimum 2 osobami - specjalistami ds. relacyjnych baz danych posiadających kwalifikacje z zakresu relacyjnej bazy danych potwierdzone świadectwem o ukończonym kursie w tym zakresie w autoryzowanym ośrodku szkoleniowym autora opracowania bazodanowego, z których minimum 1 osoba posiada doświadczenie zawodowe poparte udziałem w minimum 1 zrealizowanym projekcie związanym z opracowaniem, instalacją i konfiguracją systemu informatycznego w oparciu o system zarządzania relacyjną bazą danych,
b) minimum 3 osobami – programistami posiadającymi doświadczenie zawodowe z zakresu programowania wielodostępowych systemów bazodanowych, przy czym każda z tych osób musi posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji minimum 1 projektu informatycznego dotyczącego serwisu sieciowego, kompleksowego, wielodostępowego systemu obejmującego realizację spraw z zakresu obsługi i prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego szczebla powiatowego w tym między innymi ewidencji gruntów i budynków, obsługi zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz prowadzenia mapy zasadniczej.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych głównych usług wskazanych w pkt 6.2.3.1. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 5 do SIWZ z załączeniem dowodów określających czy te usługi wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ dotyczącym spełnienia warunku udziału w postępowaniu zawartego w punkcie 6.2.3.2. SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonaca wraz z formularzem ofertowym powinie złożyć następujące dokumenty
1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ.
2. pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy
3. wadium, jeżeli składane jest w formie niepieniężnej
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych i 00/100)
10.2. Wadium może być wniesione w następującej formie:
10.2.1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr rachunku: 35 8328 0007 2001 0011 8486 0031 z dopiskiem „Wadium ZP.272.18.2017 serwer GGN”.
10.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
10.2.3. gwarancjach bankowych,
10.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
10.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.).
10.3. Wadium w pieniądzu należy złożyć do końca dnia poprzedzającego dzień składania ofert.
10.4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, a nie data obciążenia rachunku Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli zostanie uznane przez rachunek Zamawiającego do końca dnia poprzedzającego składanie ofert, tj. do dnia 30.05.2017 r.
10.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w jednej kopercie.
10.6. Nie wniesienie wadium lub jego wniesienie po terminie lub w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
10.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
10.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
10.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
10.11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
10.11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
10.11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ - projektem umowy
|
IV 4 14 |
17.1. Warunkiem zawarcia umowy jest wniesienie przez Wykonawcę Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (ZNWU) w wysokości równej 5% ceny brutto oferty za realizację przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w załączniku nr 2.
17.2. Wykonawca może wnieść ZNWU w jednej lub w kilku następujących formach:
17.2.1. pieniądzu,
17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
17.2.3. gwarancjach bankowych,
17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
17.3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy Pzp.
17.4. ZNWU wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 08 8328 0007 2001 0011 8486 0032. Na przelewie należy umieścić adnotację: „ZNWU, ZP.272.18.2017 serwer GGN”.
Datą wniesienia ZNWU jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić potrzebny czas, który upływa od momentu wydania polecenia przelewu do momentu uznania rachunku Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
9:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|