GuidZP400 |
46e01a82-9207-4893-8210-49319913169f
|
Biuletyn |
515347-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuki Wojennej
|
Regon |
011574244
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Gen. A. Chruściela
|
Zamawiajacy adres numer domu |
103
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-910
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261814085
|
Zamawiajacy fax |
261813217
|
Zamawiajacy email |
i.lopacinska@akademia.mil.pl
|
Adres strony url |
www.akademia.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.akademia.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub listownie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym ASzWoj – budynek nr 4 – portiernia (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
REMONT I PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ NA I PIĘTRZE W BUDYNKU 101 WRAZ Z DOSTAWĄ I MONTAŻEM WYPOSAŻENIA NA TERENIE AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ – ETAP 1
|
Numer referencyjny |
22/2017
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowę pomieszczeń na I piętrze w budynku 101 na terenie Akademii Sztuki Wojennej w ramach Etapu I. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z zamontowaniem wyposażenia pomieszczeń w budynku 101 na terenie Akademii Sztuki Wojennej.
|
Cpv glowny przedmiot |
45442100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
dla cz. I
a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał:
- jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie ogólnobudowlanym, przy czym wartość tej roboty (umowy) była nie mniejsza niż: 300.000,00 zł brutto, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i oraz podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz załączy dowody potwierdzające, że robota te została wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca składający ofertę wykaże że: dysponuje do wykonania zamówienia publicznego osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach określonych poniżej, legitymujących się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone:
Kierownik budowy- 1 osoba, specjalność konstrukcyjno-budowlana, Praktyka w podobnych robotach - 3 lata, Praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych - 2 lata, Wykonawca wykaże 3 roboty budowlane na których wskazana osoba pełniła funkcję kierownika budowy
Kierownik robót- 1 osoba, specjalność instalacyjna w zakresie sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektromagnetyczne , Praktyka w podobnych robotach - 3 lata, Praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych - 2 lata, Wykonawca wykaże 3 roboty budowlane na których wskazana osoba pełniła funkcję kierownika budowy
Kierownik robót- 1 osoba, specjalność instalacyjna w zakresie instalacji i urządzenia wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych , Praktyka w podobnych robotach - 3 lata, Praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych - 2 lata, Wykonawca wykaże 3 roboty budowlane na których wskazana osoba pełniła funkcję kierownika budowy
Kandydata na stanowisko wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych,
a także zakresu powierzonych czynności z informacją o podstawie dysponowania tą osobą Wykonawca przedstawi zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz oraz oświadczy, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia.
- Wymóg co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wynika z przepisu § 8 ust.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r., w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz.1579).
dla cz. II
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli:
Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej niżej wymienione dostawy (umowy):
- jedną dostawę polegającą na realizacji dostawy, której przedmiotem była dostawa mebli przy czym wartość takiej dostawy była nie mniejsza niż 100.000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje, poświadczenia lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać referencji lub poświadczenia). Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4A do SIWZ (dotyczy cz. I).;
2) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie wraz z dowodami określającymi, czy dostawy wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3a SIWZ, zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4B do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane;
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia (dotyczy cz. II).;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia i wykształcenia oraz podstawą dysponowania - w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ – załącznik nr 5 do SIWZ (dotyczy cz. I).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy. Zamawiający nie żąda w tym zakresie dokumentów.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunkó udziału w postępowaniu dotyczące tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 pkt 2) i 5) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości :
na Część I - 12.000,00 PLN;
na Część II - 2.000,00 PLN
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa dot. cz. I
Zmiany w stosunku do dokumentacji
1. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej.
2. Na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje dokumentacja projektowa i gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust.1 umowy, a jednocześnie nie wpłynie na termin realizacji. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zmian dokumentacji projektowej zawierający opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. Projekt zmian dokumentacji projektowej wymaga akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez Zarządzającego.
3. W wypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych przewidzianych w niniejszej umowie, Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania. Roboty te zostaną rozliczone różnicowo w stosunku do robót zmienionych.
4. Roboty o których mowa w ust. 3 oraz roboty, które nie były przewidziane dokumentacją projektową stanowiącą podstawę obliczenia wynagrodzenia kosztorysowego, a powodują wzrost kosztów wykonania robót, traktuje się jako roboty dodatkowe.
5. Strony zgodnie ustalają, że podstawę do ustalenia przez Strony wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie robót dodatkowych stanowić będzie kosztorys sporządzony przez Wykonawcę w oparciu o stawki przyjęte w kosztorysie ofertowym.
6. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust.1 umowy.
Zmiana umowy
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:
1) Zmiana sposobu wykonania zamówienia oraz terminów wykonania umowy w tym:
a) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji technicznej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,
b) z powodu przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
d) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót,
e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
f) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
2) Zmiana personelu Wykonawcy, o którym mowa w § 15 ust. 1 , w tym:
- z powodu konieczności zastąpienia osób wyznaczonych do pełnienia funkcji określonych
w § 15 ust. 1 nowymi osobami ; warunkiem wprowadzenia zmian jest posiadanie przez nową osobę kwalifikacji nie niższych niż kwalifikacje osoby wskazanej w załączniku nr 2 do umowy – „wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia”.
3) Zmiana wynagrodzenia o którym mowa w § 31 ust 1 umowy może ulec zmianie następujących przypadkach :
a) wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w § 4 ust. 4 umowy.
b) wystąpienia robót zaniechanych o których mowa w § 4 ust. 6 umowy
c) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.
3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów, Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy.
4. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu prowadzenia robót budowlanych.
5. Zmiana terminu umowy nie może skutkować roszczeniem Wykonawcy o dodatkową zapłatę.
6. W razie ujawnienia w trakcie wykonywania umowy okoliczności powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, Wykonawca może przystąpić do dalszego wykonania prac zamiennych po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego przy uwzględnieniu zapisów ust. 4.
|
IV 4 4 data |
2017-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Remont i przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku 101 na terenie Akademii Sztuki Wojennej – Etap 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45111300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowę pomieszczeń na I piętrze w budynku 101 na terenie Akademii Sztuki Wojennej w ramach Etapu I zgodnie z dokumentacją projektową.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli i wyposażenia pomieszczeń wraz z zamontowaniem w budynku 101 na terenie Akademii Sztuki Wojennej – Etap I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z zamontowaniem wyposażenia pomieszczeń w budynku 101 na terenie Akademii Sztuki Wojennej. Wykaz mebli i wyposażenia zawiera Załącznik nr 1A1 do siwz.
Regał z 4 drzwiami o wymiarach 123,5x43x96,5 cm ( dł. x gł. x h. ) szt. 1
Stolik prostokątny o wymiarach120x60x45 cm ( dł. x gł. x h. ) szt. 2
Regał z drzwiczkami częściowo otwarty o wymiarach 123,5x43x140 cm ( dł. x gł. x h. ) szt. 3
Regał z drzwiami o wymiarach 123,5x43x140 cm ( dł. x gł. x h. ) szt. 3
Regał z drzwiami przesuwnymi ( drzwi ze szkła ) o wymiarach 240x43x96,5 cm ( dł. x gł. x h. ) szt. 1
Biurko narożne z częściowym panelem frontowym o wymiarach 200/200x90x75 cm ( dł. x gł. x h. ) szt. 2
Kontener jezdny z szufladami i drzwiami o wymiarach 130x55x66 cm ( dł. x gł. x h.) szt. 1
Kontener jezdny 3 szuflady o wymiarach 48x60x60 cm ( dł. x gł. x h.) szt. 2
Sofa o wymiarach 210x90x80 cm typ Chesterfield Windsor lub równoważny, ze skóry naturalnej, stelaż z drewna litego w kolorze orzechowy brąz szt. 2
Fotel o wymiarach 110x80x80 cm typ Chesterfield Windsor lub równoważny, ze skóry naturalnej, stelaż z drewna litego w kolorze orzechowy brąz szt. 3
Stół konferencyjny o wymiarach 240x120x75 cm ( dł. x gł. x h.) szt. 1
Krzesło skórzane, kolor skórzanego siedziska – czarny nogi z drewna litego – orzech wymiary krzesła 52x70,5x51 cm ( dł. x gł. x h.) szt. 10
Fotel skórzany obrotowy z zagłówkiem, kolor skórzanego siedziska- czarny, siedzisko ; fornir orzechowy, podstawa metal chromowany szt. 1
Fotel skórzany obrotowy kolor skórzanego siedziska- czarny, kolor drewna orzechowy dąb szt. 1
Szafa 2 – skrzydłowa ( osłona szafy pancernej ) szafa o wymiarach 85x60x210 cm ( dł. x gł. x h.) szt. 1
Barek na kółkach w kształcie globusa, z elementami z drewna litego szt. 1
Szafa pancerna o wymiarach 70x40x190 cm ( dł. x gł. x h.) Pojemność 293 l ilość półek 4 szafa ognioodporna, jednodrzwiowa, poziom ochrony – klasa C na dokumenty ściśle tajne, atestowany zamek szyfrowy elektroniczny i mechaniczny, dodatkowa skrytka wewnątrz indywidualnie zamykana, szfa wykonana z blachy stalowej gr.5 mm, kolor szary REAL7035 szt. 1
Zabudowa wysoka do sufitu ( h=3,64 m ) szer.5,395 m gł 54 cm, fronty pokryte okleiną naturalną wykończoną lakierem matowym z otwartymi porami drewna w kolorach orzecha ( w komplecie, min. Półki, drążki wysuwane na ubrania – 2 szt.) kpl 1
Półki w miejscu po zamurowanym otworze drzwiowym z niewidocznymi mocowaniem ukrytym wewnątrz półki. wymiary 1 półki 100x22x3,9 cm ( dł. x gł. x h.) szt. 4
Półki w miejscu po zamurowanym otworze drzwiowym z niewidocznymi mocowaniem ukrytym wewnątrz półki. wymiary 1 półki 72x22x3,9 cm ( dł. x gł. x h.) szt. 4
Zabudowa garderoby do sufitu podwieszanego ( h=3,00 m ) szer 1,65 m gł 60 cm w komplecie
– wysuwana półka na obuwie – 2 szt
– wysuwana półka na spodnie– 1 szt
– wysuwany kosz druciany gł. 15 cm– 9 szt
– wysuwany kosz druciany gł. 25 cm– 3 szt
- SYSTEM miękkiego domykania kpl 1
Kosz CARGO zabudowany we wnęce o wymiarach 36x66,5x300 cm ( dł. x gł. x h.) SYSTEM miękkiego domykania wysuwane kosze druciane – 7 szt prowadnice pełnego wysuwu zabudowa zamykana na klucz kpl 1
Szafka łazienkowa podwieszana wys. 40 cm z szufladą samo domykającą. Front biały lakierowany, boki i blat w kolorze orzecha szt. 1
Lustro łazienkowe o wymiarach 70x60 cm ( szer. x wys. ) z oświetleniem LED. po obwodzie ramki szt. 1
Wieszak na ręczniki kąpielowe dł 50 cm pojedynczy wykonany z mosiądzu galwanizowanego chrom szt. 11
Szczotka toaletowa do WC podwieszana w tubie wykonanej z mosiądzu galwanizowanego chrom szt. 1
Uchwyt na papier toaletowy wykonany z mosiądzu galwanizowanego chrom szt. 1
Zabudowa kuchenna pod chłodziarko – zamrażarkę, wys. 215 cm szer. 60 cm z górną półką uchylną szt. 1
Szafka kuchenna dolna pod zlewozmywak szer. 60 cm 1 skrzydłowa bez półek z samozamykaczem szt. 1
Szafka kuchenna dolna szer. 50 cm z 3 szufladami z samozamykaczem szt. 1
Szafka kuchenna dolna szer 73 cm gł 55 cm 2 skrzydłowa z 1 półką z samozamykaczem szt. 1
Szafka kuchenna górna szer. całkowita szafki 110 cm wys. 60 cm gł 30 cm szafka z siłownikami i z 1 półką szt. 1
Półka w kolorze orzecha o dł.73 cm gł. 25 cm grub. 3,9 cm z niewidocznym mocowaniem ukrytym wewnątrz półki szt. 1
Blat kuchenny z płyty wiórowej laminowanej matowej grub 28 mm szer. 60 cm m 1,85
Drewniane żaluzje 50 mm z maskownicami górnymi. Lamele wykonane wysokociśnieniowa technologią prasowania, pokryte lakierem z filtrem UV m2 19,90
Chłodziarko zamrażarka klasa A+++, elektroniczna regulacja temperatury oświetlenie LED wewnątrz pojemność 267 l szt. 1
Ekspres do kawy ciśnieniowy wolnostojący funkcje regulacja mocy kawy, dysza spieniania mleka wbudowany młynek i pojemnik na mleko ciśnienie 19 barów sterowanie elektroniczne zbiornik na wodę 2,3 l moc 1500W wyświetlacz LED wbudowany filtr wody szt. 1
Czajnik elektryczny pojemności 1,7 l moc 2000-2400W filtr antywapniowy ze stali szlachetnej zwijany kabel płyta grzewcza ze stali szlachetnej wbudowana w dno czajnika wskaźnik poziomu wody szt. 1
Telewizor LED 4K UHD 55” szt. 2
Kino domowe ampli tuner + 5 głośników ( głośnik centralny, 2 głośniki przednie + 2 głośniki tylne ) liczba kanałów – 5.1 dekoder dźwięku – Dolby Digital szt. 2
|
| |