Dostawa pieluszek, pieluchomajtek, igieł j.uż., strzykawek j.uż., wyrobów z włókniny oraz aparatów do płynów infuzyjnych w podziale na 5 części

Data publikacji 2017-06-30
Data zakończenia 2017-09-23 22:01:29
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541716-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 337712007, 337720002, 331413106, 331940006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa pieluszek, pieluchomajtek, igieł j.uż., strzykawek j.uż., wyrobów z włókniny oraz aparatów do płynów infuzyjnych w podziale na 5 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 92d93f99-e041-4985-96d7-f4bcb651a81a
Biuletyn 541716-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
Regon 67670800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Terebelska
Zamawiajacy adres numer domu 57-65
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 147 296,
Zamawiajacy fax 834 147 297
Zamawiajacy email zam.publ@szpitalbp.pl,
Adres strony url www.szpitalbp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalbp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalbp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - osobiście, za pomocą kuriera lub Poczty Polskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w Punkcie Informacyjnym budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pieluszek, pieluchomajtek, igieł j.uż., strzykawek j.uż., wyrobów z włókniny oraz aparatów do płynów infuzyjnych w podziale na 5 części
Numer referencyjny ZP.3520/41/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa pieluszek, pieluchomajtek, igieł j.uż., strzykawek j.uż., wyrobów z włókniny oraz aparatów do płynów infuzyjnych w podziale na 5 części
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 348943,15
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z WNIOSKIEM 1. Wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia (oryginał dokumentu). 2. Aktualne na dzień składania wniosków oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do ogłoszenia (oryginał dokumentu). 2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 2 ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia (oryginał dokumentu). 2.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 2 ogłoszenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI A ust. 3 ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI A ust. 3.1 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminów wystawienia, o których mowa w niniejszym ustępie stosuje się odpowiednio terminy, o których mowa w rozdz. VI A ust. 3.1 ogłoszenia. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIA ust. 3, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI A ust. 1 ogłoszenia wspólnie, natomiast każdy z podmiotów z osobna składa dokumenty opisane w ust. 2 i 3. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. B. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA PRZESŁANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI O WYKONAWCACH, KTÓRZY ZŁOŻYLI WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ Zamawiający niezwłocznie po upływie terminu składania wniosków poinformuje wszystkich wykonawców o wykonawcach, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem nr 5 do ogłoszenia (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r, poz. 184 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z wnioskiem. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego wraz z wioskiem oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI B ogłoszenia.
Tryb udzielenia zamowienia 7
Czy wadium 1
Wadium Część 1 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 2 – 2 100,00 zł (słownie zł: dwa tysiące sto 00/100); Część 3 – 2 500,00 zł (słownie zł: dwa tysiące pięćset 00/100); Część 4 – 2 200,00 zł (słownie zł: dwa tysiące dwieście 00/100); Część 5 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
IV 4 6 www.soldea.pl
IV 4 7 www.soldea.pl www.szpitalbp.pl
IV 4 8 1. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawcy dopuszczeni do licytacji otrzymają od zamawiającego, w zaproszeniu, poufne identyfikatory, komplety login i hasło, umożliwiające zalogowanie do systemu EPP pod adresem www.soldea.pl 3. Przed przystąpieniem do licytacji, zaproszeni wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji. 4. Dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w licytacji. 5. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania poufnego identyfikatora. 6. Przystąpienie wykonawcy do licytacji od momentu rejestracji jest traktowane jako akceptacja warunków zaproszenia do licytacji. 7. Zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej, wraz z poufnymi identyfikatorami, kompletami login-hasło, przekazane zostaną wykonawcom przez zamawiającego drogą elektroniczną, na adres e-mail wykonawcy wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 8. Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych, warunkujące udział Wykonawców w postępowaniu 8.1. System operacyjny Windows 2000/XP/VISTA/7/8/10, 8.2. Przeglądarka internetowa IE/FireFox/Edge/Chrome Przeglądarka musi obsługiwać protokół szyfrowania TLS 1.0, 8.3. Włączona obsługa kodu JavaScript, 8.4. Stabilne połączenie z internetem, 8.5. Wyłączona obsługa przez serwer proxy, 8.6. zastosowanie się do aktualnych zaleceń na stronie operatora na stronie www.soldea.pl
IV 4 9 1. Licytacja elektroniczna będzie prowadzona na stronie internetowej Elektronicznej Platformy Przetargowej pod adresem: www.soldea.pl 2. Przedmiotowa licytacja elektroniczna będzie licytacją jednoetapową. 3. Podczas licytacji wykonawcy składają oferty w postaci elektronicznej, które podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 4. Do składania ofert w toku licytacji elektronicznej nie jest wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny. 5. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy na bieżąco będzie przesyłać wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację wykonawców. 6. Pierwsza licytacja (dotycząca np. części nr 1) zostanie otwarta w terminie min. 5 dni od daty przekazania wykonawcom zaproszenia do składania ofert w licytacji elektronicznej, o godzinie 9:00. 7. Druga, trzecia, czwarta, piąta, licytacja (dotycząca np. części nr 2, 3, 4, 5) zostanie otwarta po 5 minutowej przerwie licząc od zakończenia odpowiednio pierwszej, drugiej, trzeciej, czwartej licytacji. 8. Licytacja zaczyna się od ceny wywoławczej brutto podanej przez zamawiającego tj.: Część 1 – 4 345,92 zł (słownie złotych: cztery tysiące trzysta czterdzieści pięć 92/100); Część 2 – 112 158,00 zł (słownie złotych: sto dwanaście tysięcy sto pięćdziesiąt osiem 00/100); Część 3 – 133 118,75 zł (słownie złotych: sto trzydzieści trzy tysiące sto osiemnaście 75/100); Część 4 – 117 913,37 zł (słownie złotych: sto siedemnaście tysięcy dziewięćset trzynaście 37/100); Część 5 – 9 322,56 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy trzysta dwadzieścia dwa 56/100); 9. Wykonawcy składają oferty zgodnie z instrukcjami operatora licytacji elektronicznej. Cena oferty wykonawcy, który pierwszy złoży ofertę w licytacji elektronicznej, nie może być wyższa od różnicy ceny wywoławczej ustalonej przez zamawiającego i wartości pojedynczego postąpienia (np. cena wywoławcza 4 345,92 zł, wartość postąpienia 10,00 zł. Cena pierwszej oferty nie może być wyższa niż 4 335,92 zł). Każda kolejna składana oferta musi być niższa niż aktualna oferta najkorzystniejsza co najmniej o wartość minimalnego postąpienia brutto tj.: Część 1 – 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć); Część 2 – 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć); Część 3 – 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć); Część 4 – 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć); Część 5 – 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć);
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas 15 min.
IV 4 11 data 2017-07-10T00:00:00+02:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T12:00:00+01:00
IV 4 12 min. 5 dni od daty przekazania wykonawcom zapr. do składania of. w licytacji elektr., o godz. 9:00.
IV 4 13 1.Pierwsza licytacja (dotycząca np. części nr 1) zostanie zamknięta 15 minut po jej otwarciu, jeżeli na 3 min. przed planowanym terminem zamknięcia licytacji nie pojawi się nowa oferta. Jeżeli na 3 minuty przed planowanym terminem zamknięcia licytacji pojawi się nowa oferta, licytacja będzie trwała dalej i zakończy się gdy nie pojawią się nowe oferty w ustalonym czasie 3 minut. 2. Druga, trzecia, czwarta, piąta licytacja (dotycząca np. części nr 2, 3, 4, 5) zostanie zamknięta 15 minut po jej otwarciu, jeżeli na 3 min. przed planowanym terminem zamknięcia licytacji nie pojawi się nowa oferta. Jeżeli na 3 minuty przed planowanym terminem zamknięcia licytacji pojawi się nowa oferta, licytacja będzie trwała dalej i zakończy się gdy nie pojawią się nowe oferty w ustalonym czasie 3 minut.
IV IstotnePostanowienia Zawiera załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu WSzS
IV LicytacjeDodatkoweInformacje 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu; 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia warunków w tym ww. zakresie. 1.2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia warunków w tym ww. zakresie. 1.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia warunków w tym ww. zakresie. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę: 2.1. który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1.2; 2.2. który nie wykazał, że nie zachodzą wobec niego przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.3. wobec którego zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Uwaga: Powyższych postanowień nie stosuje się do wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. 5. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Bezpośrednio po zakończeniu licytacji elektronicznej zamawiający opublikuje na stronie internetowej www.szpitalbp.pl nazwę (firmę) oraz adres wykonawcy, którego ofertę wybrano. 9. Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli w przedmiotowym postępowaniu wpłyną mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej lub nie zostanie złożona żadna oferta.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 4 do ogłoszenia o zamówieniu WSzS).
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieluszki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33771200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4024,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 103850,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Igły j.uż., strzykawki j.uż.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 123258,10
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 13 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyroby z włókniny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wartość części bez Vat: 109 179,05 PLN
Zalacznik krotki opis 17 pozycji formularza cenowego do wyceny
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Aparat do płynów infuzyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8632,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Aparat do płynów infuzyjnych chroniący leki światłoczułe, do podawania cytostatyków - 5200 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)