GuidZP400 |
bbdfa7e0-6f01-4b36-9c2b-7b2f9d3b9360
|
Biuletyn |
543162-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole nr 10
|
Regon |
93011263800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Starogajowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
100
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54047
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 798 67 47,
|
Zamawiajacy fax |
71 354 38 39
|
Zamawiajacy email |
p10wroc@o2.pl,
|
Adres strony url |
http://www.przedszkole10.wroc.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.edu.wroclaw.pl/wps/portal/edu-dev/main22/p010/Przetargi i konkursy/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.edu.wroclaw.pl/wps/portal/edu-dev/main22/p010/Przetargi i konkursy/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PRZEDSZKOLE NR 10 we Wrocławiu, ul. STAROGAJOWA 100, 54-047 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYBÓR DOSTAWCY WYPOSAŻENIA BUDYNKU I POMIESZCZEŃ NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy mebli, pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz Przedszkola nr 10 we Wrocławiu.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do drugiego budynku Zamawiającego przy ul. Piotrkowskiej 9;
2) Rozładunek;
3) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
4) Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów
w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39160000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 1 zamówienie, związane z dostawami mebli i/lub pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wydrukowany, parafowany i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zmiana terminu realizacji zadania w przypadku zmian terminowych w harmonogramie pracy Zamawiającego lub z przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy.
2) W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego;
3) Zmiany urzędowej stawki podatku VAT;
4) Przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji;
|
IV 4 4 data |
2017-07-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|