Dostawa: Część I: Laptop wzmocniony - 1 szt. Część II: Urządzenie wielofunkcyjne- 1szt. Część III: Monitor A - 4 szt.

Data publikacji 2017-07-03
Data zakończenia 2017-07-11 00:00:00
Instytucja Główny Instytut Górnictwa
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543555-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 429620007, 331951004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa:
Część I: Laptop wzmocniony - 1 szt.
Część II: Urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt.
Część III: Monitor A - 4 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d9f6f79-ba06-4d31-b688-451ca474fbf8
Biuletyn 543555-N-2017
Zamawiajacy nazwa Główny Instytut Górnictwa
Zamawiajacy adres ulica pl. Gwarków 1
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40166
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2581631-9,
Zamawiajacy fax 322596533
Zamawiajacy email bgxzg@gig.katowice.pl,
Adres strony url www.gig.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gig.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa: Część I: Laptop wzmocniony - 1 szt. Część II: Urządzenie wielofunkcyjne- 1szt. Część III: Monitor A - 4 szt.
Numer referencyjny FZ-1/4790/MKO/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa: Część I: Laptop wzmocniony - 1 szt. Część II: Urządzenie wielofunkcyjne- 1 szt. Część III: Monitor A - 4 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 21170,11
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 126
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). Liczba części: 3. Na każdą część zamówienia powinien zostać złożony osobny formularz oferty. 2. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia. 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 1. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. 1. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia dla: Części I: do 18 tygodni od daty zawarcia umowy, Części II i III: do 2 tygodni od daty zawarcia umowy, na warunkach CIP Incoterms 2010, do oznaczonego miejsca wykonania, tj. Główny Instytut Górnictwa, Zespół Informatyki – FI, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice. 2. Wykonawca zapewni gwarancję która będzie liczona od daty odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury. 3. Warunki płatności: płatności będzie liczona od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury obejmującej dostarczony towar i wynosi 30 dni. Podstawą do wystawienia faktury będą podpisane przez obie strony protokoły odbioru ilościowo – jakościowego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu. b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, d) jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany. 3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
IV 4 4 data 2017-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. 4.1. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski– nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Laptop wzmocniony - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17000,82
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 126
Zalacznik krotki opis Część I: Laptop wzmocniony - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne- 1szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1233,55
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część II: Urządzenie wielofunkcyjne- 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Monitor A - 4 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2935,73
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część III: Monitor A - 4 szt.
  

Criterion

Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)