GuidZP400 |
e272752d-123e-47dd-ba15-99fc30e46121
|
Biuletyn |
547213-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
|
Regon |
63455243800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kraszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Puszczykowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62041
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8984094, 8984000,
|
Zamawiajacy fax |
618 984 056
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalwpuszczykowie.com.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesyłanie ofetrt w formie pisemnej za posrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczone osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. D ą browskiego SA, ul. Kraszewskiego 6, 62-041 Puszczykowo, Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa serwisu i wsparcia technicznego oprogramowania systemu informatycznego Szpitala
|
Numer referencyjny |
Szp.12/15/17
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu i wsparcia technicznego systemu informatycznego Szpitala (Eskulap). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Warunki świadczenia usługi określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy polegających na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego związanych z koniecznością udzielenia zamówienia na kolejne 6 miesięcy. Warunkiem udzielenia zamówienia jest przeprowadzenie postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki – przeprowadzenie negocjacji związanych m.in. z projektem umowy i wynagrodzeniem Wykonawcy. Wartość zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia podstawowego.
|
Okres w miesiacach |
9
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na świadczeniu usług serwisu i wsparcia technicznego szpitalnego systemu informatycznego Eskulap, o wartości nie mniejszej niż kwota 100 000 zł brutto każde.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były świadczone, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- certyfikacja na wykonywanie serwisu i wsparcia technicznego wystawiona przez producenta zintegrowanego systemu informatycznego Szpitala - Eskulap.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Zgodnie z art. 91 ust. 3a Ustawy jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Ustawy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,
3) zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku niewykorzystania ryczałtu godzinowego, o którym mowa w § 2 ust. 1 – przedłużenie terminu nie więcej niż
o 3 miesiące.
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|