Dostawa defibrylatorów przenośnych na potrzeby wyposażenia ambulansów drogowych Bielskiego Pogotowia Ratunkowego

Data publikacji 2017-07-10
Data zakończenia 2017-07-19 00:00:00
Instytucja Bielskie Pogotowie Ratunkowe
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547094-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa defibrylatorów przenośnych na potrzeby wyposażenia ambulansów drogowych Bielskiego Pogotowia Ratunkowego. Zamówienie obejmuje dostawę 2 defibrylatorów przenośnych do monitorowania funkcji życiowych i defibrylacji pacjentów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr. 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

a) Oferowany przez Wykonawcę wyrób medyczny składający się na przedmiot niniejszego zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i wprowadzany do używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniać wymagania określone obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 211).
b) Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cf205e8c-ac7f-478a-ae8a-a42287186bbf
Biuletyn 547094-N-2017
Zamawiajacy nazwa Bielskie Pogotowie Ratunkowe
Regon 109053100000
Zamawiajacy adres ulica ul. E. Plater
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Bielsko-Biała
Zamawiajacy kod pocztowy 43300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 8159045,
Zamawiajacy fax 33 8117447
Zamawiajacy email sekretariat@pogotowie.bielsko.pl,
Adres strony internetowej www.bip.pogotowie.bielsko.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pogotowie.bielsko.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pogotowie.bielsko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bielskie Pogotowie Ratunkowe, E.Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa defibrylatorów przenośnych na potrzeby wyposażenia ambulansów drogowych Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
Numer referencyjny ZP/D/1/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa defibrylatorów przenośnych na potrzeby wyposażenia ambulansów drogowych Bielskiego Pogotowia Ratunkowego. Zamówienie obejmuje dostawę 2 defibrylatorów przenośnych do monitorowania funkcji życiowych i defibrylacji pacjentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr. 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. a) Oferowany przez Wykonawcę wyrób medyczny składający się na przedmiot niniejszego zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i wprowadzany do używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniać wymagania określone obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 211). b) Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) dokumenty potwierdzające zgodność wyrobu medycznego z dyrektywą 93/42/EWG lub certyfikat CE; b) karta katalogowa, folder lub specyfikacja techniczna w j. polskim – dokument musi potwierdzać spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz zaoferowane w ofercie (Formularz ofertowy) parametry minimalne defibrylatorów. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt. a), może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 18.1 Dopuszcza się zmianę treści umowy w przypadku: a) zmiany Podwykonawcy, b) powierzenia/rezygnacji przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy/ów i/lub zmiany z zakresu usług, które Wykonawca powierzy do wykonania Podwykonawcom, c) Wykonawcy – tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, spółek handlowych zgodnie z kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa, d) Zmiana przepisów prawnych mających wpływ na treść zawartej umowy, e) Zmiana adresu/siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem jej nieważności. Umotywowany wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy w zakresie określonym niniejszym paragrafem winien być zgłoszony Zamawiającemu co najmniej na 7 dni przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2017-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres rękojmi
Znaczenie 10,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)