GuidZP400 |
85ed1b75-72bb-460f-b837-3db7bad20e90
|
Biuletyn |
548955-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuki Wojennej
|
Regon |
011574244
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Gen. A. Chruściela
|
Zamawiajacy adres numer domu |
103
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-910
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261814085,
|
Zamawiajacy fax |
261813217
|
Zamawiajacy email |
i.lopacinska@akademia.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.akademia.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.akademia.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWĘ SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO dla AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
|
Numer referencyjny |
35/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego tj. Gazowy piec konwekcyjno-parowy 20xGN2/1 - 1 szt, Zmywarka kapturowa do naczyń- 2 szt. Automatyczny zaparzacz do herbaty i kawy - 2 szt. wg podziału na 3 części. Z dostawą wiąże się transport, montaż, rozruch dostarczonych urządzeń, oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń.
|
Cpv glowny przedmiot |
42214100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli
a) wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że należycie wykonał:
Część I - jedną dostawę (umowę) gazowego pieca konwekcyjno-parowego, a wartość dostawy była nie mniejsza niż 80 tys. zł brutto. Zamawiający uzna też, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże jedną dostawę sprzętu gastronomicznego i oświadczy, że w skład tej dostawy wchodził gazowy piec konwekcyjno-parowy na kwotę nie mniejszą niż 80 tys. zł. brutto;
Część II – jedną dostawę (umowę) zmywarek kapturowych do naczyń, a wartość dostawy była nie mniejsza niż 50 tys. zł brutto. Zamawiający uzna też, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże jedną dostawę sprzętu gastronomicznego i oświadczy, że w skład tej dostawy wchodziły zmywarki kapturowe do naczyń na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł. brutto;
Część III – jedną dostawę (umowę) automatycznych zaparzaczy do herbaty i kawy, a wartość dostawy była nie mniejsza niż 30 tys. zł brutto. Zamawiający uzna też, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże jedną dostawę sprzętu gastronomicznego i oświadczy, że w skład tej dostawy wchodziły automatyczne zaparzacze do herbaty i kawy na kwotę nie mniejszą niż 30 tys. zł. brutto;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
|
Zakresie warunkow udzialu |
4) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie wraz z dowodami określającymi, czy dostawy wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane;
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości na :
Część I – 1700,00 zł. (tysiąc siedemset złotych 00/100).
Część II – 1500,00 zł. (tysiąc pięćset złotych 00/100).
Część III – 900,00 zł. (dziewięćset złotych 00/100).
1. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
2. Sposób wniesienia wadium:
1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu 35/2017”. Zaleca się a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty;
2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości.
1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego).
2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy.
3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46
ust. 3 ustawy.
4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:
1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę
w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów
z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy,
2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2017-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Pieca Konwekcyjno-Parowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42214100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa – 1 szt. Pieca Konwekcyjno-Parowego - 20 – półkowego 20Xgm 2/1 z wyposażeniem i podstawą.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania i sposób realizacji zawarte są w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 6 do SIWZ „Wzór umowy”.
2) Realizacja zamówienia obejmuje : dowóz, rozruch techniczny i technologiczny oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi codziennej, okresowej, bhp, programowania i pracy, łącznie z obsługą wyposażenia dodatkowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa Zmywarek do naczyń kapturowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39713100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa– 2 szt. - Zmywarek do naczyń kapturowych.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania i sposób realizacji zawarte są w Załączniku Nr 1.1 do SIWZ oraz w załączniku Nr 6 do SIWZ „Wzór umowy”.
2) Realizacja zamówienia obejmuje: dowóz, rozruch techniczny i technologiczny oraz przeszkolenie personelu z zakresu obsługi codziennej, okresowej, bhp, programowania i pracy, łącznie z obsługą wyposażenia dodatkowego.
|
| |