GuidZP400 |
9e7b5241-88d6-447a-875b-9dc46dc0cab2
|
Biuletyn |
573893-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
|
Regon |
109208500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 511 697
|
Zamawiajacy fax |
324 511 696
|
Zamawiajacy email |
woloizol@woloizol.com.pl
|
Adres strony url |
www.woloizol.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.woloizol.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie
|
Przeprowadza wspolnie podmiot list |
nie
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowtnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
nie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.woloizol.com.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Oferty wnioski dostepne |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemna
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy: produktów mleczarskich, jaj świeżych
|
Numer referencyjny |
Numer postępowania: 7/2017/SŻ/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
wszystkich
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i nr 1a SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wydaną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia tj. zadanie nr 1 – produktami mleczarskimi oraz zadanie nr 2 – jajami
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że środki transportu, którymi Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. z 2017r. Dz. U. poz. 149 zez zm.) i prawie unijnym.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) decyzja Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia tj. zadanie nr 1 – produktami mleczarskimi oraz zadanie nr 2 – jajami
2)oświadczenie, że środki transportu, którymi Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia odpowiadają wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. z 2017r. Dz. U. poz. 149 zez zm.) i prawie unijnym
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca dla zadania nr 1 – produkty mleczarskie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5500,00 PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29.08.2017r. do godz. 11.15, natomiast dla zadania nr 2 – jaja świeże Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej, jako aneks do umowy podpisany przez dwie strony. 2.Strony zgodnie ustalają, że zmianie mogą podlegać następujące postanowienia umowy:1)zmiana oznaczenia stron umowy w wyniku następstwa prawnego, 2)ustawowa zmiana stawek VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania,3)zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy,4)zmiana ceny przewidziana w ust. 3.
3.Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku*/załącznikach* nr.. do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
|
IV 4 4 data |
2017-08-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:15
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa jaj świeżych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2017-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ
|
| |