| GuidZP400 |
b2456d45-e965-4907-a8b6-c99100361bce
|
| Biuletyn |
586164-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe
|
| Regon |
55066847900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Św. Stanisława Kostki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Przasnysz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
06300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
029 7522270 w.121
|
| Zamawiajacy fax |
297 522 270
|
| Zamawiajacy email |
organizacyjny@powiat-przasnysz.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.powiat-przasnysz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat-przasnysz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat-przasnysz.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pisemne należy przesłać na adres Zamawiającego.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Przasnyski, ul. Świętego Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, sekretariat - pokój nr 84.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu.
|
| Numer referencyjny |
ONI.ZP.272.1.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne zakupy i dostawy artykułów biurowych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faxów oraz papieru dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu według załączonego zestawienia. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” rozumie się produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.. Dopuszcza się składanie ofert na materiały jakościowo równoważne , spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.
2) Zaakceptowany i podpisany wzór umowy , stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ,
3) W celu potwierdzenia, że zaoferowane równoważne materiały eksploatacyjne odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy dołączyć do oferty:
a) do każdego zaoferowanego produktu równoważnego (dotyczy tuszy i tonerów) raport z testów wystawionych przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, posiadający akredytacje w zakresie badania materiałów eksploatacyjnych zgodnie z normą ISO/IEC 19752, ISO/ICE 24711 oraz ISO/IEC 19798,
b) Aktualnego certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, warunkach realizacji zamówienia, mającą swoją siedzibę w Polsce lub w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, posiadającą akredytacje w zakresie badania materiałów eksploatacyjnych zgodnie z normami ISO/IEC 19752:2004, ISO/IEC 19798:2007, ISO/IEC 24711:2005, ISO/IEC 24712:2007.
Certyfikat winien potwierdzać zgodność z normami ISO/IEC 19752:2004, ISO/IEC 19798:2007, ISO/IEC 24711:2015, ISO/IEC 24712:2007, zawierać informacje jakiego dotyczy produktu oraz informować o wydajność każdego produktu. Zamawiający nie zaakceptuje certyfikatu, z którego wprost nie będzie wynikać informacja, jakiego dotyczy produktu i jaką wydajność posiada oferowany przez Wykonawcę materiał eksploatacyjny.
Za podmiot posiadający akredytację w zakresie badania materiałów eksploatacyjnych uznaje się podmiot posiadający akredytację do wykonywania badań zgodnie z normą ISO/IEC 19752:2004, ISO/IEC 19798:2007, ISO/IEC 24711:2015, ISO/IEC 24712:2007, nadaną przez Polskie Centrum Akredytacji (lub odpowiednią instytucję w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego), ważną na dzień składania ofert. Do oferty należy załączyć certyfikat posiadający ww. informacje wraz z ważną akredytacją.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).
|
| IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|