Zakup sprzętu informatyki i łączności

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588456-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatyki i łączności. W zakres przedmiotu zamowienia wchodzi dostawa serwerów i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówineia zawiera Specyfikacja Istodnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec0f479c-d9cd-496b-99a7-c2990f473442
Biuletyn 588456-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Regon 17365700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sandomierska
Zamawiajacy adres numer domu 81
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25324
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 681 680
Zamawiajacy fax 413 681 663
Zamawiajacy email zamowienia@straz.kielce.pl
Adres strony url www.bip.straz.kielce.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.straz.kielce.com.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 z późn.zm., osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach, ul. Sandomierska 81, 25-324 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu informatyki i łączności
Numer referencyjny WL.2370.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatyki i łączności. W zakres przedmiotu zamowienia wchodzi dostawa serwerów i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówineia zawiera Specyfikacja Istodnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 302439,02
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-11-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3) Zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5).Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10000 zł słownie: (dziesięć tysięcy złotych i 00/100 groszy). Wykonawca wnosi wadium w: w pieniądzu na konto zamawiającego nr NBP O/O Kielce nr 90 1010 1238 0821 7813 9120 0000 z dopiskiem „Zakup sprzętu informatyki i łączności” lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) w gwarancjach bankowych 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W Paragrafie 11 wzoru umowy określono szczegółowo okoliczności, w których dopuszczalna jest zmiana umowy : 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu w następujących okolicznościach: 1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, tj. zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, która będzie skutkowała zmianą ceny przedmiotu umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zmianę umowy w następujący sposób: 1.1.1. zmiana ceny przedmiotu umowy obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w niniejszym ust. 1 pkt 1.1. 1.1.2. w wypadku zmiany, o której mowa w niniejszym ust. 1 pkt 1.1. cena netto umowy nie ulega zmianie, a określona w aneksie cena brutto (cena przedmiotu umowy) zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 1.2. dostępne będą na rynku urządzenia lub rozwiązania technologiczne nowszej generacji o wyższych parametrach technicznych lub nowsza wersja oprogramowania producenta w zakresie możliwości ich zastosowania w przedmiocie umowy lub w sposobie realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zasadność i możliwość dokonania zmiany w umowie pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie skutkować zwiększeniem ceny przedmiotu umowy. Dostawa danego urządzenia, okaże się niemożliwa z obiektywnych powodów, np. z powodu zakończenia produkcji tego urządzenia i braku jego dostępności na rynku po dacie wejścia w życie umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zasadność i możliwość dokonania zmiany w umowie pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie skutkować zwiększeniem ceny przedmiotu umowy. 1.3. wystąpienie siły wyższej, która uniemożliwia realizację przedmiotu umowy w terminie. W takim przypadku strony uzgodnią zmianę terminu realizacji z uwzględnieniem faktycznego czasu trwania siły wyższej i jej oddziaływania na przedmiot umowy.
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)