GuidZP400 |
ec0f479c-d9cd-496b-99a7-c2990f473442
|
Biuletyn |
588456-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
|
Regon |
17365700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sandomierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
81
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25324
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 681 680
|
Zamawiajacy fax |
413 681 663
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@straz.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.bip.straz.kielce.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.straz.kielce.com.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 z późn.zm., osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach, ul. Sandomierska 81, 25-324 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu informatyki i łączności
|
Numer referencyjny |
WL.2370.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu informatyki i łączności. W zakres przedmiotu zamowienia wchodzi dostawa serwerów i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówineia zawiera Specyfikacja Istodnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
302439,02
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-11-20T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3) Zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5).Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10000 zł słownie: (dziesięć tysięcy złotych i 00/100 groszy).
Wykonawca wnosi wadium w:
w pieniądzu na konto zamawiającego
nr NBP O/O Kielce nr 90 1010 1238 0821 7813 9120 0000
z dopiskiem „Zakup sprzętu informatyki i łączności” lub w jednej z poniżej podanych form:
1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) w gwarancjach bankowych
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W Paragrafie 11 wzoru umowy określono szczegółowo okoliczności, w których dopuszczalna jest zmiana umowy :
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu w następujących okolicznościach:
1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, tj. zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, która będzie skutkowała zmianą ceny przedmiotu umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zmianę umowy w następujący sposób:
1.1.1. zmiana ceny przedmiotu umowy obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w niniejszym ust. 1 pkt 1.1.
1.1.2. w wypadku zmiany, o której mowa w niniejszym ust. 1 pkt 1.1. cena netto umowy nie ulega zmianie, a określona w aneksie cena brutto (cena przedmiotu umowy) zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
1.2. dostępne będą na rynku urządzenia lub rozwiązania technologiczne nowszej generacji o wyższych parametrach technicznych lub nowsza wersja oprogramowania producenta w zakresie możliwości ich zastosowania w przedmiocie umowy lub w sposobie realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zasadność i możliwość dokonania zmiany w umowie pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie skutkować zwiększeniem ceny przedmiotu umowy. Dostawa danego urządzenia, okaże się niemożliwa z obiektywnych powodów, np. z powodu zakończenia produkcji tego urządzenia i braku jego dostępności na rynku po dacie wejścia w życie umowy. W takim przypadku strony uzgodnią zasadność i możliwość dokonania zmiany w umowie pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie skutkować zwiększeniem ceny przedmiotu umowy.
1.3. wystąpienie siły wyższej, która uniemożliwia realizację przedmiotu umowy w terminie. W takim przypadku strony uzgodnią zmianę terminu realizacji z uwzględnieniem faktycznego czasu trwania siły wyższej i jej oddziaływania na przedmiot umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|