GuidZP400 |
93cc2cba-6af6-4f91-aaef-889637f95bb0
|
Biuletyn |
587930-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gliwickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
|
Regon |
24016153300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 613 205
|
Zamawiajacy fax |
324 613 209
|
Zamawiajacy email |
ekanigowska@gcm.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o. 44-100 Gliwice, ul. Kościuszki 29, Sekcja Zamówień Publicznych i Umów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Urządzenia do pralni szpitalnej
|
Numer referencyjny |
92/PN/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:
- dostawa urządzeń – pralnice 3 szt (takie same), suszarka i stacja zmiękczająca - do siedziby zamawiającego – pralnia szpitalna przy ul. Zygmunta Starego 20;
- demontaż starych urządzeń;
- utylizacja zdemontowanych urządzeń (za wyjątkiem wirówki i zmiękczacza) i materiałów rozbiórkowych;
- montaż urządzeń nowych wraz z uruchomieniem;
- wykonanie niezbędnych robót budowlanych – instalacje wod-kan, instalacja elektryczna wraz z rozdzielnią, bariera higieniczna, roboty budowlane wykończeniowe;
- przeszkolenie wskazanego personelu zamawiającego w zakresie obsługi aparatury;
- przekazanie wymaganych dokumentów;
- przeglądy techniczne urządzeń w okresie gwarancji .
|
Cpv glowny przedmiot |
39713210-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału, jeżeli jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z niniejszym zamówieniem do kwoty co najmniej 1 000 000 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek udziału, jeżeli:
- zapewni on usługi serwisowania urządzeń w okresie gwarancji przez podmiot posiadający autoryzację producenta
- zapewni realizację niezbędnych robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem
- zrealizował w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania dostawę pralnic oferowanych w niniejszym postępowaniu do co najmniej 2 podmiotów leczniczych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej podmiotów, z których zasobów wykonawca korzysta wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu i podwykonawców, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy - jeśli dotyczy.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy - do 3 dni od daty publikacji wykazu wykonawców, którzy złożyli ofertę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie, ze wykonawca będzie samodzielnie świadczył usługi serwisowe, lub dokument potwierdzający, że usługi serwisowe w okresie gwarancji świadczyć będzie podmiot trzeci jako podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Dokument potwierdzający, że wykonawca lub podmiot, o którym mowa w pkt. 5.4. posiada autoryzację producenta urządzeń do świadczenia usług serwisowych.
Oświadczenie, że wykonawca samodzielnie wykona niezbędne roboty budowlane lub zamierza wykonać je przy pomocy podwykonawców - podmiot udostępniający swoje zasoby.
Wykaz dostaw określonych w Rozdz. VI pkt 3.1., zrealizowanych w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień.
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
Opis oferowanych urządzeń - zgodnie z zapisami w Rozdz. VI pkt 7 siwz. Opisy muszą co najmniej potwierdzać minimalne wymagania zamawiającego (wskazane parametry).
Opis przewidywanych robót budowlanych wraz z zestawieniem kosztów.
Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia.
Oświadczenie, ze wykonawca będzie samodzielnie świadczył usługi serwisowe, lub dokument potwierdzający, że usługi serwisowe w okresie gwarancji świadczyć będzie podmiot trzeci jako podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Dokument potwierdzający, że wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby posiada autoryzację producenta urządzeń do świadczenia usług serwisowych.
Oświadczenie, że wykonawca samodzielnie wykona niezbędne roboty budowlane lub zamierza wykonać je przy pomocy podwykonawców.
Zobowiązanie podmiotów obcych udostępniających swoje zasoby na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 7 do siwz - jeśli dotyczy.
Informacja o tajemnicy przedsiębiorstwa - wypełniony załącznika nr 8 do siwz – jeśli dotyczy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
10 000 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy, za wyjątkiem przypadków wskazanych w umowie i nie może naruszać przepisu art. 144 ust. 1 ustawy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych warunków umowy:
1) w zakresie terminu zakończenia przedmiotu zamówienia w przypadku wstrzymania robót przez zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy;
2) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku rezygnacja zamawiającego z wykonania części zamówienia – obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres, z którego zamawiający rezygnuje;
3) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy;
4) w zakresie zmiany wykonawcy, na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 4.
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|