Urządzenia do pralni szpitalnej

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-26 00:00:00
Instytucja Gliwickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587930-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397132108
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:
- dostawa urządzeń – pralnice 3 szt (takie same), suszarka i stacja zmiękczająca - do siedziby zamawiającego – pralnia szpitalna przy ul. Zygmunta Starego 20;
- demontaż starych urządzeń;
- utylizacja zdemontowanych urządzeń (za wyjątkiem wirówki i zmiękczacza) i materiałów rozbiórkowych;
- montaż urządzeń nowych wraz z uruchomieniem;
- wykonanie niezbędnych robót budowlanych – instalacje wod-kan, instalacja elektryczna wraz z rozdzielnią, bariera higieniczna, roboty budowlane wykończeniowe;
- przeszkolenie wskazanego personelu zamawiającego w zakresie obsługi aparatury;
- przekazanie wymaganych dokumentów;
- przeglądy techniczne urządzeń w okresie gwarancji .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93cc2cba-6af6-4f91-aaef-889637f95bb0
Biuletyn 587930-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gliwickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Regon 24016153300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 613 205
Zamawiajacy fax 324 613 209
Zamawiajacy email ekanigowska@gcm.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o. 44-100 Gliwice, ul. Kościuszki 29, Sekcja Zamówień Publicznych i Umów
Nazwa nadana zamowieniu Urządzenia do pralni szpitalnej
Numer referencyjny 92/PN/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: - dostawa urządzeń – pralnice 3 szt (takie same), suszarka i stacja zmiękczająca - do siedziby zamawiającego – pralnia szpitalna przy ul. Zygmunta Starego 20; - demontaż starych urządzeń; - utylizacja zdemontowanych urządzeń (za wyjątkiem wirówki i zmiękczacza) i materiałów rozbiórkowych; - montaż urządzeń nowych wraz z uruchomieniem; - wykonanie niezbędnych robót budowlanych – instalacje wod-kan, instalacja elektryczna wraz z rozdzielnią, bariera higieniczna, roboty budowlane wykończeniowe; - przeszkolenie wskazanego personelu zamawiającego w zakresie obsługi aparatury; - przekazanie wymaganych dokumentów; - przeglądy techniczne urządzeń w okresie gwarancji .
Cpv glowny przedmiot 39713210-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału, jeżeli jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z niniejszym zamówieniem do kwoty co najmniej 1 000 000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wskazany warunek udziału, jeżeli: - zapewni on usługi serwisowania urządzeń w okresie gwarancji przez podmiot posiadający autoryzację producenta - zapewni realizację niezbędnych robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem - zrealizował w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania dostawę pralnic oferowanych w niniejszym postępowaniu do co najmniej 2 podmiotów leczniczych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej podmiotów, z których zasobów wykonawca korzysta wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu i podwykonawców, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy - jeśli dotyczy. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23 ustawy - do 3 dni od daty publikacji wykazu wykonawców, którzy złożyli ofertę.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, ze wykonawca będzie samodzielnie świadczył usługi serwisowe, lub dokument potwierdzający, że usługi serwisowe w okresie gwarancji świadczyć będzie podmiot trzeci jako podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokument potwierdzający, że wykonawca lub podmiot, o którym mowa w pkt. 5.4. posiada autoryzację producenta urządzeń do świadczenia usług serwisowych. Oświadczenie, że wykonawca samodzielnie wykona niezbędne roboty budowlane lub zamierza wykonać je przy pomocy podwykonawców - podmiot udostępniający swoje zasoby. Wykaz dostaw określonych w Rozdz. VI pkt 3.1., zrealizowanych w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty niewymienione Opis oferowanych urządzeń - zgodnie z zapisami w Rozdz. VI pkt 7 siwz. Opisy muszą co najmniej potwierdzać minimalne wymagania zamawiającego (wskazane parametry). Opis przewidywanych robót budowlanych wraz z zestawieniem kosztów. Harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie, ze wykonawca będzie samodzielnie świadczył usługi serwisowe, lub dokument potwierdzający, że usługi serwisowe w okresie gwarancji świadczyć będzie podmiot trzeci jako podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokument potwierdzający, że wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby posiada autoryzację producenta urządzeń do świadczenia usług serwisowych. Oświadczenie, że wykonawca samodzielnie wykona niezbędne roboty budowlane lub zamierza wykonać je przy pomocy podwykonawców. Zobowiązanie podmiotów obcych udostępniających swoje zasoby na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 7 do siwz - jeśli dotyczy. Informacja o tajemnicy przedsiębiorstwa - wypełniony załącznika nr 8 do siwz – jeśli dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium 10 000 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy, za wyjątkiem przypadków wskazanych w umowie i nie może naruszać przepisu art. 144 ust. 1 ustawy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych warunków umowy: 1) w zakresie terminu zakończenia przedmiotu zamówienia w przypadku wstrzymania robót przez zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy; 2) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku rezygnacja zamawiającego z wykonania części zamówienia – obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres, z którego zamawiający rezygnuje; 3) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy; 4) w zakresie zmiany wykonawcy, na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 4.
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)