GuidZP400 |
3ca6ee35-16e3-4449-899f-5fc5e1de3759
|
Biuletyn |
594490-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
|
Regon |
1644180300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Górczewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
89
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01401
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 211 470
|
Zamawiajacy fax |
223 211 406
|
Zamawiajacy email |
przetargi@attis.com.pl
|
Adres strony url |
www.attis.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.attis.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. a)
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.attis.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.attis.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta polska, kurier lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. 01-401 Warszawa, ul. Górczewska 89, sekretariat p. 196
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Materiały opatrunkowe w podziale na 6 zadań
|
Numer referencyjny |
FZP.26.ZP.D.17.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych w podziale na 6 zadań do apteki szpitalnej w Centrum Leczniczo -Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy Attis Sp. z o. o. w Warszawie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć oddzielnych zadań, jednocześnie jest to podział zamówienia na części:
1) część - zadanie nr 1 – poz. 1-28;
2) część - zadanie nr 2 - poz. 1-6;
3) część - zadanie nr 3 - poz. 1-1;
4) część - zadanie nr 4 - poz. 1-47;
5) część - zadanie nr 5 - poz. 1-11;
6) część - zadanie nr 6 – poz. 1-1;
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby części zamówienia lub kilku wykonawcom w odniesieniu do jednej części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
2) W celu potwierdzenia, że oferowane, dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda:
a) folderu-katalogu w języku polskim zawierającego zdjęcia oraz szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez Zamawiającego, z nazwą producenta, numerem katalogowym oraz wskazaniem, których pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranej części - zadania złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta,
3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
4) dokument potwierdzający wniesienie wadium (jeżeli dotyczy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej:
część - zadanie nr 1 – 500,00 zł. (pięćset złotych),
część - zadanie nr 2 – nie dotyczy
część - zadanie nr 3 – 200,00 zł. (dwieście złotych),
część - zadanie nr 4 – 1300,00 zł. (jeden tysiąc trzysta złotych),
część - zadanie nr 5 – nie dotyczy,
część - zadanie nr 6 – nie dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej Umowy:
1) zmiana wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym podniesienie lub obniżenie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości netto, a spowoduje odpowiednio obniżenie lub podwyższenie wartości brutto;
2) zmiana miejsca dostaw, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;
3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy produkt zostanie wycofany z produkcji, lub wprowadzony do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, lub wygaśnie rejestracja oferowanego produktu (zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu Asortymentowo – Cenowym) przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie,
4) w zakresie przedłużenia terminu jej obowiązywania w sytuacji częściowego niezrealizowania ilości określonych w tabelach asortymentowo – cenowych, stanowiących załącznik nr ... do umowy oraz w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy w terminie wskazanym w § 10 ust. 1 Umowy, jednak nie dłużej niż o 12 miesięcy;
5) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w formularzu asortymentowo-cenowym, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w Umowie.
6) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
7) Zamawiający może zmienić umowę w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabelach asortymentowo – cenowych, stanowiących załącznik nr …. do umowy, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy.
8) w razie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; w tym przypadku zmiana umowy może nastąpić w zakresie niezbędnym celem dostosowania zapisów umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
9) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom.
10) siły wyższej.
3. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
4. Zmiany wskazane w ust. 2 są dopuszczalne pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|