Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Perespie

Data publikacji 2017-10-02
Data zakończenia 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Gmina Tyszowce
Miejscowość Tyszowce
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596155-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy „Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Perespie” na potrzeby realizacji projektu pt. „„Wiedza – kluczem do przyszłości” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Priorytet 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne.”
- Część 1- „Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Perespie”
- Część 2- „Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Perespie”
2. Zakres zamówienia zawierają Specyfikacje dostaw (cz.1 i cz 2) dla każdej części.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem że będzie posiadał równoważne lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe.
4. Wszystkie produkty powinny być fabrycznie nowe, żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana oraz winny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje nie tylko dostawę sprzętu, ale także usługi serwisu i konserwacji sprzętu, niezbędnych do osiągnięcia i utrzymania jego wymaganej niezawodności i wydajności w całym planowanym okresie eksploatacji, a więc usługi świadczone w okresie eksploatacji, co należy uwzględnić podczas kalkulacji ceny oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ef753553-c884-4a3f-bc9f-94229ebf617b
Biuletyn 596155-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Tyszowce
Regon 95036905000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Tyszowce
Zamawiajacy kod pocztowy 22630
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 084 661 93 15
Zamawiajacy fax 084 661 21 29
Zamawiajacy email tyszowce@tyszowce.pl
Adres strony url umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Perespie” na potrzeby realizacji projektu pt. „„Wiedza – kluczem do przyszłości” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Priorytet 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne.”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja umtyszowce.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Na podstawie Art. 10c. 1. PZP Zamawiający odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert, toteż składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz.1481 z późn. zm. ), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Tyszowce, ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Perespie
Numer referencyjny ZP. 271.12.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy „Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Perespie” na potrzeby realizacji projektu pt. „„Wiedza – kluczem do przyszłości” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Priorytet 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne.” - Część 1- „Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Perespie” - Część 2- „Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej w Perespie” 2. Zakres zamówienia zawierają Specyfikacje dostaw (cz.1 i cz 2) dla każdej części. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem że będzie posiadał równoważne lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe. 4. Wszystkie produkty powinny być fabrycznie nowe, żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana oraz winny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje nie tylko dostawę sprzętu, ale także usługi serwisu i konserwacji sprzętu, niezbędnych do osiągnięcia i utrzymania jego wymaganej niezawodności i wydajności w całym planowanym okresie eksploatacji, a więc usługi świadczone w okresie eksploatacji, co należy uwzględnić podczas kalkulacji ceny oferty.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług- 30% , zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego
Data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu spełnienia warunku zdolności zawodowej, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał; -dla części 1- co najmniej jedno zadanie obejmujące swym zakresem dostawę pomocy dydaktycznych o wartości łącznej co najmniej 10 000,00 zł -dla części 2- co najmniej jedno zadanie obejmujące swym zakresem dostawę komputerów lub sprzętu elektronicznego o wartości co najmniej 20 000,00 zł.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W przedmiotowym postępowaniu nie ma zastosowania art. 24 aa ustawy Pzp. (procedura odwrócona)
Zakresie warunkow udzialu W przedmiotowym postępowaniu nie ma zastosowania art. 24 aa ustawy Pzp. (procedura odwrócona)
Zakresie kryteriow selekcji W przedmiotowym postępowaniu nie ma zastosowania art. 24 aa ustawy Pzp. (procedura odwrócona)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przedmiotowym postępowaniu nie ma zastosowania art. 24 aa ustawy Pzp. (procedura odwrócona)
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia; 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: Razem z ofertą; 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. (Według wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ) 1.2. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (Według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w tym punkcie Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, stanowi potwierdzenie, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został wykonawcy faktycznie udostępniony. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, należy złożyć niżej wymienione dokumenty : Razem z ofertą; 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. (wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, wykonawca przekazuje Zamawiającemu; 2.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (informacja po otwarciu ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ) 3. Dokumenty są składane w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.6.2.1.( Według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ) 5. Dokumenty dodatkowe w przypadku składania oferty wspólnej. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( art. 23 ust.2 ustawy Pzp). Jeżeli oferta wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Dokumenty podmiotów zagranicznych 6.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 6.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w trakcie realizacji dostaw w przypadkach niżej wymienionych. 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku: 1) urzędowej zmiany podatku VAT, wynagrodzenie umowne ulega odpowiedniej zmianie, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zmiany personelu kierującego wykonaniem zamówienia jeśli uzna, że nie spełnia on w sposób należyty obowiązków wynikających z umowy, 4) powierzenia Podwykonawcy określonego zakresu zamówienia lub zmiana zakresu powierzonych obowiązków, jak również zmianę Podwykonawcy, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranego Podwykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę umownego terminu zakończenia wykonania dostaw w przypadku: 1) zawieszenia dostaw przez Zamawiającego, 2) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, 3) zlecenia Wykonawcy lub innemu podmiotowi wykonania dostaw mających wpływ na termin wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, 4) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych zdarzeń, które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego, 5) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie, 4. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego wymienionymi w ust. 3 okolicznościami. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający musi wyrazić zgodę. 6. Nieważna jest zmiana postanowień Umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 7. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: - zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, - strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności powodujących zmianę umowy, - wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. - Zamawiający nie ma obowiązku zmiany postanowień umowy, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności powodujących dokonanie zmiany, nie złoży Zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego i udokumentowanego wniosku o dokonanie zmiany.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.( Art. 8 ust. 3 Pzp)
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)