Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2017-10-02
Data zakończenia 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Miejska Biblioteka Publiczna
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595634-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Postanowienia odnośnie oprogramowania:
Licencja Microsoft Windows Pro 10 UPGRADE MOLP PL EDU:
Zamawiający wymaga wskazanego oprogramowania ze względu na posiadanie Zintegrowanego Systemu Bibliotecznego PATRON , który wykorzystuje oprogramowanie systemowe Windows jako środowisko pracy w systemie PATRON . Dodatkowo w bibliotece funkcjonuje kontroler domeny oparty o system Windows Serwer oraz polityki bezpieczeństwa i backupu dla systemów Microsoft.
Zamawiający dopuszcza produkt równoważny pod warunkiem, że będzie on kompatybilny z oprogramowaniem PATRON oraz z obecnymi rozwiązaniami wskazanymi w zdaniu poprzednim. W sytuacji zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą oferowane oprogramowanie w celu sprawdzenia współdziałania z oprogramowaniem Zamawiającego.
Pakiet biurowy MS Office Standard MOLP EDU:
Zamawiający wymaga wskazanego oprogramowania ze względu na posiadanie Zintegrowanego Systemu Bibliotecznego PATRON oraz wykorzystywanie usługi Office 365. System PATRON wykorzystuje programy z grupy MS Office jako edytory danych wejściowych i wyjściowych.
Zamawiający dopuszcza produkt równoważny pod warunkiem, że będzie on kompatybilny z oprogramowaniem PATRON oraz MS Office 365. W sytuacji zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą oferowane oprogramowanie w celu sprawdzenia współdziałania z oprogramowaniem Zamawiającego.

Rodzaj asortymentu:
1. Zestaw komputerowy do WebKIOSK – 3 szt.;
2. Drukarka 3D – 1 szt.;
3. Zestaw komputerowy – 4 szt.;
4. Zasilacz UPS – 4 szt.;
5. Drukarka – 1 szt.;
6. Przełącznik zarządzalny POE – 1 szt.;
7. Tablet – 10 szt.;
8. Laptop A – 2 szt.;
9. Laptop B – 6 szt.
10. Czytnik kodów kreskowych – 3 szt.;
11. Listwa zasilająca RACK – 1 szt.;
12. Zasilacz UPS – 1 szt.
13. Punkt dostępowy – 3 szt.;
14. Projektor – 1 szt.;
15. Pakiet oprogramowania biurowego – 12 szt.
Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Działu Informatyzacji Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdyni, ul. Biskupa Dominika 17 przez przedstawicieli Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 10:00 do 15:00, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Zamówienie winno być realizowane niezwłocznie w trybie sukcesywnych dostaw.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3069a661-813a-40e5-be2c-c4370bbe6d29
Biuletyn 595634-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miejska Biblioteka Publiczna
Regon 28216800000
Zamawiajacy adres ulica Świętojańska
Zamawiajacy adres numer domu 141-143
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-401
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 586 227 355
Zamawiajacy fax 586 226 417
Zamawiajacy email administracja@bibliotekagdynia.pl
Adres strony url www.bibliotekagdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bibliotekagdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bibliotekagdynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gdyni.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Świętojańska 141-143, 81-401 Gdynia, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny 230/5/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Postanowienia odnośnie oprogramowania: Licencja Microsoft Windows Pro 10 UPGRADE MOLP PL EDU: Zamawiający wymaga wskazanego oprogramowania ze względu na posiadanie Zintegrowanego Systemu Bibliotecznego PATRON , który wykorzystuje oprogramowanie systemowe Windows jako środowisko pracy w systemie PATRON . Dodatkowo w bibliotece funkcjonuje kontroler domeny oparty o system Windows Serwer oraz polityki bezpieczeństwa i backupu dla systemów Microsoft. Zamawiający dopuszcza produkt równoważny pod warunkiem, że będzie on kompatybilny z oprogramowaniem PATRON oraz z obecnymi rozwiązaniami wskazanymi w zdaniu poprzednim. W sytuacji zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą oferowane oprogramowanie w celu sprawdzenia współdziałania z oprogramowaniem Zamawiającego. Pakiet biurowy MS Office Standard MOLP EDU: Zamawiający wymaga wskazanego oprogramowania ze względu na posiadanie Zintegrowanego Systemu Bibliotecznego PATRON oraz wykorzystywanie usługi Office 365. System PATRON wykorzystuje programy z grupy MS Office jako edytory danych wejściowych i wyjściowych. Zamawiający dopuszcza produkt równoważny pod warunkiem, że będzie on kompatybilny z oprogramowaniem PATRON oraz MS Office 365. W sytuacji zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą oferowane oprogramowanie w celu sprawdzenia współdziałania z oprogramowaniem Zamawiającego. Rodzaj asortymentu: 1. Zestaw komputerowy do WebKIOSK – 3 szt.; 2. Drukarka 3D – 1 szt.; 3. Zestaw komputerowy – 4 szt.; 4. Zasilacz UPS – 4 szt.; 5. Drukarka – 1 szt.; 6. Przełącznik zarządzalny POE – 1 szt.; 7. Tablet – 10 szt.; 8. Laptop A – 2 szt.; 9. Laptop B – 6 szt. 10. Czytnik kodów kreskowych – 3 szt.; 11. Listwa zasilająca RACK – 1 szt.; 12. Zasilacz UPS – 1 szt. 13. Punkt dostępowy – 3 szt.; 14. Projektor – 1 szt.; 15. Pakiet oprogramowania biurowego – 12 szt. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do Działu Informatyzacji Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdyni, ul. Biskupa Dominika 17 przez przedstawicieli Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 10:00 do 15:00, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Zamówienie winno być realizowane niezwłocznie w trybie sukcesywnych dostaw.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla spełniania warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy sprzętu komputerowego o wartości* nie mniejszej niż 60 000 zł brutto każda. * W przypadku podania w wykazie wartości danej dostawy w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt V.1.2) SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w pkt V.3 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wraz z zobowiązaniem Wykonawca złoży dokumenty, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób Wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy Wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy Wykonywaniu zamówienia publicznego. Zobowiązanie wraz z ww. dokumentami Wykonawca składa wraz z ofertą. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 Ustawy PZP. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający na podstawie art. 22a ust. 6 Ustawy Pzp żądać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego Wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, określone przez Zamawiającego, o których mowa powyżej.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie składane jest zgodnie z pkt VI.6 SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do opisanych przez Zamawiającego w zakresie oprogramowania – oferowane oprogramowanie (np. na płycie CD).
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.5.1 lit. a) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy PZP; 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2 stosuje się. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt VI.5.1 lit. a), składa dokument, o którym mowa w pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2 stosuje się. 5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.5.1) lit. a-c SIWZ. 6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.12-23 Ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem poniższych postanowień. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania umowy, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu wykonania umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego zakończenia robót budowlanych, b) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. W sytuacjach określonych w ust. 2 lit. a i b zmiana terminu nastąpi o czas ustalony przez strony, nie dłuższy niż okres trwania przeszkody, przerwy lub przestoju spowodowany powyższymi okolicznościami. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 Wykonawca uprawniony jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 5. Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4, wszelkich informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 7. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 wraz i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy. 8. W terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany umowy i terminie podpisania aneksu do umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)