Dostawa rękawic nitrylowych

Data publikacji 2017-10-02
Data zakończenia 2018-10-10 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Starachowice
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595519-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa rękawic nitrylowych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z działalności leczniczej. W załączeniu wykaz wyrobów z ilością przewidywanego zużycia w okresie 12 miesięcy z opisem wymagań minimalnych (załącznik nr 5 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a5237ce-d4f7-4686-a103-0b93dd18e92a
Biuletyn 595519-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 29114175200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Radomska
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Starachowice
Zamawiajacy kod pocztowy 27200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 2745202 w. 182
Zamawiajacy fax 412 746 158
Zamawiajacy email pzozstarachowice.zp@interia.pl
Adres strony url http://zoz.starachowice.sisco.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://zoz.starachowice.sisco.info/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zoz.starachowice.sisco.info/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic nitrylowych
Numer referencyjny P/43/09/2017/RN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa rękawic nitrylowych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania wynikającego z działalności leczniczej. W załączeniu wykaz wyrobów z ilością przewidywanego zużycia w okresie 12 miesięcy z opisem wymagań minimalnych (załącznik nr 5 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Ocena potwierdzenia spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust.1 uPZP dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2.2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3 aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, 2a Jeżeli wykonawca ma siedzibę na lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2.1-2.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) pkt 2.4 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2b Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem są sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
Zakresie warunkow udzialu G. 1). Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, że oferowane produkty (przedmiot zamówienia) spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP – z uwzględnieniem Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych DZ. U Nr 107 z dnia 17 czerwca 2010 z p. zm. i ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA ZDROWIA Dz.U. z 2010 nr 215 poz. 1416 z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych . Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobligowany jest do przedłożenia aktualnych kopii dokumentów świadczących o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i stosowania w Polsce G. 11). Zamawiający wymaga dostarczenia próbek na dzień składania ofert. Ilość próbek określona w załączniku nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci G. 2). Deklarację zgodności oraz Certyfikat badania typu CE potwierdzające, że zaoferowane rękawice są zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III, G. 3). Badania z jednostki niezależnej od producenta potwierdzające, że zaoferowane rękawice są odporne na przenikalność min. 10 substancji chemicznych na co najmniej 2 poziomie ochrony oraz min. 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji na co najmniej 1 poziomie ochrony – zgodnie z normą EN 374-1 z wyłączeniem pkt. 5.3.; 2;3, G. 4). Badania z jednostki niezależnej od producenta potwierdzające, że zaoferowane rękawice są odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671, G. 5). Badania HPLC z jednostki niezależnej od producenta potwierdzające, że zaoferowane rękawice są pozbawione tiuramów oraz MBT, G. 6). Badania z jednostki niezależnej od producenta potwierdzające, że zaoferowane rękawice są dopuszczenie do kontaktu z żywnością, G. 7). Badania z jednostki niezależnej od producenta potwierdzające, że zaoferowane rękawice są zgodne z normą EN-455 -1-2 G. 8). Badania z jednostki niezależnej od producenta potwierdzające, że zaoferowane rękawice są zgodne z normą EN-388 oraz EN-420 G. 9). W trakcie badania i oceny złożonych ofert w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada zapisom i warunkom zawartych w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców do przedłożenia dodatkowych kserokopii dokumentów miedzy innymi: ulotek, folderów, kart katalogowych, badań oraz kserokopii dopuszczenia z punktu G.1) G. 10). Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego spełnienie normy EN374 dla min. 5 leków cytostatycznych i karmustyny potwierdzonych badaniami – dla zadania nr 5
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 u PZP o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 u PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ inne dokumenty. 3. Formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ). 4. Szczegółowa wycenę elementów wchodzących w skład zestawu (załącznik nr 5) 5. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych (wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 6. Pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ),
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, że umowa może zostać zmieniona w następujących przypadkach: a) zmniejszenia ceny przedmiotu zamówienia w stosunku do ceny oferowanej, b) zmiany adresów, numerów telefonu, numerów kont, danych osób fizycznych i prawnych ujętych w niniejszej umowie. c) Zmian ilościowych zamawianego asortymentu pierwotnie określonego w poszczególnych pakietach. d) Zmian numerów katalogowych oferowanych produktów 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)