GuidZP400 |
25b1d34d-09d2-4ead-a89c-2173d68de0c8
|
Biuletyn |
595567-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
|
Regon |
6388000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wspólna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00930
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
226 232 000
|
Zamawiajacy fax |
226 232 315
|
Zamawiajacy email |
Piotr.Maciolek@minrol.gov.pl
|
Adres strony url |
https://bip.minrol.gov.pl/Zamowienia-Publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.minrol.gov.pl/Zamowienia-Publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.minrol.gov.pl/Zamowienia-Publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w Biurze Przepustek w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wspólnej 30, lub w Wydziale Zamówień Publicznych w pok. 122
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Kompleksowe opracowanie i druk autorskich kalendarzy ściennych i książkowych na 2018 rok w ramach projektu „Odpoczywaj na wsi”.
|
Numer referencyjny |
BDG.zp.23.1.94.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie i druk autorskich kalendarzy ściennych i książkowych na 2018 rok, w ramach projektu „Odpoczywaj na wsi”, obejmujące:
1) opracowanie koncepcji projektu kalendarzy,
2) skład, łamanie, korektę i obróbkę tekstów oraz zdjęć kalendarzy,
3) druk kalendarzy,
4) dystrybucję wydrukowanych kalendarzy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie zostanie wykonane w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu oferty, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 35 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie zrealizował
co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu projektu graficznego oraz druku kalendarzy ściennych oraz co najmniej 2 usługi, polegające na wykonaniu projektu graficznego oraz druku kalendarzy książkowych.
Dopuszcza się przedstawienie 2 usług, w ramach których wykonano łącznie projekt graficzny oraz druk kalendarzy ściennych i książkowych,
b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej jednego:
- autora tekstów, odpowiedzialnego za opracowanie tekstów merytorycznych oraz haseł, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2 załącznika nr 1 do projektu umowy, który w okresie ostatnich pięciu lat opracował co najmniej
5 tekstów lub artykułów o charakterze informacyjno-promocyjnym z zakresu turystyki wiejskiej i agroturystyki,
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w wykazie osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, podał krótki opis opracowanych tekstów lub artykułów o charakterze informacyjno-promocyjnym z zakresu turystyki wiejskiej i agroturystyki;
- grafika, odpowiedzialnego za opracowanie projektu graficznego, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 załącznika nr 1 do projektu umowy, który posiada minimum 5 lat doświadczenia w obszarze projektowania graficznego;
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż
5 dni terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, tj.:
1) wykazu wykonanych usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane należycie, są dowody wymienione w § 2 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126), tj.:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane;
b) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające należyte wykonanie usług – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź dokumentów, o których mowa w pkt 1, przy czym w przypadku gdy Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji bądź dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług;
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przykładowy wzór formularza wykazu podany jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (informacje w tym zakresie należy podać, jeżeli warunek dotyczy dysponowania osobami).
Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu podany jest w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach projektu umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadku gdy:
1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2)nastąpi potrzeba zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|