Obsługa informatyczna strony www NCEŻ IŻŻ i uzupełnienie treści (w tym przygotowywanie nowych treści video i infografik) wraz z nowymi funkcjami strony www (NPZ)

Data publikacji 2017-10-03
Data zakończenia 2017-10-11 00:00:00
Instytucja Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596491-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722122245
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Obsługa informatyczna strony: NCEŻ IŻŻ;
2) Produkcja infografik (45 infografik);
3) Produkcja dwuminutowych materiałów video (45 filmów video);
4) Zakup zdjęć z baz zdjęć (80 zdjęć);
5) Wykonanie sesji zdjęciowej ekspertów;
6) Adaptacja treści na www NCEŻ IŻŻ (86 materiałów);
7) Dostosowanie strony do standardów WCAG 2.0.;
8) Dodanie funkcji umożliwiających połączenie z dietetykami online → stworzenie oprogramowania dla call center;
9) Nagranie dziesięciominutowych video porad z lekarzami (5 filmów video).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31de7d4b-746d-4b58-9273-ecd1de881985
Biuletyn 596491-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
Regon 28847800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powsińska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02903
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 509 767
Zamawiajacy fax 228 421 103
Zamawiajacy email jsedzik@izz.waw.pl
Adres strony url www.izz.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka badawcza
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.izz.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz.1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres INSTYTUT ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła ul. Powsińska 61/63 02 - 903 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Obsługa informatyczna strony www NCEŻ IŻŻ i uzupełnienie treści (w tym przygotowywanie nowych treści video i infografik) wraz z nowymi funkcjami strony www (NPZ)
Numer referencyjny IZZ/NPZ/5/ZP/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1) Obsługa informatyczna strony: NCEŻ IŻŻ; 2) Produkcja infografik (45 infografik); 3) Produkcja dwuminutowych materiałów video (45 filmów video); 4) Zakup zdjęć z baz zdjęć (80 zdjęć); 5) Wykonanie sesji zdjęciowej ekspertów; 6) Adaptacja treści na www NCEŻ IŻŻ (86 materiałów); 7) Dostosowanie strony do standardów WCAG 2.0.; 8) Dodanie funkcji umożliwiających połączenie z dietetykami online → stworzenie oprogramowania dla call center; 9) Nagranie dziesięciominutowych video porad z lekarzami (5 filmów video).
Cpv glowny przedmiot 72212224-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-27T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Z uwagi na to, iż obowiązujące przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do prowadzenia działalności będącej przedmiotem zamówienia, warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty: - co najmniej 1 usługę polegająca na administrowaniu i utrzymaniu na serwerze WWW przez okres minimum 3 lat strony internetowej realizowanej w technologiach PHP 5.2 lub nowszej, MySQL, HTML, CSS, JavaScript; - co najmniej 1 aplikację webową obejmującą ograniczony dostęp do zasobów i funkcji aplikacji dla poszczególnych grup użytkowników o min. 3 poziomach dostępu; - co najmniej 1 stronę WWW lub aplikację webową obejmującą funkcjonalność rezerwacji terminów z wykorzystaniem kalendarza (status terminów wolny/zajęty); - co najmniej 2 strony WWW spełniające kryteria WCAG na poziomie AA; - co najmniej 1 usługę polegająca na realizacji w jednym zleceniu serii filmów wideo, minimum 30 w terminie nie dłuższym niż 80 dni (niezależnie od lokalizacji: czy w studiu czy poza studiem).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą (do oceny merytorycznej): 1) klikalne makiety aplikacji webowej wraz z opisem ścieżek użytkownika (user stories) oraz z listą (spisem) widoków obejmującą całość funkcji umożliwiających połączenie z dietetykami online 2) projekt widoku “panel administratora” (aplikacji webowej); 3) projekt widoku “panel dietetyka” (aplikacji webowej); 4) projekt widoku strony głównej Call Center wraz z instrukcją “co trzeba zrobić żeby się dodzwonić”; 5) projekty 2 infografik.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niniejsza umowa może zostać zmieniona, jeżeli: a. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Skarbem Państwa – Ministrem Zdrowia Umowy na realizację zadania z zakresu zdrowia publicznego pod nazwą: Utworzenie i prowadzenie ogólnopolskiego centrum edukacji żywieniowej i zdrowego stylu życia, b. wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony, c. pojawi się możliwość zastąpienia poszczególnych rozwiązań i/lub narzędzi bardziej nowoczesnymi lub też bardziej skutecznymi, jeżeli gwarantuje to uzyskanie co najmniej tego samego zamierzonego w niniejszej Umowie rezultatu oraz nie wpłynie to na wartość zamówienia, d. wystąpią jakiekolwiek obiektywne zmiany niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym. 2. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane w formie pisemnej w drodze aneksów do Umowy pod rygorem nieważności. 3. Urzędowa zmiana stawki VAT nie wymaga aneksu do Umowy i wchodzi automatycznie od dnia obowiązywania nowej stawki VAT. 4. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane w formie pisemnej w drodze aneksów do Umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)