Dostawa artykułów biurowych, tuszy i tonerów na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w 2013 roku

Data publikacji 2012-12-17
Data zakończenia 2013-01-07 10:00:00
Instytucja Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
Miejscowość Rawicz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513776 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301920001, 301976301, 301976428, 301921129, 301923200, 302343001, 302373208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru oraz dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz w 2012 roku.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakres zamówienia zawarto w kalkulacji ceny, stanowiącej załączniki nr 7 SIWZ.

3. Ilości towarów podane w ww. kalkulacji cen są ilościami szacunkowymi, służącymi jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach kalkulacji, a także zamówienia mniejszej ilości towarów oraz zamówienia innego nieprzewidzianego w kalkulacji asortymentu, jednak łączna wartość zamówienia nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. Przy czym zamówienie mniejszej ilości towaru nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego.

4. Ceny jednostkowe artykułów podane przez Wykonawcę w ofercie - kalkulacji ceny nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.

5. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę tusze, tonery, atramenty i taśmy powinny być wyprodukowane przez producenta urządzenia, do którego będą używane, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Nie mogą to być materiały po naprawie, regeneracji, renowacji itp. Dostarczone przez Wykonawcę tusze, tonery, atramenty i taśmy muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta.

6. Zamawiający przewiduje cztery dostawy w trakcie realizacji całego zamówienia. Wykonawca dokona pierwszej dostawy w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy, natomiast pozostałe trzy dostawy dokonywane będą na podstawie zamówienia przesłanego przez Zamawiającego w terminie 2 tygodni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

7. Zamawiający zastrzega możliwość zgłaszania dostaw w terminach dodatkowych uwarunkowanych bieżącymi potrzebami Zamawiającego. W przypadku dostaw w terminach dodatkowych Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia artykułów w ciągu 4 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.

8. Transport do siedziby Zamawiającego niezbędny do wykonania zamówienia wykonawca zapewnia na swój koszt. Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
9. Wykonawca dostarczy materiały biurowe do siedziby Zamawiającego tj. do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, I piętro do pokoju 115 lub innego pomieszczenia wskazanego przez osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego.

10. Niniejsze zamówienie jest w części współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz
Ulica ul. Piłsudskiego 21
Nr domu 21
Miejscowość Rawicz
Kod Pocztowy 63-900
Województwo wielkopolskie
Tel 065 5465400
Fax 065 5464167
Internet www.rawicz.pl
Regon 41105072900000
E-mail umg@rawicz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał jednej dostawy artykułów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek (tuszy, tonerów itp.) o wartości nie mniejszej niż 60 tyś brutto. Zamawiający uzna również za spełnienie powyższego warunku w przypadku gdy Wykonawca wykaże się osobno dostawą artykułów biurowych, papieru lub materiałów eksploatacyjnych na powyższą wartość. Ocena spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z załączonym do oferty wykazem wykonanych dostaw (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wymaganymi do złożenia przez Wykonawcę są również następujące dokumenty: 1) Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (w oryginale) (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Kalkulacja ceny - opis przedmiotu zamówienia wg załączonego wzoru (załącznik nr 7 do SIWZ) 3) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach : 1) w przypadku wykonania dostaw zamiennych lub odstąpienia od realizacji części dostaw i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 2) wprowadzenie lub zmiana zgłoszonego w ofercie zakresu zamówienia wykonywanego przy udziale Podwykonawcy, 3) zmiana terminu realizacji zamówienia, 4) zmiana stawki podatku VAT, 5) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 6) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego za uprzednią zgoda Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.), 7) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 8) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilośc opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu, 9) braku na rynku artykułu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienie go artykułem równoważnym o tym samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu, przy cenie nie wyższej niż w zawartej umowie, 10) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.rawicz.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 111 po wpłaceniu należności w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym
Data składania wniosków 07/01/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój nr 6
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Niniejsze zamówienie jest w części współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się obu stron (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu (65) 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl. 4. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje określenia w opisie przedmiotu zamówienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, przeprowadzenia aukcji elektronicznej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)