GuidZP400 |
656dab5b-8482-4ebd-beeb-6bfef35689aa
|
Biuletyn |
630513-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
|
Regon |
28100000204289
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pińczów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 573 031
|
Zamawiajacy fax |
413 572 491
|
Zamawiajacy email |
pinczow@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalpinczow.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpitalpinczow.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalpinczow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalpinczow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna - listownie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ul. Armii Krajowej 22, 28 – 400 Pińczów - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
ZOZ/ZP/11/12/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy) do SIWZ podzielonego na pakiety od nr 1 do nr 2:
Pakiet nr 1 (gaza, kompres, opaska, lignina, przylepiec, plaster, wata),
Pakiet nr 2 (zestawy zabiegowe).
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunków szczegółowych w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż 10 000 zł brutto
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub rejestru. koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż 10 000 zł brutto.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, posiadają nazwę producenta, kod producenta, deklarację zgodności i certyfikat CE.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz arkusze asortymentowo-cenowe podzielone na pakiety, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.
- oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 2 lit. b niniejszej SIWZ (załącznik nr 4 i 5 do SIWZ).
- pełnomocnictwo – jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy, w szczególności zmiany stawek podatku VAT, od dnia obowiązywania nowej stawki do cen netto objętych umową doliczany będzie podatek VAT według zmienionej stawki.
2. W przypadku zmiany cen przez Producenta w okresie obowiązywania umowy.
3. W przypadku zmiany kursu walut obcych w okresie obowiązywania umowy wpływających na cenę przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku działania siły wyższej, za którą strony będą uważać nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których żadna strona nie mogła przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 (gaza, kompres, opaska, lignina, przylepiec, plaster, wata)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy) do SIWZ podzielonego na pakiety od nr 1 do nr 2:
Pakiet nr 1 (gaza, kompres, opaska, lignina, przylepiec, plaster, wata),
Pakiet nr 2 (zestawy zabiegowe).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 (zestawy zabiegowe)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy) do SIWZ podzielonego na pakiety od nr 1 do nr 2:
Pakiet nr 1 (gaza, kompres, opaska, lignina, przylepiec, plaster, wata),
Pakiet nr 2 (zestawy zabiegowe).
|
| |