GuidZP400 |
6e7e5097-c864-49e3-9c14-0e499d512985
|
Biuletyn |
631602-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Techniki Budowlanej
|
Regon |
6365000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Filtrowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00611
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 8251303, 8252885
|
Zamawiajacy fax |
228 257 730
|
Zamawiajacy email |
instytut@itb.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.itb.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ITB Warszawa, ul. Fiiltrowa 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa klastra HPC do analiz numerycznych
|
Numer referencyjny |
TO-250-18IT/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów:
- 1 szt. Obudowy kasetowej wraz z zasilaczami i przełącznikami sieciowymi (uszczegółowiono w rozdziale III pkt.1.1)
- 8 szt. Serwerów kasetowych o zredukowanej wysokości (uszczegółowiono w rozdziale 1.2)
- 1 szt. Macierzy dyskowej (uszczegółowiono w rozdziale III pkt. 1.3)
- 1 szt. Głównej stacji roboczej (uszczegółowiono w rozdziale III pkt 1.4)
- 2 szt. Stacji roboczych (uszczegółowiono w rozdziale III 1.5)
- Dostarczenia dokumentacji powykonawczej: technicznej i konfiguracji systemowej
Wykonawca zamontuje, dostarczy, zainstaluje, uruchomi, skonfiguruje oferowane rozwiązanie w siedzibie Zamawiającego. Dokona podłączeń wszystkich dostarczonych elementów oferowanego rozwiązania, osprzętu sieciowego i połączeń węzłowych klastra serwerów, konfiguracji sieci SAN, LAN i Infiniband. Konfiguracja musi być dostosowana do instalacji poniższego oprogramowania w sposób gwarantujący maksymalną wydajność oferowanego rozwiązania.
Zamawiający informuje, iż posiada licencje oprogramowania ANSYS w liczbie:
1. ANSYS SpaceClaim Direct Modeler: 1 task(s) Permanent
2. ANSYS HPC Pack: 2 task(s) Permanent
3. ANSYS FLUENT Solver: 2 task(s) Permanent
4. ANSYS CFD PrepPost: 1 task(s) Permanent
5. ANSYS Academic Research Mechanical and CFD (1 task): 1 task(s) Permanent
Wykonawca w swojej ofercie uwzględni prace związane z:
1) instalacją oprogramowania ANSYS Fluent, ANSYS Research Mechanical and CFD, ANSYS Workbench, ANSYS CFD Post i ANSYS SpaceClaim Direct Modeler na wszystkich komputerach wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (węzły klastra HPC oraz stacje robocze), w najnowszej wersji dostępnej dla Zamawiającego, pobranej z portalu https://support.ansys.com/ do którego Zamawiający ma dostęp w ramach utrzymywanej przez niego pomocy technicznej ANSYS TECS.
2) Konfiguracją serwera licencji ANSYS na jednym z węzłów klastra obliczeniowego HPC.
3) przeniesieniem posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania ANSYS na klaster HPC, w sposób umożlwiający współdzielenie licencji poprzez sieć LAN pomiędzy klastrem HPC a stacjami roboczymi. Zamawiający deklaruje, iż dopełni formalności związanych z pozyskaniem wersji plików licencyjnych kompatybilnych z dostarczonym klasterem HPC w ramach utrzymywanej przez niego pomocy technicznej ANSYS TECS.
4) uruchomienia oprogramowania ANSYS na wszystkich komputerach wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (węzły klastra HPC oraz stacje robocze), co zostanie potwierdzone przeprowadzeniem symulacji weryfikującej na pliku wejściowym dostarczonym przez Zamawiającego
5) konfiguracji macierzy dyskowej do współpracy z oprogramowaniem ANSYS, w sposób pozwalający na zapis bieżąco realizowanych analiz numerycznych na dyskach twardych SSD oraz ich automatyczne przenoszenie do macierzy dyskowej opartej na dyskach HDD
6) szkoleniem personelu Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 pln.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia o zbliżonym charakterze, tj. dostawę sprzętu komputerowego w postaci klastra HPC lub dostawę serwerów blade z macierzami dyskowymi i przełącznikami sieciowymi wraz z instalację i uruchomieniem. Wartość każdej z wykazywanych dostaw nie może być mniejsza niż 400 000 PLN netto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W zakresie zbadania przesłanek wykluczenia z postępowania Zamawiający oprze się na oświadczenia Wykonawcy zawartych w Formularzu "Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia". Jednakże w przypadku, w którym Zamawiający poweźmie wątpliwości co do którejkolwiek z przesłanek wykluczenia Wykonawcy z postępowania, wezwie Wykonawcę na podstawie art. 26 ust 2f ustawy Pzp do przedłożenia odpowiedniego dokumentu lub odpowiednich dokumentów wynikających z rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o których mowa w punkcie 6.2.b, według formularza zamieszczonego w Rozdziale II.5 SIWZ (Formularz ”Doświadczenie”) oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Pod pojęciem dostaw Zamawiający rozumie zamówienia potwierdzające spełnianie opisanych w punkcie 6.2.b warunków.
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, zgodnie z warunkiem określonym w punkcie 6.2 lit. c.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Do oferty należy załączyć ponadto:
1) Dokumenty potwierdzające, iż zaoferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, tj.:
• potwierdzenie posiadania przez firmę serwisującą aktualnego certyfikatu ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oferowanego sprzętu oraz posiadanie autoryzacji producenta w zakresie wskazanym w treści OPZ
• oświadczenie Wykonawcy lub Producenta oferowanego sprzętu, że ich serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta,
• deklaracja zgodności CE.
• Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Formularza ofertowego.
Dokumenty wskazane powyżej mają charakter uzupełnialny. Uzupełnienie nie może jednakże prowadzić do zmiany oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (oraz w pkt. 12.4 SIWZ), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II.6 (Formularz ”Informacja dotycząca przynależności do grupy kapitałowej”). Oświadczenie powinno być złożone w siedzibie Zamawiającego w oryginale i dostarczone w sposób analogiczny jak wymogi określone dla złożenia oferty z pkt 10.10 z dopiskiem na kopercie „Oświadczenie – grupa kapitałowa”. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 17.000,00 zł.
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
w Banku Pekao O/Warszawa nr 16 1240 5918 1111 0000 4906 9512
b) poręczeniach bankowych;
c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, przewiduje w szczególności możliwość zmiany Umowy w przypadku:
a) wycofania z sieci dystrybucji lub z innego powodu niedostępności oferowanego modelu Sprzętu/oprogramowania i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego modelu Sprzętu/oprogramowania pod warunkiem, że spełnia on/ono wszystkie parametry określone w ofercie Wykonawcy, a Zamawiający wyraził na piśmie zgodę na dokonanie tej zmiany i zmiana ta nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego;
b) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy,
c) po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta,
d) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.
e) określonym w art. 144 ust 1 ustawy Pzp, w szczególności gdy zmiana nie jest istotna lub zmiana wartości wynagrodzenia nie jest większa niż 10 %.
3. W przypadkach określonych w ust. 2 Zmawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji Umowy, o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|