Centralna Platforma SIP (System Informacji Prawnej) – uzupełnienie pakietów prawnych

Data publikacji 2017-12-15
Data zakończenia 2017-12-27 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633240-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do pakietów prawnych Platformy SIP (w tym licencji na pakiety i szkoleń dla użytkowników) wraz ze świadczeniem usług serwisowych w okresie od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 01.01.2018 do 31.12.2019. Zamawiający przewiduje prawo opcji: opcje dotyczą ilości zamawianych licencji i ilości szkoleń. Szczegółowe ilości licencji i szkoleń dla każdego z zadań zostały określone w ust. I pkt 2 i 4 Załącznika nr 1 do projektu umowy właściwego dla danego Zadania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c1e3eac-23c9-4faa-a174-fca7181732db
Biuletyn 633240-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 2228736100000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23
Zamawiajacy email przemyslaw.dziewirz@cui.wroclaw.pl, gabriela.nowak-piechota@cui.wroclaw.pl
Adres strony url www.bip.cui.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, Sekretariat, IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Centralna Platforma SIP (System Informacji Prawnej) – uzupełnienie pakietów prawnych
Numer referencyjny CUI/ZP/PN/40/2017
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup usług dostępu do pakietów prawnych Platformy SIP (w tym licencji na pakiety i szkoleń dla użytkowników) wraz ze świadczeniem usług serwisowych w okresie od dnia podpisania umowy lecz nie wcześniej niż od 01.01.2018 do 31.12.2019. Zamawiający przewiduje prawo opcji: opcje dotyczą ilości zamawianych licencji i ilości szkoleń. Szczegółowe ilości licencji i szkoleń dla każdego z zadań zostały określone w ust. I pkt 2 i 4 Załącznika nr 1 do projektu umowy właściwego dla danego Zadania.
Cpv glowny przedmiot 72300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością przynajmniej po dwa zamówienia (dla każdego z Zadań) polegających na udostępnianiu systemu informacji prawnej spełniającego minimalne wymagania odnośnie zawartości bazy danych pakietu określone w punkcie II załącznika nr 1 do projektu umowy: dla ZADANIA 1: Pakietu Specjalistycznego Ogólnego, dla ZADANIA 2: Pakietu Ochrona Środowiska, dla ZADANIA 3: Pakietu Komentarze zapewniających jednoczesny dostęp dla co najmniej: dla ZADANIA 1: 20 użytkowników dla ZADANIA 2: 1 użytkownika dla ZADANIA 3: 10 użytkowników do stale aktualizowanej bazy prawa znajdującej się na serwerze Wykonawcy przez okres co najmniej 1 roku oraz przeszkoleniu grupy użytkowników Zamawiającego w zakresie korzystania z dostarczonego Pakietu. Uwaga! Wykonawca może wykazać realizację tych samych zamówień dla poszczególnych Zadań, jeśli swym zakresem obejmowały wszystkie z wymaganych pakietów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie . 2) Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca wraz z ofertą złoży (w szczególności) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu zdolności technicznej lub zawodowej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w Projekcie umowy (§ 11), z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 4. W przypadku zmian formalno-organizacyjnych, Zamawiający wprowadzi zmianę danych do umowy aneksem. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 7. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZADANIE 1: - zakup licencji na Pakiet Specjalistyczny Ogólny: 20 licencji w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnych 5 licencji na podstawie prawa opcji; łącznie do 25 licencji - szkolenie dla administratorów Pakietu Specjalistycznego Ogólnego - szkolenia dla użytkowników Pakietu Specjalistycznego Ogólnego: jedno szkolenie w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnych 3 szkoleń na podstawie prawa opcji; łącznie do 4 szkoleń - świadczenie usług serwisowych w zakresie udostępniania Specjalistycznego Ogólnego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zasdanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZADANIE 2: - zakup licencji na Pakiet Ochrona Środowiska: 1 licencji w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnej 2 licencji na podstawie prawa opcji; łącznie do 3 licencji - szkolenie dla administratorów Pakietu Ochrona Środowiska - szkolenia dla użytkowników Pakietu Ochrona Środowiska: jedno szkolenie w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnego jednego szkolenia na podstawie prawa opcji; łącznie do 2 szkoleń - świadczenie usług serwisowych w zakresie udostępniania Pakietu Ochrona Środowiska
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZADANIE 3: - zakup licencji na Pakiet Komentarze: 10 licencji w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnych 5 licencji na podstawie prawa opcji; łącznie do 15 licencji - szkolenie dla administratorów Pakietu Komentarze - szkolenia dla użytkowników Pakietu Komentarze: jedno szkolenie w ramach zamówienia podstawowego z możliwością zamówienia kolejnego jednego szkolenia na podstawie prawa opcji; łącznie do 2 szkoleń - świadczenie usług serwisowych w zakresie udostępniania Pakietu Komentarze
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)