GuidZP400 |
1c1293e8-b53e-425d-acd8-3679d7c046d9
|
Biuletyn |
503752-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000306609
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Oborniki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(61)2973600
|
Zamawiajacy fax |
+48(61)2960079
|
Zamawiajacy email |
mariasak@szpital.oborniki.info
|
Adres strony url |
www.szpital.oborniki.info
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpital.oborniki.info
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat (pokój nr 2) SP ZOZ w Obornikach, ul. Szpitalna 2; 64-600 Oborniki, budynek F, wejście B
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych, druków, tonerów i tuszy do drukarek, kaczek, nerek, podsuwaczy oraz sprzętu 1x użytku do sterylizacji
|
Numer referencyjny |
ZPD/01/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków, tonerów i tuszy do drukarek, kaczek, nerek, podsuwaczy jednorazowego użytku oraz sprzętu jednorazowego do sterylizacji opisanych w 8 Pakietach:
Pakiet nr 1: Akcesoria do sterylizacji
Pakiet nr 2: Testy kontroli sterylizacji
Pakiet nr 3: Materiał opakowaniowy po sterylizacji
Pakiet nr 4: Testy kontroli procesów mycia i dezynfekcji
Pakiet nr 5: Kaczki, nerki, podsuwacze 1x użytku
Pakiet nr 6: Artykuły biurowe
Pakiet nr 7: Druki
Pakiet nr 8: Tonery i tusze do drukarek
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, o ile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji), co najmniej 2 dostawy oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp).
Uwaga!
W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostaw Wykonawca zobowiązany jest podać wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykonane lub wykonywane dostawy tego samego rodzaju na kwotę 10 000,00 zł.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2),oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. O podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Z 2016r. Poz. 716).
3) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne wymagane dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego:
1) Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia (np. katalogi, ulotki itp.) - nie dotyczy Pakietu nr 7.
2) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ
3) Oświadczenie na podstawie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, informujące czy wybór Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Szczegółowe warunki i ustalenia zawarte są we wzorze umowy - stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ.
2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp.
3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy.
4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulacją współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).
5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.
|
IV 4 4 data |
2018-01-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Do oferty należy dołączyć:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej – załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ.
3) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
6) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane (nie jest wymagane).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Testy kontroli sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Materiał opakowaniowy po sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Testy kontroli procesów mycia i dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33772000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Kaczki, nerki, podsuwacze 1x użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Druki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Tonery i tusze do drukarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
|
| |