Dostawa artykułów biurowych, druków, tonerów i tuszy do drukarek, kaczek, nerek, podsuwaczy oraz sprzętu 1x użytku do sterylizacji

Data publikacji 2018-01-10
Data zakończenia 2018-01-18 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Oborniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 503752-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337720002, 337720000, 301920001, 220000000, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków, tonerów i tuszy do drukarek, kaczek, nerek, podsuwaczy jednorazowego użytku oraz sprzętu jednorazowego do sterylizacji opisanych w 8 Pakietach:
Pakiet nr 1: Akcesoria do sterylizacji
Pakiet nr 2: Testy kontroli sterylizacji
Pakiet nr 3: Materiał opakowaniowy po sterylizacji
Pakiet nr 4: Testy kontroli procesów mycia i dezynfekcji
Pakiet nr 5: Kaczki, nerki, podsuwacze 1x użytku
Pakiet nr 6: Artykuły biurowe
Pakiet nr 7: Druki
Pakiet nr 8: Tonery i tusze do drukarek
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c1293e8-b53e-425d-acd8-3679d7c046d9
Biuletyn 503752-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 000306609
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Oborniki
Zamawiajacy kod pocztowy 64-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48(61)2973600
Zamawiajacy fax +48(61)2960079
Zamawiajacy email mariasak@szpital.oborniki.info
Adres strony url www.szpital.oborniki.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpital.oborniki.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat (pokój nr 2) SP ZOZ w Obornikach, ul. Szpitalna 2; 64-600 Oborniki, budynek F, wejście B
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych, druków, tonerów i tuszy do drukarek, kaczek, nerek, podsuwaczy oraz sprzętu 1x użytku do sterylizacji
Numer referencyjny ZPD/01/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków, tonerów i tuszy do drukarek, kaczek, nerek, podsuwaczy jednorazowego użytku oraz sprzętu jednorazowego do sterylizacji opisanych w 8 Pakietach: Pakiet nr 1: Akcesoria do sterylizacji Pakiet nr 2: Testy kontroli sterylizacji Pakiet nr 3: Materiał opakowaniowy po sterylizacji Pakiet nr 4: Testy kontroli procesów mycia i dezynfekcji Pakiet nr 5: Kaczki, nerki, podsuwacze 1x użytku Pakiet nr 6: Artykuły biurowe Pakiet nr 7: Druki Pakiet nr 8: Tonery i tusze do drukarek 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
Cpv glowny przedmiot 33772000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, o ile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (jest w trakcie realizacji), co najmniej 2 dostawy oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp). Uwaga! W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostaw Wykonawca zobowiązany jest podać wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykonane lub wykonywane dostawy tego samego rodzaju na kwotę 10 000,00 zł.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2),oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. O podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Z 2016r. Poz. 716). 3) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Inne wymagane dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: 1) Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia (np. katalogi, ulotki itp.) - nie dotyczy Pakietu nr 7. 2) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 3) Oświadczenie na podstawie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, informujące czy wybór Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Szczegółowe warunki i ustalenia zawarte są we wzorze umowy - stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp. 3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulacją współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.
IV 4 4 data 2018-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej – załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane (nie jest wymagane).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Akcesoria do sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Testy kontroli sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Materiał opakowaniowy po sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Testy kontroli procesów mycia i dezynfekcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33772000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Kaczki, nerki, podsuwacze 1x użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Artykuły biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Druki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Tonery i tusze do drukarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)