Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych dla Wojskowego Instytutu Łączności – wyspecyfikowanych
w Załączniku nr 2, 2a, 2b do SIWZ.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy niezależne części nazywając je odpowiednio:
Część I - zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych,
Część II - zakup i dostawa elementów elektronicznych do montażu,
Część III – zakup i dostawa układów scalonych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 2 do SIWZ - dla Części I,
Załącznik nr 2a do SIWZ - dla Części II,
Załącznik nr 2b do SIWZ – dla Części III,
będący jednocześnie Formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją.
Przedmiot zamówienia musi:
odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i homologacje,
być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,
być dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (bezpiecznym elektrostatycznie oraz zamkniętych hermetycznie). Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania,
być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi,
pochodzić z bieżącej produkcji, tj. z 2018 r., w przypadku braku możliwości pozyskania danego elementu z bieżącej produkcji, jego data produkcji nie może być starsza niż 2015 r. (w przypadku wycofania elementów z produkcji - z ostatniej partii produkcyjnej),
posiadać wyprowadzenia połączeniowe (nóżki) wysokiej jakości, które będą podlegały wnikliwej kontroli przy użyciu mikroskopu pod kątem ich jakości oraz stanu.
Produkty równoważne:
Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne
w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta produktów, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
Możliwość zatrudnienia podwykonawców:
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ).
Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi:
Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min. 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.
Wykonawca obejmie rękojmią przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy liczoną od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego, jako należycie wykonane.
Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty
w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do
7 dni od daty zgłoszenia.
Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą.
Jeżeli okres gwarancji udzielony przez producenta na przedmiot zamówienia jest dłuższy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta.
|
GuidZP400 |
263d2479-1a6f-4d4b-a7de-a4bd075c79f6
|
Biuletyn |
505530-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowy Instytut Łączności
|
Regon |
1009906000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze Południowe
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-130
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 885 543
|
Zamawiajacy fax |
227 822 134
|
Zamawiajacy email |
k.juras@wil.waw.pl
|
Adres strony url |
www.wil.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wil.waw.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
05-130 Zegrze Południowe, ul. Warszawska 22A, Kancelaria jawna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych dla Wojskowego Instytutu Łączności
|
Numer referencyjny |
ZP-2-18-ZD
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych dla Wojskowego Instytutu Łączności – wyspecyfikowanych
w Załączniku nr 2, 2a, 2b do SIWZ.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy niezależne części nazywając je odpowiednio:
Część I - zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych,
Część II - zakup i dostawa elementów elektronicznych do montażu,
Część III – zakup i dostawa układów scalonych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 2 do SIWZ - dla Części I,
Załącznik nr 2a do SIWZ - dla Części II,
Załącznik nr 2b do SIWZ – dla Części III,
będący jednocześnie Formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją.
Przedmiot zamówienia musi:
odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i homologacje,
być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy,
być dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (bezpiecznym elektrostatycznie oraz zamkniętych hermetycznie). Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania,
być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi,
pochodzić z bieżącej produkcji, tj. z 2018 r., w przypadku braku możliwości pozyskania danego elementu z bieżącej produkcji, jego data produkcji nie może być starsza niż 2015 r. (w przypadku wycofania elementów z produkcji - z ostatniej partii produkcyjnej),
posiadać wyprowadzenia połączeniowe (nóżki) wysokiej jakości, które będą podlegały wnikliwej kontroli przy użyciu mikroskopu pod kątem ich jakości oraz stanu.
Produkty równoważne:
Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służy jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne
w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta produktów, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia.
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
Możliwość zatrudnienia podwykonawców:
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ).
Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi:
Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min. 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego bez zastrzeżeń.
Wykonawca obejmie rękojmią przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy liczoną od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego, jako należycie wykonane.
Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty
w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do
7 dni od daty zgłoszenia.
Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą.
Jeżeli okres gwarancji udzielony przez producenta na przedmiot zamówienia jest dłuższy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
31711100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku, gdy Wykonawca w Oświadczeniu Wykonawcy – stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ wskaże rejestr lub centralną ewidencję i informację
o działalności gospodarczej, Zamawiający samodzielnie pobierze dokument.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku oferowania materiałów równoważnych:
próbek, opisów, fotografii, planów projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ
2. Formularz techniczno - cenowy - wg Załącznika 2., 2a, 2b (odpowiednio dla Części)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych sytuacji:
zmiany terminu wykonania umowy w przypadku działania siły wyższej lub
z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. dotyczących wysokości stawki VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami;
innych istotnych postanowień umowy, gdy ich zmiana jest konieczna
w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnego;
zmiany określonego producenta, typu w przypadku zakończenia lub wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, iż cena jego nie może ulec zmianie
w stosunku do ceny zawartej w umowie, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w złożonej ofercie.
Wszelkie zmiany w treści niniejszej umowy wymagają pisemnej zgody obydwu stron w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-01-24T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa układów scalonych i elementów elektronicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31711100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
126
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga dostawy przedmiotu zamówienia w terminie:
1) poz. od 1 do 14 oraz od 16 do 49 Formularza techniczno – cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - jednorazowo do 8 tygodni od dnia podpisania umowy,
2) poz. 15 Formularza techniczno – cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - jednorazowo do 18 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa elementów elektronicznych do montażu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31711100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Złącznik nr 2a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa układów scalonych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31711100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2b do SIWZ.
|
| |