| GuidZP400 |
bb810199-adbc-49a9-a0da-d4e614a6e52f
|
| Biuletyn |
507533-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
|
| Regon |
35156485428000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Łazarza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31530
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
124 244 200
|
| Zamawiajacy fax |
124 244 300
|
| Zamawiajacy email |
logistyka@kpr.med.pl
|
| Adres strony url |
www.kpr.med.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kpr.med.pl
|
| Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w wersji papierowej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krakiowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
| Numer referencyjny |
2/SPMJU/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku spełniającego wymagania opisane w niniejszej siwz. Wykazy asortymentowo-ilościowe zawarte są
w załączniku nr 1 do siwz, str. 2, tabele 1a-1d.
2. Postępowanie podzielone jest na 4 części.
1) – część nr 1: dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku
CPV 33141200-2,33141220-8, 33141310-6, 331157110-9, 33140000-3
2) – część nr 2: dostawa igieł doszpikowych
CPV 33141320-9
3) – część nr 3: dostawa sprzętu do tamowania krwotoków i pasów miednicowych
CPV 33190000-8, 33141000-0
4) – część nr 4: dostawa rękawic medycznych
CPV 3314142-0
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
302044,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
|
| Zakresie warunkow udzialu |
nie wymaga
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wezwie do złożenia następujących dokumentów:
4.1 dla poz. 2 części nr 3 zamówienia: folder/ ulotka producenta - wraz z zapisem, że produkt posiada rekomendację Co TCCC ( Tactical Combat Casualty Care) oraz posiada nadany numer NSN ( NATO Stock Number).
4.2 dla części nr 4 zamówienia : protokoły badań producenta z kraju pochodzenia, nie starsze niż z 2016r. –potwierdzające:
1) wartość średniej siły potrzebnej do rozerwania rękawic przed starzeniem;
2) parametry dot. szczelności rękawic;
3) grubości pojedynczej ścianki palca rękawicy;
4) wyniki badania rękawic na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F 167, wystawione przez jednostkę niezależną.
4.3 dla części nr 4 zamówienia :certyfikat niezależnej jednostki potwierdzający przynależność oferowanych rękawic do III kategorii środków ochrony osobistej.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.3. Formularze ofertowe wszystkie strony
1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i innych dokumentów składanych w ramach postępowania, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym).
Pełnomocnictwo powinno być w oryginale, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
1.5. Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do stosowania w zakładach służby zdrowia oraz o odpowiadaniu określonym normom i specyfikacjom technicznym - dla wszystkich części zamówienia.
1.6. Oświadczenie Wykonawcy - dla poz. 2 w części nr 3 zamówienia, że oferowany produkt posiada rekomendację Co TCCC ( Tactical Combat Casualty Care) oraz posiada nadany numer NSN ( NATO Stock Number), i że te informacje są umieszczone- zapisane w folderze/ ulotce producenta.
1.7 Oświadczenie Wykonawcy – dla części nr 4 zamówienia, że oferowane rękawice posiadają protokoły badań producenta z kraju pochodzenia, nie starsze niż z 2016r. potwierdzające:
1) wartość średniej siły potrzebnej do rozerwania rękawic przed starzeniem
2) parametry dot. szczelności rękawic,
3) grubości pojedynczej ścianki palca rękawicy,
4) wyniki badania rękawic na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F 167, wystawione przez jednostkę niezależną .
1.8. Oświadczenie Wykonawcy – dla części nr 4 zamówienia, że oferowane rękawice przynależą do III kategorii środków ochrony osobistej i posiadają certyfikat potwierdzający ten fakt.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:
dla części nr 1 - 2000,00 zł.
dla części nr 2 – wadium nie wymagane
dla części nr 3 – wadium nie wymagane
dla części nr 4 – 600,00 zł.
2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania oraz numer części na którą/e składana jest oferta.
3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 29.01.2018 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego).
4. Wadium może być wnoszone :
1) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: Bank BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna, nr 13 1600 1013 1845 5013 2000 0001,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym również m.in. zmian obowiązującej stawki podatku VAT powodujących zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie;
3) zmian o których mowa w par.1 ust. 4, oraz w par. 5 ust.6 niniejszej umowy;
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem umowy.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
7. Część oferty, co do której Wykonawca zastrzega poufność należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem „Zastrzeżona część oferty” – jednocześnie wykazując przy tym, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji –Zamawiający nie odpowiada za ujawnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa przekazanych mu przez Wykonawcę wbrew postanowieniom niniejszego podpunktu. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
Uwaga!
W przypadku braku wykazania (złożenia właściwego uzasadnienia w terminie składania ofert), iż zastrzeżone dane stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, Zamawiający uzna, iż nie została spełniona przesłanka podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania ich poufności i dane te staną się jawne od momentu otwarcia ofert.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-29T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
197643,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykazy asortymentowo-ilościowe zawarte są
w załączniku nr 1 do siwz, str. 2, tabele 1a
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa igieł doszpikowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
31208,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykazy asortymentowo-ilościowe zawarte są
w załączniku nr 1 do siwz, str. 2, tabele 1b
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa sprzętu do tamowania krwotoków i pasów miednicowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10625,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykazy asortymentowo-ilościowe zawarte są
w załączniku nr 1 do siwz, str. 2, tabele 1c
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawic medycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
62568,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Wykazy asortymentowo-ilościowe zawarte są
w załączniku nr 1 do siwz, str. 2, tabele -1d oraz wymagane minimalne parametry rękawic w załączniku nr 1d strona trzecia.
|
| | |