| GuidZP400 |
fb82b4ff-92d6-4127-aa5d-7ab1e3161fdd
|
| Biuletyn |
526894-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi
|
| Regon |
365274690
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Stefana Żeromskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
115
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
90-542
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
426377278
|
| Zamawiajacy fax |
426377278
|
| Zamawiajacy email |
beata.sepska@cez.lodz.pl
|
| Adres strony url |
http://www.bip.cezlodz.wikom.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
„Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.cezlodz.wikom.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.cezlodz.wikom.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi ul. Żeromskiego 115, 90-542 Łódź
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli w ramach projektu Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
| Numer referencyjny |
ZRP/3/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wykonawca może składać ofertę na wszystkie lub wybrane części i Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy.
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli w ramach projektu „Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Część 1 (obejmuje dostawę artykułów 1 – 6 szczegółowo opisanych w OPZ)
Artykuł 1
Ławka szkolna regulowana – 20 sztuk
Artykuł 2
Krzesło szkolne regulowane – 20 sztuk
Artykuł 3
Biurko dla nauczyciela – 3 sztuki
Artykuł 4
Krzesło do stolika komputerowego – 2 sztuki
Artykuł 5
Stoliki komputerowe uczniowskie – 20 sztuk
Artykuł 6
Krzesła do stolika komputerowego – 20 sztuk
Część 2 (obejmuje dostawę artykułu 7 szczegółowo opisanego w OPZ)
Artykuł 7
Stół weterynaryjny zabiegowy z ręczną regulacją wysokości i blatem profilowanym - 1 szt
Część 3 (obejmuje dostawę artykułu 8 szczegółowo opisanego w OPZ)
Artykuł 8
Stół do przygotowywania prac graficznych do ekspozycji - 1 szt
CPV:
Główny kod CPV
39100000-3 Meble
Pozostałe kody CPV:
39160000-1 Meble szkolne
39112000-0 Krzesła
33192200-4 Stoły medyczne
39151200-7 Stoły robocze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (wraz z załącznikiem), a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania – 15 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części 1); 30 dni od daty zawarcia umowy ( dotyczy części 2 i 3).
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
paragraf 5 umowy
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności:
a) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę;
b) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie mebli, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na meble nie gorsze niż zaoferowane;
c) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
d) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
e) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia;
f) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-15T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Zamawiający nie przewiduje:
Udzielania zamówień o jakich mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 Ustawy
zawarcia umowy ramowej,
składania ofert wariantowych,
rozliczania w walutach obcych,
aukcji elektronicznej,
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
prawa opcji.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część 1 (obejmuje dostawę artykułów 1 – 6 szczegółowo opisanych w OPZ)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli w ramach projektu „Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
część 1 :
Artykuł 1
Ławka szkolna regulowana – 20 sztuk
Artykuł 2
Krzesło szkolne regulowane – 20 sztuk
Artykuł 3
Biurko dla nauczyciela – 3 sztuki
Artykuł 4
Krzesło do stolika komputerowego – 2 sztuki
Artykuł 5
Stoliki komputerowe uczniowskie – 20 sztuk
Artykuł 6
Krzesła do stolika komputerowego – 20 sztuk
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część 2 (obejmuje dostawę artykułu 7 szczegółowo opisanego w OPZ)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli w ramach projektu „Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Część 2 (obejmuje dostawę artykułu 7 szczegółowo opisanego w OPZ)
Artykuł 7
Stół weterynaryjny zabiegowy z ręczną regulacją wysokości i blatem profilowanym - 1 szt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Część 3 (obejmuje dostawę artykułu 8 szczegółowo opisanego w OPZ)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
30
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli w ramach projektu „Zawodowcy na rynku pracy - program wsparcia Szkoły oraz uczniów i uczennic ZSP nr 19 w Łodzi” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Artykuł 8
Stół do przygotowywania prac graficznych do ekspozycji - 1 szt
|
| | |