Dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Data publikacji 2018-03-06
Data zakończenia 2018-03-16 00:00:00
Instytucja Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Serwery drukarek

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526852-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302374106, 302331325, 302341009, 302346004, 302361106, 324200003, 302370009, 488240000, 302161306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania.
Zadanie 1: Urządzenia peryferyjne (mysz komputerowa – 2 szt., zestaw: mysz i klawiatura komputerowa – 4 szt., Głośniki komputerowe - 5 kompletów)
Zadanie 2: Dyski twarde (zewnętrzne – 3 szt., wewnętrzne – 1 szt.)
Zadanie 3: Dysk twardy serwerowy (2 szt.)
Zadanie 4: Pamięć komputerowa USB (3 szt.)
Zadanie 5:Pamięć komputerowa ( RAM DDR 3 – 1 szt., RAM DDR 2 – 2 szt.)
Zadanie 6: Karta sieciowa bezprzewodowa (1 szt.)
Zadanie 7: Karta sieciowa (3 szt.)
Zadanie 8: Zasilacz (2 szt.)
Zadanie 9: Serwery wydruku (LPT – 1szt, USB – 1 szt.)
Zadanie 10: Czytnik kodów kreskowych (5 szt.)
3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania
4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. W zakresie zadania nr 7 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzenia używanego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012 r.
6. Wymagany okres gwarancji:
- dla zadania 1,2, 5, 6, 8, 9 - 24 miesiące;
- dla zadania 3 i 4 - 60 miesięcy;
- dla zadania nr 7 - 3 miesiące;
- dla zadania nr 10 - 36 miesięcy
7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń.
8. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 01a4e31e-b760-4c21-ad17-2f2f1bf5ea0d
Biuletyn 526852-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Regon 149400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waszyngtona
Zamawiajacy adres numer domu 42468
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 784 100
Zamawiajacy fax 343 784 202
Zamawiajacy email a.malolepsza@ajd.czest.pl
Adres strony url www.ajd.czest.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ajd.czest.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Numer referencyjny ZP-371/12/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu komputerowego dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/zadania. Zadanie 1: Urządzenia peryferyjne (mysz komputerowa – 2 szt., zestaw: mysz i klawiatura komputerowa – 4 szt., Głośniki komputerowe - 5 kompletów) Zadanie 2: Dyski twarde (zewnętrzne – 3 szt., wewnętrzne – 1 szt.) Zadanie 3: Dysk twardy serwerowy (2 szt.) Zadanie 4: Pamięć komputerowa USB (3 szt.) Zadanie 5:Pamięć komputerowa ( RAM DDR 3 – 1 szt., RAM DDR 2 – 2 szt.) Zadanie 6: Karta sieciowa bezprzewodowa (1 szt.) Zadanie 7: Karta sieciowa (3 szt.) Zadanie 8: Zasilacz (2 szt.) Zadanie 9: Serwery wydruku (LPT – 1szt, USB – 1 szt.) Zadanie 10: Czytnik kodów kreskowych (5 szt.) 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania 4. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. W zakresie zadania nr 7 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzenia używanego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012 r. 6. Wymagany okres gwarancji: - dla zadania 1,2, 5, 6, 8, 9 - 24 miesiące; - dla zadania 3 i 4 - 60 miesięcy; - dla zadania nr 7 - 3 miesiące; - dla zadania nr 10 - 36 miesięcy 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. 9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30237410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego tj.: Opisu – specyfikacji oferowanego sprzętu zawierający konkretne parametry, funkcje i cechy oferowanego asortymentu oraz oznaczenia takie jak – producent, model. Opis winien być sporządzony zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu/ oprogramowania.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: Urządzenia peryferyjne (mysz komputerowa – 2 szt., zestaw: mysz i klawiatura komputerowa – 4 szt., Głośniki komputerowe - 5 kompletów)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia: Zadanie 1:Urządzenia peryferyjne (mysz komputerowa – 2 szt., zestaw: mysz i klawiatura komputerowa – 4 szt., Głośniki komputerowe - 5 kompletów) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji - 24 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: Dyski twarde (zewnętrzne – 3 szt., wewnętrzne – 1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233132-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia: Zadanie 2: Dyski twarde (zewnętrzne – 3 szt., wewnętrzne – 1 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji - 24 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: Dysk twardy serwerowy (2 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia: Zadanie 3: Dysk twardy serwerowy (2 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji - 60 miesięcy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4: Pamięć komputerowa USB (3 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234600-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia: Zadanie 4: Pamięć komputerowa USB (3 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji – 60 miesięcy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5:Pamięć komputerowa ( RAM DDR 3 – 1 szt., RAM DDR 2 – 2 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia: Zadanie 5:Pamięć komputerowa ( RAM DDR 3 – 1 szt., RAM DDR 2 – 2 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji – 24 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6: Karta sieciowa bezprzewodowa (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia: Zadanie 6: Karta sieciowa bezprzewodowa (1 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji – 24 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie 7: Karta sieciowa (3 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia: Zadanie 7: Karta sieciowa (3 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. W zakresie zadania nr 7 Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzenia używanego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012 r. Wymagany okres gwarancji – 3 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie 8: Zasilacz (2 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia: Zadanie 8: Zasilacz (2 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji – 24 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zadanie 9: Serwery wydruku (LPT – 1szt, USB – 1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48824000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia: Zadanie 9: Serwery wydruku (LPT – 1szt, USB – 1 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji – 24 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zadanie 10: Czytnik kodów kreskowych (5 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216130-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia: Zadanie 10: Czytnik kodów kreskowych (5 szt.) Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji – 36 miesiące. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy) w tym wniesienie do wskazanych pomieszczeń. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od daty zawarcia umowy. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)