Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów remontowo – budowlanych dla potrzeb jednostek KWP we Wrocławiu oraz jednostek KMP/KPP województwa dolnośląskiego

Data publikacji 2018-03-07
Data zakończenia 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żarówki elektryczne,
  • Farby, lakiery i mastyksy,
  • Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527671-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444000009, 448000008, 315100004, 443163001, 421300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów remontowo – budowlanych dla potrzeb jednostek KWP we Wrocławiu oraz jednostek KMP/KPP województwa dolnośląskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zamawiane ilości zostały opisane przez Zamawiającego w załącznikach numer 1a-1d do niniejszej SIWZ – specyfikacją asortymentową ilościową - odpowiednio do części postępowania.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, w tym:
- część nr 1 obejmuje dostawę materiałów budowlanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia – załącznik 1a
- część nr 2 obejmuje dostawę materiałów elektrycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – załącznik nr 1b
- część 3 obejmuje dostawę materiałów ślusarskich, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia – załącznik nr 1c
- część 4 obejmuje dostawę materiałów hydraulicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia – załącznik nr 1d.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 edd4a1c3-3c08-4b87-abd4-92a5f4717e31
Biuletyn 527671-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 930156216
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony url www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów remontowo – budowlanych dla potrzeb jednostek KWP we Wrocławiu oraz jednostek KMP/KPP województwa dolnośląskiego
Numer referencyjny PU-2380-019-018-016/2018/MR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów remontowo – budowlanych dla potrzeb jednostek KWP we Wrocławiu oraz jednostek KMP/KPP województwa dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zamawiane ilości zostały opisane przez Zamawiającego w załącznikach numer 1a-1d do niniejszej SIWZ – specyfikacją asortymentową ilościową - odpowiednio do części postępowania. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, w tym: - część nr 1 obejmuje dostawę materiałów budowlanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia – załącznik 1a - część nr 2 obejmuje dostawę materiałów elektrycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – załącznik nr 1b - część 3 obejmuje dostawę materiałów ślusarskich, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia – załącznik nr 1c - część 4 obejmuje dostawę materiałów hydraulicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia – załącznik nr 1d.
Cpv glowny przedmiot 44400000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający gwarantuje zakup przedmiotu zamówienia co najmniej w zakresie ilości asortymentu określonej w załącznikach numer 1a-1d do niniejszej SIWZ (specyfikacją asortymentową ilościową) jako „ilość gwarantowana” (zamówienie podstawowe), natomiast zakup ilości asortymentu określonego w załącznikach numer 1a-1d do niniejszej SIWZ (specyfikacją asortymentową ilościową) jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne), stanowiącego do 50% zamówienia podstawowego, Zamawiający może zlecić w ramach jednostronnego prawa opcji. 2.1. Warunki skorzystania z prawa opcji: - skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji, jak również zakres przedmiotowy zamówienia opcjonalnego, jest uzależnione od bieżących potrzeb i możliwości logistycznych Zamawiającego oraz od otrzymania dodatkowych środków finansowych, - zastrzeżone na rzecz Zamawiającego prawo opcji polega na możliwości żądania dostawy przedmiotu zamówienia danej części w zakresie do ilości asortymentu określonej w załącznikach numer 1a-1d do niniejszej SIWZ (specyfikacją asortymentową ilościową) jako „ilość w opcji” (zamówienie opcjonalne), - o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiający zawiadomi faxem lub pocztą elektroniczną, wskazując jednocześnie zakres przedmiotowy zamówienia opcjonalnego w danej części, tj. rodzaj i liczbę sztuk asortymentu z zakresu ilości asortymentu określonej w załącznikach numer 1a-1d do niniejszej SIWZ (specyfikacją asortymentową ilościową) jako „ilość w opcji”. - wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i w istotnych postanowieniach umowy, - skorzystanie z prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, a brak złożenia zamówienia na dostawy objęte opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, - Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie po upływie 30 dni roboczych od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2018r. - Wykonawcy winni złożyć oferty obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia w danej części (zamówienie gwarantowane i opcjonalne), niedopełnienie tego wymogu będzie skutkować odrzuceniem oferty. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Sokolnicza 12 ; 53-676 Wrocław. Termin dostawy: - dla części 3 i 4 zamówienia – jednorazowa w terminie 30 dni roboczych od daty przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną, zawierającego harmonogram dostaw oraz ich szczegółową specyfikację, - dla części 1 i 2 zamówienia – w dwóch odrębnych dostawach w terminie 30 dni roboczych od daty przesłania pisemnego zamówienia przez Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną, zawierającego harmonogram dostaw oraz ich szczegółową specyfikację, - w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, realizacja przedmiotu umowy w zakresie zamówienia opcjonalnego nastąpi w terminie do 30 dni roboczych od dnia przesłania zawiadomienia, o którym mowa w § 4 ust. 3 IPU, nie później jednak niż do 31.12.2018 r. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców – jeżeli są znane (załącznik nr 4 do SIWZ).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą 1.Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty należy załączyć, odpowiednio załącznik asortymentowo –ilościowy, załączniki od numery 1 a do 1 d, w zależności w której części Wykonawca składa ofertę. 2.Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: 3.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, 3.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 3.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. 3.6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.7.Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców. 1.1. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część nr 1 obejmuje dostawę materiałów budowlanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia – załącznik 1a
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe zamawiający przewidział prawo opcji
Zalacznik krotki opis część nr 1 obejmuje dostawę materiałów budowlanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia – załącznik 1a
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część nr 2 obejmuje dostawę materiałów elektrycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – załącznik nr 1b
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31510000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe zamawiający przewidział prawo opcji
Zalacznik krotki opis część nr 2 obejmuje dostawę materiałów elektrycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – załącznik nr 1b
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część 3 obejmuje dostawę materiałów ślusarskich, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia – załącznik nr 1c
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44316300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe zamawiający przewidział prawo opcji
Zalacznik krotki opis część 3 obejmuje dostawę materiałów ślusarskich, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia – załącznik nr 1c
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część 4 obejmuje dostawę materiałów hydraulicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia – załącznik nr 1d.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe zamawiający przewiduje prawo opcji
Zalacznik krotki opis część 4 obejmuje dostawę materiałów hydraulicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia – załącznik nr 1d.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)