Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2018-03-08
Data zakończenia 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528236-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302133008, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w podziale na 3 zadania. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ, ilości poszczególnego asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – formularz rzeczowo-cenowy. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji obejmuje:


Zadanie 1
-) Komputer przenośny wg. poz. 1.1 Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 2szt., Zamówienie objęte prawem opcji - 2szt.
-) Komputer przenośny poz. 1.2 Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 5szt., Zamówienie objęte prawem opcji - 5szt.
-) Komputer przenośny poz. 1.3 Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 2szt., Zamówienie objęte prawem opcji -2szt.
Zadanie 2
-) Zestaw komputerowy poz. 2.1 Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 1szt., Zamówienie objęte prawem opcji 1szt.,
-) Monitor LCD poz. 2.2. Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 7szt., Zamówienie objęte prawem opcji - 7szt.,
-) Dysk twardy przenośny USB poz. 2.3. Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 3szt., Zamówienie objęte prawem opcji - 3szt.
Zadanie 3
-) Oprogramowanie biurowe typu Office po. 3.1. Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 10szt., Zamówienie objęte prawem opcji-10szt.

3. Zamawiający będzie udzielać zamówień w ramach prawa opcji w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania Zamawiającego na sprzęt objęty niniejszym postępowaniem oraz dysponowania środkami finansowymi na realizację zamówienia objętego prawem opcji.
4. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane bezpośrednio po wykorzystaniu poszczególnych pozycji zamówienia podstawowego.
5. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, w cenach zamówienia podstawowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania zamówienia w ramach prawa opcji w pełnym zakresie tj. w liczbach podanych w tabeli powyżej. Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu.
7. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia objętego prawem opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.
8. Zamawiający deklaruje, że zrealizuje minimalny zakres zamówienia o wartości co najmniej równej wartości zamówienia podstawowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 115e7188-ae5b-46a2-a8c8-e9fd54d38dc8
Biuletyn 528236-N-2018
Zamawiajacy nazwa Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 14473300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kołłątaja
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81332
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 7356100, 7356105, 7356108
Zamawiajacy fax 587 356 110
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
Adres strony url http://www.mir.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający przewiduje, że zamówienie może być finansowane z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego w ramach realizacji Wieloletniego Programu Zbierania Danych Rybackich
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mir.gdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mir.gdynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy dostarczyć w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Morski Instytut Rybacki-Państwowy Instytut Badawczy, 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1, Sekcja Zamówień Publicznych pok. nr 521 lub Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny PN/09/FZP/FI/2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w podziale na 3 zadania. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ, ilości poszczególnego asortymentu zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – formularz rzeczowo-cenowy. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zakres i wielkość zamówienia podstawowego i zamówienia objętego prawem opcji obejmuje: Zadanie 1 -) Komputer przenośny wg. poz. 1.1 Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 2szt., Zamówienie objęte prawem opcji - 2szt. -) Komputer przenośny poz. 1.2 Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 5szt., Zamówienie objęte prawem opcji - 5szt. -) Komputer przenośny poz. 1.3 Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 2szt., Zamówienie objęte prawem opcji -2szt. Zadanie 2 -) Zestaw komputerowy poz. 2.1 Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 1szt., Zamówienie objęte prawem opcji 1szt., -) Monitor LCD poz. 2.2. Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 7szt., Zamówienie objęte prawem opcji - 7szt., -) Dysk twardy przenośny USB poz. 2.3. Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 3szt., Zamówienie objęte prawem opcji - 3szt. Zadanie 3 -) Oprogramowanie biurowe typu Office po. 3.1. Załącznika nr 5 do SIWZ: Zamówienie podstawowe - 10szt., Zamówienie objęte prawem opcji-10szt. 3. Zamawiający będzie udzielać zamówień w ramach prawa opcji w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania Zamawiającego na sprzęt objęty niniejszym postępowaniem oraz dysponowania środkami finansowymi na realizację zamówienia objętego prawem opcji. 4. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane bezpośrednio po wykorzystaniu poszczególnych pozycji zamówienia podstawowego. 5. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, w cenach zamówienia podstawowego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania zamówienia w ramach prawa opcji w pełnym zakresie tj. w liczbach podanych w tabeli powyżej. Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu. 7. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia objętego prawem opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. 8. Zamawiający deklaruje, że zrealizuje minimalny zakres zamówienia o wartości co najmniej równej wartości zamówienia podstawowego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia podstawowego: w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Termin realizacji zamówienia z prawem opcji: sukcesywnie do 31.12.2018 r. po realizacji zamówienia podstawowego. Termin realizacji dostaw w ramach prawa opcji nie może przekraczać 21 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w odniesieniu do podmiotów, na których zasobach wykonawca polega.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Komisja przetargowa może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym wykonawca ma siedzibę kub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Formularz oferty - Załącznik nr 1 wraz z załącznikami tj. oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w rozdz. VII SIWZ, formularz rzeczowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia z wypełnioną kolumną dotyczącą parametrów oferowanego sprzętu - Załącznik nr 5 do SIWZ. Dokument,np. oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa do złożenia oferty wraz z załącznikami, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we wzorze umowy Załącznik 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery przenośne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia podstawowego: w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Termin realizacji zamówienia z prawem opcji: sukcesywnie do 31.12.2018 r. po realizacji zamówienia podstawowego. Termin realizacji dostaw w ramach prawa opcji nie może przekraczać 21 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów przenośnych o konfiguracji podanej w załączniku nr 5 do SIWZ poz. 1.1.,1.2. i 1.3. - łącznie 9 szt. w ramach zamówienia podstawowego i max. do 9 szt. w ramach opcji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny, monitory,dyski zewnętrzne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia podstawowego: w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Termin realizacji zamówienia z prawem opcji: sukcesywnie do 31.12.2018 r. po realizacji zamówienia podstawowego. Termin realizacji dostaw w ramach prawa opcji nie może przekraczać 21 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera stacjonarnego o konfiguracji podanej w poz. 2.1 załącznika nr 5 do SIWZ - w ramach zamówienia podstawowego 1 szt., w ramach opcji max. 1 szt., Monitory LCD o parametrach technicznych podanych w poz. 2.2. załącznika nr 5 do SIWZ - w ramach zamówienia podstawowego 7 szt., w ramach opcji max. do 7 szt., Dysk twardy przenośny USB o parametrach technicznych podanych w poz. 2.3. załącznika nr 5 do SIWZ - w ramach zamówienia podstawowego 3 szt., w ramach opcji max. do 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiety biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin realizacji zamówienia podstawowego: w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 2. Termin realizacji zamówienia z prawem opcji: sukcesywnie do 31.12.2018 r. po realizacji zamówienia podstawowego. Termin realizacji dostaw w ramach prawa opcji nie może przekraczać 21 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego typu Office - w ramach zamówienia podstawowego 10szt., w ramach opcji max. do 10 szt.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin dostawy zamówienia podstawowego
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)