Dostawa odzieży roboczej oraz ochronnej dla potrzeb eksploatacji metra w podziale na 28 zadań

Data publikacji 2018-03-09
Data zakończenia 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527251-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa odzieży roboczej oraz ochronnej dla potrzeb eksploatacji metra w podziale na 28 zadań

Dodatkowe informacje

GuidZP400 37e1bd61-3603-413b-90be-aeee02bc60a3
Biuletyn 527251-N-2018
Zamawiajacy nazwa Metro Warszawskie Sp. z o.o.
Regon 015314592
Zamawiajacy adres ulica ul. Wilczy Dół
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-798
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226554000
Zamawiajacy fax +48226433997
Zamawiajacy email zam-eh@metro.waw.pl
Adres strony url www.metro.waw.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.metro.waw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.metro.waw.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny 10.1 Oferty winny być złożone w terminie do 23.03. 2018 r. do godziny 12:00 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ulicy Wilczy Dół 5, w Punkcie Podawczy w Budynku Portierni Głównej Metra Warszawskiego Sp. z o.o. Godziny pracy Punktu Podawczego: 07.00-14.00.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej oraz ochronnej dla potrzeb eksploatacji metra w podziale na 28 zadań
Numer referencyjny EH.25.00017.2018.S.W.JOCH
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa odzieży roboczej oraz ochronnej dla potrzeb eksploatacji metra w podziale na 28 zadań
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 1) wszystkie wymagane: deklaracje zgodności materiału, z którego została wykonana odzież, atesty, karty produktu bądź inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań specyfikacji technicznej; 2) Wraz z ofertą należy złożyć wzory oferowanej odzieży dotyczącej zadań 1-3, 5-8, 16. Przedmiotowe wzory muszą być zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do Specyfikacji Technicznej. Wykonawca do wzorów dołączy wszystkie wymagane w pkt 1) dokumenty. Wymagane deklaracje zgodności winny być opisane, którego zadania dotyczą oraz dołączone do wzoru odzieży; 3) w przypadku koszul mundurowych Wykonawca składa wraz o ofertą jedną koszulę z krótkim rękawem, jedną z długim rękawem oraz emblematy, rozmiar koszuli nie ma znaczenia; Wzory odzieży, do których wymagane jest oznakowanie odzieży (logo, emblematy, napisy) mogą być naszyte lub dołączone oddzielnie do wzorów oferowanej odzieży. 4) oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony produkt nie utraci cech ochronnych przez upływem terminu gwarancji (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWP).
Czy wadium 1
Wadium W zakresie zadań 1, 5, 17, 18, 22, 27 Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany będzie do wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: Zadanie nr 1 Ubranie robocze z czapką roboczą 1.000,00 zł Zadanie nr 5 Koszule mundurowe 900,00 zł Zadanie nr 17 Rękawice robocze MAPA 1.100.00 zł Zadanie nr 18 Rękawice robocze ATG 1.600,00 zł Zadanie nr 22 Produkty 3M oraz PRLTOR 2.600,00 zł Zadanie nr 27 Kombinezony ochronne 800,00 zł RAZEM 8.000,00 zł Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie wnosi wadium w wysokości będącej sumą wysokości wadium dla wszystkich zadań, na które składa ofertę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zmiana terminów określonych w umowie, w niżej wymienionych przypadkach: - wystąpienia siły wyższej; - przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu przedmiotu zamówienia spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; - zmian przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia lub sposób wykonywania przedmiotu zamówienia; - opóźnień w rozpoczęciu lub wykonywaniu przedmiotu zamówienia powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy zachowania należytej staranności; - opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikłych z winy Zamawiającego lub innych wykonawców, za które Wykonawca przedmiotu zamówienia nie ponosi odpowiedzialności; 2) zmiana umowy w przypadku ograniczenia środków budżetowych na realizację zamówienia; 3) zmiana umowy w związku z ograniczeniem zakresu rzeczowego i finansowego; 4) zmiana ceny umownej w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 5) zmiana umowy w związku ze stwierdzeniem wad nie nadających się do usunięcia; 6) zmiana umowy w związku z oznaczeniem danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy; 7) zmiana umowy w związku z wystąpieniem siły wyższej; 8) zmiana umowy wynikająca z orzeczeń sądów powszechnych, decyzji administracyjnych i orzeczeń sądów administracyjnych; 9) zmiana umowy w związku ze zmianą regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; 10) zmiana umowy w związku ze zmianą formy lub terminu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 60

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ubrania robocze z czapka roboczą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ubrania robocze z czapka roboczą
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Koszula bawełniana T-shirt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Koszula bawełniana T-shirt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Koszula robocza flanelowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Koszula robocza flanelowa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Bielizna osobista
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Bielizna osobista
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Koszule mundurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Koszule mundurowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Odzież ocieplana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Odzież ocieplana
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Odzież mundurowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Odzież mundurowa
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Elementy umundurowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Elementy umundurowania
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Obuwie dla służb mundurowych męskie BOOTMAN
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Obuwie dla służb mundurowych męskie BOOTMAN
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Obuwie dla służb mundurowych damskie HELIOS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Obuwie dla służb mundurowych damskie HELIOS
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Obuwie dla służb mundurowych damskie WIELBUT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Obuwie dla służb mundurowych damskie WIELBUT
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Trzewiki ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Trzewiki ochronne
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Sandały robocze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sandały robocze
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Obuwie robocze dla sprzątaczek i dyspozytorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Obuwie robocze dla sprzątaczek i dyspozytorów
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Obuwie robocze dla dyspozytorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Obuwie robocze dla dyspozytorów
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Obuwie gumowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Obuwie gumowe
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Rękawice robocze MAPA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękawice robocze MAPA
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Rękawice robocze ATG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękawice robocze ATG
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Rękawice robocze GUIDE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękawice robocze GUIDE
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Rękawice ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękawice ochronne
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Rękawice spawalnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Rękawice spawalnicze
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Produkty 3M oraz PELTOR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty 3M oraz PELTOR
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Produkty UVEX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty UVEX
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Osłona twarzy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Osłona twarzy
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Produkty JSP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty JSP
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Fartuch ochronny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Fartuch ochronny
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Kombinezon ochronny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Kombinezon ochronny
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Nakolanniki PORTWEST
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Nakolanniki PORTWEST
  

Criterion

Kryteria dla zadań 1-3, 5-8, 16  jakość wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria dla zadań 1-3, 5-8, 16 cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dla zadań 4, 9-15, 17-28 j cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)