Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie. Zadanie 1 – Dostawa laptopów poleasingowych, Zadanie 2 – Dostawa fabrycznie nowych laptopów, Zadanie 3 – Dostawa fabrycznie nowego komputera, Zadanie 4 – Dostawa fabrycznie nowych monitorów, Zadanie 5 – Dostawa monitorów poleasingowych, Zadanie 6 – Dostawa fabrycznie nowego serwera plików.

Data publikacji 2018-03-09
Data zakończenia 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Serwery plików

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528499-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302130005, 302313000, 488230003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie z podziałem na zadania:
Zadanie 1 – Dostawa laptopów poleasingowych (Laptopy 1 - (szt. 9), Laptop 2 - (szt. 1), Laptop - ultrabook 1 - (szt.1))
Zadanie 2 – Dostawa fabrycznie nowych laptopów (2 szt.)
Zadanie 3 – Dostawa fabrycznie nowego komputera (1 szt.)
Zadanie 4 – Dostawa fabrycznie nowych monitorów (3 szt.)
Zadanie 5 – Dostawa monitorów poleasingowych (90 szt.)
Zadanie 6 – Dostawa fabrycznie nowego serwera plików (1 szt.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ oraz w projektach umów zawartych w Rozdziale V SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b6e9d903-bdcd-44f5-8f80-5043073f7f3e
Biuletyn 528499-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski
Regon 330920802
Zamawiajacy adres ulica Rynek Staromiejski
Zamawiajacy adres numer domu 6-7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 3488600
Zamawiajacy fax 94 3488625
Zamawiajacy email regina.fibingier@um.koszalin.pl
Adres strony url www.bip.koszalin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.koszalin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.koszalin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 24
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie. Zadanie 1 – Dostawa laptopów poleasingowych, Zadanie 2 – Dostawa fabrycznie nowych laptopów, Zadanie 3 – Dostawa fabrycznie nowego komputera, Zadanie 4 – Dostawa fabrycznie nowych monitorów, Zadanie 5 – Dostawa monitorów poleasingowych, Zadanie 6 – Dostawa fabrycznie nowego serwera plików.
Numer referencyjny BZP-6.271.1.12.2018.AP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie z podziałem na zadania: Zadanie 1 – Dostawa laptopów poleasingowych (Laptopy 1 - (szt. 9), Laptop 2 - (szt. 1), Laptop - ultrabook 1 - (szt.1)) Zadanie 2 – Dostawa fabrycznie nowych laptopów (2 szt.) Zadanie 3 – Dostawa fabrycznie nowego komputera (1 szt.) Zadanie 4 – Dostawa fabrycznie nowych monitorów (3 szt.) Zadanie 5 – Dostawa monitorów poleasingowych (90 szt.) Zadanie 6 – Dostawa fabrycznie nowego serwera plików (1 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ oraz w projektach umów zawartych w Rozdziale V SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę umowy polegającą na dostawie zamiast sprzętu zaproponowanego w formularzu ofertowym, sprzętu o co najmniej jednym parametrze wyższym w stosunku do zaoferowanego, jeżeli DOSTAWCA z przyczyn uzasadnionych nie jest w stanie dostarczyć sprzętu określonego w ofercie.
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa laptopów poleasingowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 15853,66
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopów poleasingowych: - Laptopy 1 (szt. 9), - Laptop 2 - (szt. 1), Laptop - ultrabook 1 -( szt. 1). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ oraz projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowych laptopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8130,08
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych laptopów - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ oraz projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowego komputera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4227,64
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego komputera - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ oraz projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowych monitrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3658,54
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych monitorów - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa monitorów poleasingowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 36585,37
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów poleasingowych - 90 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ oraz projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa fabrycznie nowego serwera plików
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48823000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14471,55
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego serwera plików (1 szt.) wraz z dyskami twardymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale II SIWZ oraz projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)