GuidZP400 |
e901a453-06e9-4a0e-a1b0-ddf28e61cc7a
|
Biuletyn |
530126-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Regon |
157700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-059
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(12)6173595
|
Zamawiajacy fax |
(12)6173595
|
Zamawiajacy email |
dzp@agh.edu.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 poz. 1481) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Mickiewicza 30 30-059 Kraków, paw.C2, pok.117
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Spraw Studenckich - KC-zp.272-65/18
|
Numer referencyjny |
KC-zp.272-65/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Spraw Studenckich
Smycz reklamowa 2 000 szt.
Worek sportowy 200 szt.
Opaski odblaskowe 200 szt.
Balony gumowe 600 szt.
Pinsy metalowe z pudełkiem 100 szt.
Naklejki wypukłe 3D 200 szt.
Koszulki z nadrukiem 500 szt.
Flaga 50 szt.
Teczka z nadrukiem 2 000 szt.
Bloczek notesowy z nadrukiem w kratkę 2000 szt.
Kubki 500 szt.
Długopis metalowy z grawerem 2 500 szt.
Krówki 20 kg
Torba na ramię 100 szt.
Power bank 100 szt.
Pamięć USB 100 szt.
Bluzy 100 szt.
Kubek termiczny z nadrukiem zamykany membraną 50 szt.
Bluza Baseball 100 szt.
Naklejki płaskie z nadrukiem
5 000 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Działu Spraw Studenckich
Smycz reklamowa 2 000 szt.
Worek sportowy 200 szt.
Opaski odblaskowe 200 szt.
Balony gumowe 600 szt.
Pinsy metalowe z pudełkiem 100 szt.
Naklejki wypukłe 3D 200 szt.
Koszulki z nadrukiem 500 szt.
Flaga 50 szt.
Teczka z nadrukiem 2 000 szt.
Bloczek notesowy z nadrukiem w kratkę 2000 szt.
Kubki 500 szt.
Długopis metalowy z grawerem 2 500 szt.
Krówki 20 kg
Torba na ramię 100 szt.
Power bank 100 szt.
Pamięć USB 100 szt.
Bluzy 100 szt.
Kubek termiczny z nadrukiem zamykany membraną 50 szt.
Bluza Baseball 100 szt.
Naklejki płaskie z nadrukiem 5 000 szt.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty, 2. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Sprzedawcy w następującym zakresie:
a. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
• następstwem okoliczności leżących po stronie Kupującego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu,
• następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
b. wysokości wynagrodzenia w przypadku:
• ograniczenia zakresu Kupującego objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia
• zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
c. jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
• niedostępnością na rynku towarów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych towarów;
• pojawieniem się na rynku towarów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie,
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Sprzedawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-03-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|