GuidZP400 |
94f90745-26d8-4089-aee3-f855d4cfdbe6
|
Biuletyn |
530082-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny ZOZ
|
Regon |
000304504
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kolbuszowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
0172271222
|
Zamawiajacy fax |
0172271233
|
Zamawiajacy email |
walenty.plis@szpital.kolbuszowa.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.kolbuszowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.kolbuszowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta winna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Ofertę wraz z załączonymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (lub kopercie), uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią bez uszkodzenia opakowania. Na opakowaniu (kopercie) powinien znajdować się adres Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa ( sekretariat). W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615). Z zastrzeżeniem, że jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych innych ustaw lub rozporządzeń wykonawczych wymagają szczególnej formy dla danego dokumentu, wykonawca musi zastosować tą formę. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać do dnia 20.03.2018r.. do godz. 9.00 , na adres zamawiającego Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa , pokój nr 6.( sekretariat- budynek administracyjny) Adres: ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa rękawic medycznych - 4 pakiety.
|
Numer referencyjny |
Eap-2412/7/18/M
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiajacy nie ogranicza
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiajacy nie ogranicza
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa rękawic medycznych w 4 pakietach asortymentowych:
Pakiet 1 – rękawice chirurgiczne bezpudrowe – 1 pozycja. ( 15000 par),
Pakiet 2 – rękawice diagnostyczne : nitrylowe, lateksowe,
winylowe, rękawice foliowe - 4 pozycje
Pakiet 3 -rękawice diagnostyczne - 1 pozycja.
Pakiet 4 – uchwyty na rękawice – 2 pozycje.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ ( dołączyć do oferty, Wykonawca składa zgodnie z dyspozycją określoną w ust. 4: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym
przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia:
Pakiet nr 1:
- deklaracji zgodności;
- certyfikatu jednostki notyfikowanej potwierdzającej zgodność z normą EN455-1,2,3;
- certyfikatu badania typu WE kategorii III środków ochrony indywidualnej;
- badań na przenikalność wirusów zgodnie z ASTM F 1671;
- karty katalogowej potwierdzającej spełnienie wymaganych parametrów;
- powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Pakiet nr 2:
Poz.1.:
- deklaracji zgodności;
- badań producenta lub z jednostki niezależnej potwierdzających zgodność z normą EN455-1,2,3,4;
- badań na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3;
- karty katalogowej potwierdzającej spełnienie wymaganych parametrów;
- dopuszczenia do kontaktu z żywnością,
Poz. 2.:
- deklaracji zgodności;
- badań producenta lub z jednostki niezależnej potwierdzających zgodność z normą EN455-1,2,3,4;
- badań na przenikalność wirusów zgodnie z z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3;
- karty katalogowej potwierdzającej spełnienie wymaganych parametrów
Poz.3:
- deklaracji zgodności;
- badań producenta lub z jednostki niezależnej potwierdzających zgodność z normą EN455-1,2,3;
- badań na przenikalność wirusów zgodnie z ASTM F 1671 oraz substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3;
- kart katalogowych potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów;
- dopuszczenia do kontaktu z żywnością
Poz. 4.:
- karty katalogowej;
- dopuszczenia do kontaktu z żywnością.
Pakiet nr 3.:
- deklaracji zgodności WE potwierdzającej spełnienie normy EN 420, EN 374-3, EN 388, EN 455;
- certyfikat badania Typu WE w kategorii III środków Ochrony Indywidualnej
- badania na przenikalność wirusów zgodnie z ASTM F 1671;
- karty katalogowe potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony obowiązuje zakaz dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w niniejszej umowie- stanowiącej załącznik do SIWZ lub dopuszczalnych w obowiązujących przepisach prawa w tym w art. 144 Ustawy, który definiuje również znamię istotności zmian umowy.
2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k. c.
2a. Zamawiający dopuszcza zmianę cen poszczególnych przedmiotów umowy w wypadku jej obniżenia przez Wykonawcę (w takim samym zakresie dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy). W przypadku zmian umowy o których mowa w zdaniu pierwszym ust. 2a. jej potwierdzeniem będzie wystawiona i zaakceptowana faktura. Nie ma konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy.
2b. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy jeżeli będą one korzystne dla Zamawiającego.
3. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT. Potwierdzeniem zmiany umowy w ww. zakresie na piśmie będą wystawiane i akceptowane faktury, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy.
4. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w razie braku konieczności stosowania części przedmiotów umowy z uwagi np. zmniejszenie ilości świadczeń zdrowotnych przez Zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze.
5. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku.
W razie braku dostępności na rynku produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku. W razie akceptacji zamiennika przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany dostarczyć ww. zamiennik w terminie określonym w § 2 ust. 4 liczonym od chwili jego zaakceptowania (także telefonicznego) przez Zamawiającego. W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w ww. terminie … dni (ewentualnie po każdorazowym uzgodnieniu z Zamawiającym za jego zgodą w terminie dłuższym) lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie, Zamawiający może dokonać zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 7- 11 niniejszej umowy stosuje się odpowiednio. / w zakresie nie uzupełnionym obowiązują terminy określone w ust. 4 paragrafu 2 w zw. ust. 3 tego paragrafu /
5A. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie zmian opakowania /ilości towaru w opakowaniu) pod warunkiem że nie będą one niekorzystne dla Zamawiającego w zakresie ceny towaru (po stosunkowym przeliczeniu).
6. Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Nie dotyczy to zmiany opisanej w ust. 2a, ust. 5A oraz ust. 3 niniejszego paragrafu w których pisemnym potwierdzeniem zmiany umowy będą wystawiane i akceptowane faktury – tj. forma pisemna uproszczona.
|
IV 4 4 data |
2018-03-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 – rękawice chirurgiczne bezpudrowe – 1 pozycja. ( 15000 par),
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
200000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2 – rękawice diagnostyczne : nitrylowe, lateksowe,
winylowe, rękawice foliowe - 4 pozycje
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1300,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 -rękawice diagnostyczne - 1 pozycja.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4 – uchwyty na rękawice – 2 pozycje.
|
| |