GuidZP400 |
9741a46d-ad81-4b95-bf78-4aee307235a1
|
Biuletyn |
530007-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminne Centrum Biblioteczno-Kulturalne
|
Regon |
20082659600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wyszki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
17132
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
601 483 999
|
Zamawiajacy email |
ksiegowosc.kultura@gminawyszki.pl
|
Adres strony url |
http://goksit.gminawyszki.pl/
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Inwestor zastępczy: Gmina Wyszki ul. Piórkowska 2, 17 - 132 Wyszki NIP: 543-206-71-43, REGON 050659674
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/index.php?wiad=117545
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej na adres:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Wyszki ul. Piórkowska 2, 17 - 132 Wyszki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno - Kulturalnego w Wyszkach"
|
Numer referencyjny |
IGK.271.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Wyszkach znajdującego się pod adresem: Wyszki ul. Piórkowska 30, 17 - 132 Wyszki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zestawienie zakupów) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39155100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
UWAGA: PODANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA JEST TERMINEM OSTATECZNYM. WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ MOŻE OśWIADCZYĆ WCZEŚNIEJSZY TERMIN REALIZACJI PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA ZA KTÓRY OTRZYMA WIĘCEJ PUNKTÓW. SZCZEGÓŁY ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE XIV SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Dla części I zamówienia wysokość posiadanych środków musi wynosić co najmniej 18 000 zł, dla części II zamówienia co najmniej 28 000 zł, dla części III zamówienia co najmniej 19 000 zł.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej, niż jedną część zamówienia musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę równą co najmniej sumie kwot wskazanych dla poszczególnych, oferowanych części zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonał, co najmniej 1 dostawę polegającą na dostarczeniu wraz z montażem wyrobów o jednakowym lub zbliżonym przedmiocie zamówienia na kwotę dla części I zamówienia co najmniej 4 000 zł, dla części II zamówienia co najmniej 7 000 zł, dla III części zamówienia co najmniej 5 000 zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawiane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Jeśli Wykonawca składa ofertę, na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać wykonanie dostaw na kwotę co najmniej równą sumie kwot wskazanych dla poszczególnych części zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie opłat tych należności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Uwaga: oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni, licząc od dnia w którym Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) gdy koniczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT od towarów i usług),
2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z:
- działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego;
- z brakiem możliwości prowadzenia prac montażowych na skutek obiektywnych warunków klimatycznych,
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa” i dołączone do oferty. Ponadto Wykonawca wraz z zastrzeżeniem dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2018-03-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39155100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
UWAGA: PODANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA JEST TERMINEM OSTATECZNYM. WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ MOŻE OSWIADCZYĆ WCZEŚNIEJSZY TERMIN REALIZACJI PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA ZA KTÓRY OTRZYMA WIĘCEJ PUNKTÓW. SZCZEGÓŁY ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE XIV SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem mebli biurowych na które składają się m.in. lada, szafki. Szczegóły znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ (zestawienie zakupów).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie sali
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39155100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
UWAGA: PODANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA JEST TERMINEM OSTATECZNYM. WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ MOŻE OSWIADCZYĆ WCZEŚNIEJSZY TERMIN REALIZACJI PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA ZA KTÓRY OTRZYMA WIĘCEJ PUNKTÓW. SZCZEGÓŁY ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE XIV SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia sali konferencyjnej na które składają się m.in. krzesła bankietowe, stoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ (zestawienie zakupów).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zagospodarowanie terenu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39155100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
UWAGA: PODANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA JEST TERMINEM OSTATECZNYM. WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ MOŻE OSWIADCZYĆ WCZEŚNIEJSZY TERMIN REALIZACJI PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA ZA KTÓRY OTRZYMA WIĘCEJ PUNKTÓW. SZCZEGÓŁY ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE XIV SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem m.in. ławek, zabawek na sprężynie. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ (zestawienie zakupów).
|
| |