"Dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno - Kulturalnego w Wyszkach"

Data publikacji 2018-03-12
Data zakończenia 2018-03-20 00:00:00
Instytucja Gminne Centrum Biblioteczno-Kulturalne
Miejscowość Wyszki
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble biblioteczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530007-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391551004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Wyszkach znajdującego się pod adresem: Wyszki ul. Piórkowska 30, 17 - 132 Wyszki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zestawienie zakupów) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9741a46d-ad81-4b95-bf78-4aee307235a1
Biuletyn 530007-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gminne Centrum Biblioteczno-Kulturalne
Regon 20082659600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Wyszki
Zamawiajacy kod pocztowy 17132
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 601 483 999
Zamawiajacy email ksiegowosc.kultura@gminawyszki.pl
Adres strony url http://goksit.gminawyszki.pl/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Inwestor zastępczy: Gmina Wyszki ul. Piórkowska 2, 17 - 132 Wyszki NIP: 543-206-71-43, REGON 050659674
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/index.php?wiad=117545
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wyszki ul. Piórkowska 2, 17 - 132 Wyszki
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wyposażenia wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno - Kulturalnego w Wyszkach"
Numer referencyjny IGK.271.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Wyszkach znajdującego się pod adresem: Wyszki ul. Piórkowska 30, 17 - 132 Wyszki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zestawienie zakupów) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39155100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow UWAGA: PODANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA JEST TERMINEM OSTATECZNYM. WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ MOŻE OśWIADCZYĆ WCZEŚNIEJSZY TERMIN REALIZACJI PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA ZA KTÓRY OTRZYMA WIĘCEJ PUNKTÓW. SZCZEGÓŁY ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE XIV SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Dla części I zamówienia wysokość posiadanych środków musi wynosić co najmniej 18 000 zł, dla części II zamówienia co najmniej 28 000 zł, dla części III zamówienia co najmniej 19 000 zł.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej, niż jedną część zamówienia musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę równą co najmniej sumie kwot wskazanych dla poszczególnych, oferowanych części zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonał, co najmniej 1 dostawę polegającą na dostarczeniu wraz z montażem wyrobów o jednakowym lub zbliżonym przedmiocie zamówienia na kwotę dla części I zamówienia co najmniej 4 000 zł, dla części II zamówienia co najmniej 7 000 zł, dla III części zamówienia co najmniej 5 000 zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawiane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Jeśli Wykonawca składa ofertę, na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać wykonanie dostaw na kwotę co najmniej równą sumie kwot wskazanych dla poszczególnych części zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie opłat tych należności.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Uwaga: oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni, licząc od dnia w którym Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) gdy koniczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT od towarów i usług), 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego; - z brakiem możliwości prowadzenia prac montażowych na skutek obiektywnych warunków klimatycznych,
IV 6 1 sposob udostepniania Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa” i dołączone do oferty. Ponadto Wykonawca wraz z zastrzeżeniem dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2018-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39155100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA: PODANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA JEST TERMINEM OSTATECZNYM. WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ MOŻE OSWIADCZYĆ WCZEŚNIEJSZY TERMIN REALIZACJI PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA ZA KTÓRY OTRZYMA WIĘCEJ PUNKTÓW. SZCZEGÓŁY ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE XIV SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem mebli biurowych na które składają się m.in. lada, szafki. Szczegóły znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ (zestawienie zakupów).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie sali
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39155100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA: PODANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA JEST TERMINEM OSTATECZNYM. WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ MOŻE OSWIADCZYĆ WCZEŚNIEJSZY TERMIN REALIZACJI PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA ZA KTÓRY OTRZYMA WIĘCEJ PUNKTÓW. SZCZEGÓŁY ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE XIV SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia sali konferencyjnej na które składają się m.in. krzesła bankietowe, stoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ (zestawienie zakupów).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zagospodarowanie terenu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39155100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe UWAGA: PODANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA JEST TERMINEM OSTATECZNYM. WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ MOŻE OSWIADCZYĆ WCZEŚNIEJSZY TERMIN REALIZACJI PRZEMIOTU ZAMÓWIENIA ZA KTÓRY OTRZYMA WIĘCEJ PUNKTÓW. SZCZEGÓŁY ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE XIV SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem m.in. ławek, zabawek na sprężynie. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ (zestawienie zakupów).
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)