1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyszczególnione w załącznikach do niniejszej SIWZ w podziale na części:
a. Część Ia zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej,
b. Część Ib zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej
c. Część Ic zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej
d. Część II zamówienia – dostawa, instalacja i uruchomienie systemu e-l-earningowego,
e. Część III zamówienia – dostawa wraz z instalacją komputerów oraz sprzętu i urządzeń,
f. Część IVa zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
g. Część IVb zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
h. Część IVc zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
i. Część IVd zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
j. Część V zamówienia – dostawa oprogramowania badania kompetencji zawodowych.
2. Każdy z załączników dotyczy odrębnej części zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/, w tym w szczególności przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach:
Użyteczność dla osób o różnej sprawności,
Elastyczność w użytkowaniu,
Proste i intuicyjne użytkowanie,
Czytelna informacja,
Tolerancja na błędy,
Wygodne użytkowanie bez wysiłku,
Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania,
Percepcja równości (Regułę definiuje się w następujący sposób: „Projekt winien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące” (źródło: Kondrad Kaletsch, 2009, The Eighth Principle of Universal Design [w:] Design for All [online]. Newsletter Design For All, Vol-4 march 2009. New Delhi: Institute of India 2009, str.67–72. [dostęp: 25 czerwca 2009]. Dostęp w Word Wide Web: http://www.designforall.in/newsletter_March2009.pdf,) jest to zgodne z art. 9 i 19 Konwencji, które wskazują na samodzielne i na równych prawach korzystanie ze środowiska zurbanizowanego, usług, produktów i dostępu do TIK w sposób, który nie prowadzi do dyskryminacji i stygmatyzacji z uwagi na niepełnosprawność).
4. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów.
5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary produktów nie są wiążące i każdy z Wykonawców może dostarczyć inny produkt spełniający te same funkcje edukacyjne i rozwojowe.
6. Podane w opisie przedmiotu niektóre ilości wchodzących w skład jakiegoś zestawu są ilościami minimalnymi i każdy z Wykonawców może zaoferować inny zestaw z taką samą lub większą ilością elementów.
7. Podane w opisie przedmiotu zamówienia materiały, z których wykonane są zamawiane przedmioty mają jedynie charakter przykładowy i każdy z Wykonawców może zaoferować produkty wykonane z innych materiałów, które odpowiadają swoją funkcjonalnością podanym przykładom.
8. Termin gwarancji liczy się od daty odbioru bez uwag kompletnej dostawy wraz z instalacją jeżeli dotyczy.
9. Miejscem dostaw FRANCO jest Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim.
10. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE.
11. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności.
12. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji.
13. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wszystkie dostarczone artykuły na okres minimum 12 miesięcy liczony od daty odbioru całości zamówienia lub na okres zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
|
GuidZP400 |
bdae1050-c71e-4370-8714-7a8a6db82750
|
Biuletyn |
529902-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kamieński
|
Regon |
81168414300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7b
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kamień Pomorski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
913 823 120
|
Zamawiajacy fax |
913 823 121
|
Zamawiajacy email |
sstawirej@powiatkamienski.pl
|
Adres strony url |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zamawiającym jest:
1. Powiat Kamieński
2. Adres: ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski
3. Strona internetowa: http://bip.powiatkamienski.pl/
4. Podmiot, któremu Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy:
Pomorska Grupa Doradcza
ul. Zbożowa 7/46, 81-020 Gdynia
5. Adres poczty elektronicznej: przetargi@kamilzbroja.eu
6. Numer telefonu: 500 205 198;
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Kamieński, Adres: ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
na dostawę wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim
|
Numer referencyjny |
PGD/KP/001
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyszczególnione w załącznikach do niniejszej SIWZ w podziale na części:
a. Część Ia zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej,
b. Część Ib zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej
c. Część Ic zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej
d. Część II zamówienia – dostawa, instalacja i uruchomienie systemu e-l-earningowego,
e. Część III zamówienia – dostawa wraz z instalacją komputerów oraz sprzętu i urządzeń,
f. Część IVa zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
g. Część IVb zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
h. Część IVc zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
i. Część IVd zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
j. Część V zamówienia – dostawa oprogramowania badania kompetencji zawodowych.
2. Każdy z załączników dotyczy odrębnej części zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/, w tym w szczególności przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach:
Użyteczność dla osób o różnej sprawności,
Elastyczność w użytkowaniu,
Proste i intuicyjne użytkowanie,
Czytelna informacja,
Tolerancja na błędy,
Wygodne użytkowanie bez wysiłku,
Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania,
Percepcja równości (Regułę definiuje się w następujący sposób: „Projekt winien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące” (źródło: Kondrad Kaletsch, 2009, The Eighth Principle of Universal Design [w:] Design for All [online]. Newsletter Design For All, Vol-4 march 2009. New Delhi: Institute of India 2009, str.67–72. [dostęp: 25 czerwca 2009]. Dostęp w Word Wide Web: http://www.designforall.in/newsletter_March2009.pdf,) jest to zgodne z art. 9 i 19 Konwencji, które wskazują na samodzielne i na równych prawach korzystanie ze środowiska zurbanizowanego, usług, produktów i dostępu do TIK w sposób, który nie prowadzi do dyskryminacji i stygmatyzacji z uwagi na niepełnosprawność).
4. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów.
5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary produktów nie są wiążące i każdy z Wykonawców może dostarczyć inny produkt spełniający te same funkcje edukacyjne i rozwojowe.
6. Podane w opisie przedmiotu niektóre ilości wchodzących w skład jakiegoś zestawu są ilościami minimalnymi i każdy z Wykonawców może zaoferować inny zestaw z taką samą lub większą ilością elementów.
7. Podane w opisie przedmiotu zamówienia materiały, z których wykonane są zamawiane przedmioty mają jedynie charakter przykładowy i każdy z Wykonawców może zaoferować produkty wykonane z innych materiałów, które odpowiadają swoją funkcjonalnością podanym przykładom.
8. Termin gwarancji liczy się od daty odbioru bez uwag kompletnej dostawy wraz z instalacją jeżeli dotyczy.
9. Miejscem dostaw FRANCO jest Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim.
10. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE.
11. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności.
12. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji.
13. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wszystkie dostarczone artykuły na okres minimum 12 miesięcy liczony od daty odbioru całości zamówienia lub na okres zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-03-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Części od I do IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
a. Część Ia zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej,
b. Część Ib zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej
c. Część Ic zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej
d. Część II zamówienia – dostawa, instalacja i uruchomienie systemu e-l-earningowego,
e. Część III zamówienia – dostawa wraz z instalacją komputerów oraz sprzętu i urządzeń,
f. Część IVa zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
g. Część IVb zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
h. Część IVc zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
i. Część IVd zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część V zamówienia – dostawa oprogramowania badania kompetencji zawodowych.
|
| |