na dostawę wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim

Data publikacji 2018-03-12
Data zakończenia 2018-03-19 00:00:00
Instytucja Powiat Kamieński
Miejscowość Kamień Pomorski
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529902-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyszczególnione w załącznikach do niniejszej SIWZ w podziale na części:
a. Część Ia zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej,
b. Część Ib zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej
c. Część Ic zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej
d. Część II zamówienia – dostawa, instalacja i uruchomienie systemu e-l-earningowego,
e. Część III zamówienia – dostawa wraz z instalacją komputerów oraz sprzętu i urządzeń,
f. Część IVa zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
g. Część IVb zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
h. Część IVc zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
i. Część IVd zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
j. Część V zamówienia – dostawa oprogramowania badania kompetencji zawodowych.
2. Każdy z załączników dotyczy odrębnej części zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/, w tym w szczególności przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach:
 Użyteczność dla osób o różnej sprawności,
 Elastyczność w użytkowaniu,
 Proste i intuicyjne użytkowanie,
 Czytelna informacja,
 Tolerancja na błędy,
 Wygodne użytkowanie bez wysiłku,
 Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania,
 Percepcja równości (Regułę definiuje się w następujący sposób: „Projekt winien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące” (źródło: Kondrad Kaletsch, 2009, The Eighth Principle of Universal Design [w:] Design for All [online]. Newsletter Design For All, Vol-4 march 2009. New Delhi: Institute of India 2009, str.67–72. [dostęp: 25 czerwca 2009]. Dostęp w Word Wide Web: http://www.designforall.in/newsletter_March2009.pdf,) jest to zgodne z art. 9 i 19 Konwencji, które wskazują na samodzielne i na równych prawach korzystanie ze środowiska zurbanizowanego, usług, produktów i dostępu do TIK w sposób, który nie prowadzi do dyskryminacji i stygmatyzacji z uwagi na niepełnosprawność).
4. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów.
5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary produktów nie są wiążące i każdy z Wykonawców może dostarczyć inny produkt spełniający te same funkcje edukacyjne i rozwojowe.
6. Podane w opisie przedmiotu niektóre ilości wchodzących w skład jakiegoś zestawu są ilościami minimalnymi i każdy z Wykonawców może zaoferować inny zestaw z taką samą lub większą ilością elementów.
7. Podane w opisie przedmiotu zamówienia materiały, z których wykonane są zamawiane przedmioty mają jedynie charakter przykładowy i każdy z Wykonawców może zaoferować produkty wykonane z innych materiałów, które odpowiadają swoją funkcjonalnością podanym przykładom.
8. Termin gwarancji liczy się od daty odbioru bez uwag kompletnej dostawy wraz z instalacją jeżeli dotyczy.
9. Miejscem dostaw FRANCO jest Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim.
10. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE.
11. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności.
12. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji.
13. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wszystkie dostarczone artykuły na okres minimum 12 miesięcy liczony od daty odbioru całości zamówienia lub na okres zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bdae1050-c71e-4370-8714-7a8a6db82750
Biuletyn 529902-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Kamieński
Regon 81168414300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolińska
Zamawiajacy adres numer domu 7b
Zamawiajacy miejscowosc Kamień Pomorski
Zamawiajacy kod pocztowy 72-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 913 823 120
Zamawiajacy fax 913 823 121
Zamawiajacy email sstawirej@powiatkamienski.pl
Adres strony url http://bip.powiatkamienski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zamawiającym jest: 1. Powiat Kamieński 2. Adres: ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski 3. Strona internetowa: http://bip.powiatkamienski.pl/ 4. Podmiot, któremu Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy: Pomorska Grupa Doradcza ul. Zbożowa 7/46, 81-020 Gdynia 5. Adres poczty elektronicznej: przetargi@kamilzbroja.eu 6. Numer telefonu: 500 205 198;
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiatkamienski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiatkamienski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Kamieński, Adres: ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski
Nazwa nadana zamowieniu na dostawę wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim
Numer referencyjny PGD/KP/001
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyszczególnione w załącznikach do niniejszej SIWZ w podziale na części: a. Część Ia zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej, b. Część Ib zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej c. Część Ic zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej d. Część II zamówienia – dostawa, instalacja i uruchomienie systemu e-l-earningowego, e. Część III zamówienia – dostawa wraz z instalacją komputerów oraz sprzętu i urządzeń, f. Część IVa zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej, g. Część IVb zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej, h. Część IVc zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej, i. Część IVd zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej, j. Część V zamówienia – dostawa oprogramowania badania kompetencji zawodowych. 2. Każdy z załączników dotyczy odrębnej części zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/, w tym w szczególności przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach:  Użyteczność dla osób o różnej sprawności,  Elastyczność w użytkowaniu,  Proste i intuicyjne użytkowanie,  Czytelna informacja,  Tolerancja na błędy,  Wygodne użytkowanie bez wysiłku,  Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania,  Percepcja równości (Regułę definiuje się w następujący sposób: „Projekt winien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące” (źródło: Kondrad Kaletsch, 2009, The Eighth Principle of Universal Design [w:] Design for All [online]. Newsletter Design For All, Vol-4 march 2009. New Delhi: Institute of India 2009, str.67–72. [dostęp: 25 czerwca 2009]. Dostęp w Word Wide Web: http://www.designforall.in/newsletter_March2009.pdf,) jest to zgodne z art. 9 i 19 Konwencji, które wskazują na samodzielne i na równych prawach korzystanie ze środowiska zurbanizowanego, usług, produktów i dostępu do TIK w sposób, który nie prowadzi do dyskryminacji i stygmatyzacji z uwagi na niepełnosprawność). 4. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. 5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary produktów nie są wiążące i każdy z Wykonawców może dostarczyć inny produkt spełniający te same funkcje edukacyjne i rozwojowe. 6. Podane w opisie przedmiotu niektóre ilości wchodzących w skład jakiegoś zestawu są ilościami minimalnymi i każdy z Wykonawców może zaoferować inny zestaw z taką samą lub większą ilością elementów. 7. Podane w opisie przedmiotu zamówienia materiały, z których wykonane są zamawiane przedmioty mają jedynie charakter przykładowy i każdy z Wykonawców może zaoferować produkty wykonane z innych materiałów, które odpowiadają swoją funkcjonalnością podanym przykładom. 8. Termin gwarancji liczy się od daty odbioru bez uwag kompletnej dostawy wraz z instalacją jeżeli dotyczy. 9. Miejscem dostaw FRANCO jest Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim. 10. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 11. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. 12. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 13. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wszystkie dostarczone artykuły na okres minimum 12 miesięcy liczony od daty odbioru całości zamówienia lub na okres zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Części od I do IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis a. Część Ia zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej, b. Część Ib zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej c. Część Ic zamówienia – wyposażenie pracowni gastronomicznej d. Część II zamówienia – dostawa, instalacja i uruchomienie systemu e-l-earningowego, e. Część III zamówienia – dostawa wraz z instalacją komputerów oraz sprzętu i urządzeń, f. Część IVa zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej, g. Część IVb zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej, h. Część IVc zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej, i. Część IVd zamówienia – wyposażenie pracowni hotelarskiej,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Część V zamówienia – dostawa oprogramowania badania kompetencji zawodowych.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)