GuidZP400 |
cfaa6888-6652-4099-9e93-113f7fcd847b
|
Biuletyn |
530223-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
|
Regon |
19014161200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powstania Styczniowego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-519
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 72 60 124
|
Zamawiajacy fax |
58 72 60 338
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-morski.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, budynek nr 6, kancelaria szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Szpitali Pomorskich Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
D25E/252/3-13rj/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla potrzeb Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji przy ul. Powstania Styczniowego 1 oraz w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1.
2. Zamówienie obejmuje 3 zadania częściowe:
zadanie nr 1 - dostawa i montaż mebli dla Oddziału Radioterapii Onkologicznej w lokalizacji przy ul. Powstania Styczniowego 1, zadanie nr 2 - dostawa i montaż mebli dla Oddziału Onkologii Klinicznej w lokalizacji przy ul. Powstania Styczniowego 1,
zadanie nr 3 - dostawa i montaż mebli dla Oddziału Chorób Wewnętrznych B w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ oraz w załączniku nr 1b do SIWZ - Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia.
4. Przed przystąpieniem do realizacji dostawca jest zobowiązany do pobrania wszystkich wymiarów z natury, wymiary podane w specyfikacji są orientacyjne.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnionego formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie i dokumenty wymienione w cz. IX ust. 1. (Załącznik nr 3 do SIWZ), ust. 2. (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. 5. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium. Wartość wadium dla poszczególnych zadań wynosi odpowiednio: Zadanie nr 1 – 1 952,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt dwa),
Zadanie nr 2 – 1 992,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset dziewięćdziesiąt dwa),
Zadanie nr 3 – 1 945,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset czterdzieści pięć).
Łączna kwota wadium dla wszystkich zadań wynosi 5 889,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez każdą ze stron pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) oraz w przypadku nienależytego wypełniania obowiązków umownych przez Wykonawcę w terminie 30 dni od dnia zaistnienia zdarzenia uprawniającego do odstąpienia od umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-03-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa i montaż mebli dla Oddziału Radioterapii Onkologicznej w lokalizacji przy ul. Powstania Styczniowego 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa i montaż mebli dla Oddziału Onkologii Klinicznej w lokalizacji przy ul. Powstania Styczniowego 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa i montaż mebli dla Oddziału Chorób Wewnętrznych B w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1
|
| |