Przedmiotem zamówienia jest dostawa naturalnej wody mineralnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę naturalnej wody mineralnej:
2) średniozmineralizowanej, wysokonasyconej (Gazowana) lub niskonasyconej (Lekko gazowana) i nienasyconej (Niegazowana) dwutlenkiem węgla, w butelkach 1,5L i 0,5L oraz;
3) wysokozmineralizowanej, średnionasyconej (Gazowana), niskonasyconej (Lekko gazowana) dwutlenkiem węgla, w butelkach 0,6L w ilościach podanych w zestawieniu kosztów zadania - załączniku nr 3 do SIWZ.
Podane w załączniku ilości są wielkościami maksymalnymi, a zamówienie może być mniejsze o max. 20%.
4) Naturalna woda mineralna wysokozmineralizowana wysokonasycona (Gazowana), niskonasycona (Lekko gazowana) dwutlenkiem węgla winna posiadać następującą zawartość znaczących dla zdrowia składników mineralnych: Kation magnezowy Mg++ minimum 125 mg/L.
5) Dostarczana naturalna woda mineralna winna spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz.U. 2011 nr 85 poz. 466).
6) Dostarczana naturalna woda mineralna winna mieć termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy.
7) Dostawy odbywać się będą partiami, realizowanymi stosownie do potrzeb Zamawiającego w ciągu trwania umowy, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia (dopuszcza się złożenie zamówienia w formie telefonicznej potwierdzoną niezwłocznie faxem) przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego
przy ul. Strzegomskiej 6 i do lokalizacji MOPS na terenie miasta Wrocławia wskazanych każdorazowo w składanym zamówieniu. Jednorazowa dostawa będzie zawierać min. 20 zgrzewek (op.6 butelek) wody 1,5L i/lub min. 20 zgrzewek
(op.12 lub 8 butelek) wody 0,5L lub 0,6L dla jednej lokalizacji Zamawiającego.
8) Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, przesyłka, ubezpieczenie) pokrywa Wykonawca.
9) Za dostarczony towar (w tym m.in. ubezpieczenie, koszty dojazdu, dostawy, transportu) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
10) W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych ze specyfikacją i złożoną ofertą czy z zamówieniem czy terminem ważności krótszym niż 6 miesięcy, Zamawiający zwróci go na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia produktu zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych
od momentu zgłoszenia reklamacji.
11) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałych cen jednostkowych przez okres obowiązywania umowy.
|
GuidZP400 |
be5fe61b-8046-4c2c-b38f-7d0696a99697
|
Biuletyn |
530403-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
|
Regon |
93000026000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzegomska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53611
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 7822300, 7822397
|
Zamawiajacy fax |
717 822 405
|
Zamawiajacy email |
marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.mops.wroclaw.pl/ lub http://bip.mops.wroclaw.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6 - sekretariat II piętro (pok. 206)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa naturalnej wody mineralnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
|
Numer referencyjny |
DZOB.281.11.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa naturalnej wody mineralnej dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę naturalnej wody mineralnej:
2) średniozmineralizowanej, wysokonasyconej (Gazowana) lub niskonasyconej (Lekko gazowana) i nienasyconej (Niegazowana) dwutlenkiem węgla, w butelkach 1,5L i 0,5L oraz;
3) wysokozmineralizowanej, średnionasyconej (Gazowana), niskonasyconej (Lekko gazowana) dwutlenkiem węgla, w butelkach 0,6L w ilościach podanych w zestawieniu kosztów zadania - załączniku nr 3 do SIWZ.
Podane w załączniku ilości są wielkościami maksymalnymi, a zamówienie może być mniejsze o max. 20%.
4) Naturalna woda mineralna wysokozmineralizowana wysokonasycona (Gazowana), niskonasycona (Lekko gazowana) dwutlenkiem węgla winna posiadać następującą zawartość znaczących dla zdrowia składników mineralnych: Kation magnezowy Mg++ minimum 125 mg/L.
5) Dostarczana naturalna woda mineralna winna spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz.U. 2011 nr 85 poz. 466).
6) Dostarczana naturalna woda mineralna winna mieć termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy.
7) Dostawy odbywać się będą partiami, realizowanymi stosownie do potrzeb Zamawiającego w ciągu trwania umowy, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia (dopuszcza się złożenie zamówienia w formie telefonicznej potwierdzoną niezwłocznie faxem) przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego
przy ul. Strzegomskiej 6 i do lokalizacji MOPS na terenie miasta Wrocławia wskazanych każdorazowo w składanym zamówieniu. Jednorazowa dostawa będzie zawierać min. 20 zgrzewek (op.6 butelek) wody 1,5L i/lub min. 20 zgrzewek
(op.12 lub 8 butelek) wody 0,5L lub 0,6L dla jednej lokalizacji Zamawiającego.
8) Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (m.in. transport, przesyłka, ubezpieczenie) pokrywa Wykonawca.
9) Za dostarczony towar (w tym m.in. ubezpieczenie, koszty dojazdu, dostawy, transportu) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
10) W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych ze specyfikacją i złożoną ofertą czy z zamówieniem czy terminem ważności krótszym niż 6 miesięcy, Zamawiający zwróci go na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia produktu zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych
od momentu zgłoszenia reklamacji.
11) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałych cen jednostkowych przez okres obowiązywania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15981000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-15T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca przedłoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2) wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. 3) zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach:
1) w stosunku do wartości umowy w razie:
a. zmiany stawki podatku od towarów i usług–jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia.
2) inne:
a. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r., poz. 1579):
a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, NIP, REGON),
b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
|
IV 4 4 data |
2018-03-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|