zakup ubrań operacyjnych wysoko barierowych, prześcieradeł bawełnianych, obuwia medycznego podlegającego sterylizacji, PN-38/18/JP

Data publikacji 2018-03-14
Data zakończenia 2018-03-22 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bielizna pościelowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531350-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 395120004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje jednorazową dostawę ubrań operacyjnych wysoko barierowych i prześcieradeł bawełnianych oraz sukcesywną dostawę obuwia medycznego podlegającego sterylizacji - pakiety od nr 1 do nr 3, które zostały szczegółowo określone w załącznikach 1.1 - 1.3 do SIWZ odpowiednio do numerów pakietów zamówienia.
Oferowane produkty będą oceniane w oparciu o testowanie nieodpłatnie dostarczonych próbek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c2a92c2c-729c-413d-811c-62d3fc52e895
Biuletyn 531350-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 28836600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 570 94 63
Zamawiajacy fax 22 570 94 63
Zamawiajacy email motelska@coi.waw.pl
Adres strony url www.coi.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.przetargi.coi.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.przetargi.coi.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie ul. Roentgena 5, 02-871 Warszawa, PRALNIA
Nazwa nadana zamowieniu zakup ubrań operacyjnych wysoko barierowych, prześcieradeł bawełnianych, obuwia medycznego podlegającego sterylizacji, PN-38/18/JP
Numer referencyjny PN-38/18/JP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje jednorazową dostawę ubrań operacyjnych wysoko barierowych i prześcieradeł bawełnianych oraz sukcesywną dostawę obuwia medycznego podlegającego sterylizacji - pakiety od nr 1 do nr 3, które zostały szczegółowo określone w załącznikach 1.1 - 1.3 do SIWZ odpowiednio do numerów pakietów zamówienia. Oferowane produkty będą oceniane w oparciu o testowanie nieodpłatnie dostarczonych próbek.
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia Dostawa towaru: 1. dot. pakietu 1 i 2 - nastąpi jednorazowo w okresie 3 (trzech) miesięcy od daty zawarcia umowy, 2. dot. pakietu 3 - następować będzie sukcesywnie, w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy bądź w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego całości towaru w tym terminie do czasu pełnego wykonania umowy.
Okreslenie warunkow 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy. 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ (oraz zał. nr 3a i 3b - jeżeli dotyczą). 3. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy. 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ (oraz zał. nr 3a i 3b - jeżeli dotyczą). 3. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy. 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ (oraz zał. nr 3a i 3b - jeżeli dotyczą). 3. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: a. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy - według wzoru w załącznik nr 4 do SIWZ (oraz zał. nr 4a, 4b - jeżeli dotyczą); oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: b. Oświadczenie, że 1) wobec Wykonawcy nie orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, 2) Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, 3) wobec Wykonawcy nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej lub wydano wyrok lub decyzję - załącznik nr 10 do SIWZ. c. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp, tj. podania nazw firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 upzp. – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia: a) oświadczenia, iż przedmiot zamówienia jest zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. (Dz. U. 2005 nr 259 poz. 2173) oraz Dyrektywą 89/686/EWG - załącznik nr 9 do SIWZ; b) karty technicznej tkaniny zawierającą skład, splot, temperaturę prania, kurczliwość i inne techniczne warunki oraz instrukcji prania - dot. pakietu 1 i 2; c) informacji o materiałach wykorzystanych do wykonania obuwia, jego dezynfekcji, sterylizacji, konserwacji i użytkowania - dot. pakietu nr 3; d) Wyroby odzieżowe (dot. pakietu nr 1) muszą posiadać metkę zawierającą informację o rozmiarze i składzie tkaniny oraz dołączoną informację o temperaturze prania, prasowania i znaku CE. e) Prześcieradła muszą posiadać metkę zawierającą informację o składzie tkaniny oraz dołączoną informację o temperaturze prania, prasowania i znaku CE. Dokumenty powinny być dokładnie opisane, której pozycji dotyczą. 2. Ponadto Wykonawca powinien złożyć: a. Upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej RP. b. Potrzebne do oceny jakości próbki oferowanych produktów. c. Wykaz załączonych do oferty próbek – wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ. d. Wypełniony formularz cenowy – załączniki nr 1.1 i/lub 1.2 i/lub 1.3 do SIWZ. e. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. f. oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 10 do SIWZ 3. Oferowane produkty będą oceniane w oparciu o testowanie nieodpłatnie dostarczonych próbek (produktów, zgodnych z opisem załącznikach od nr 1.1 do nr 1.3 do SIWZ), które należy dostarczyć najpóźniej do dnia 22.03.2018 r. do godz. 10:00. 4. Próbki oferowanych produktów należy złożyć w ilości: a. pakiet 1: 2 szt. w rozmiarze XL b. pakiet 2: 2 szt. c. pakiet 3: 2 pary w rozmiarze 40 i 2 pary w rozmiarze 44
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z wzorem umowy, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ – istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ubrania operacyjne wysoko barierowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia - dostawa towaru nastąpi jednorazowo w okresie 3 (trzech) miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Oferowane produkty będą oceniane w oparciu o testowanie nieodpłatnie dostarczonych próbek. 3. Próbki oferowanych produktów należy złożyć w ilości po 2 szt. w rozmiarze XL do każdej pozycji.
Zalacznik krotki opis Ubrania operacyjne wysoko barierowe szczegółowo określone w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa prześcieradła bawełniane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39512000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia - dostawa towaru nastąpi jednorazowo w okresie 3 (trzech) miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Oferowane produkty będą oceniane w oparciu o testowanie nieodpłatnie dostarczonych próbek. 3. Próbki oferowanych produktów należy złożyć w ilości 2 szt.
Zalacznik krotki opis Prześcieradła bawełniane szczegółowo określone w załącznikach 1.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa obuwie medyczne podlegające sterylizacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania zamówienia - dostawa towaru następować będzie sukcesywnie, w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Oferowane produkty będą oceniane w oparciu o testowanie nieodpłatnie dostarczonych próbek. 3. Próbki oferowanych produktów należy złożyć w ilości 2 pary w rozmiarze 40 i 2 pary w rozmiarze 44.
Zalacznik krotki opis Obuwie medyczne podlegające sterylizacji, które zostały szczegółowo określone w załączniku 1.3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 50,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)