Dostawy łóżek szpitalnych do intensywnej terapii i systemów ogrzewania pacjentów - realizacja projektu nr: POIS.09.01.00-00-0121/16 (nabór pozakonkursowy) pn. Utworzenie centrum urazowego dla dzieci poprzez doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Dolnośląskim Szpitalu Specjalistycznym im. T. Marciniaka – Centrum Medycyny Ratunkowej we Wrocławiu.

Data publikacji 2018-03-14
Data zakończenia 2018-03-22 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530847-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331921302, 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są łóżek szpitalnych do intensywnej terapii i systemów ogrzewania pacjentów realizacja projektu nr: POIS.09.01.00-00-0121/16 (nabór pozakonkursowy) pn. Utworzenie centrum urazowego dla dzieci poprzez doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Dolnośląskim Szpitalu Specjalistycznym im. T. Marciniaka – Centrum Medycyny Ratunkowej we Wrocławiu. niżej części:
ZADANIE 1 – Łóżka szpitalne do intensywnej terapii,
ZADANIE 2 – Systemy ogrzewania pacjentów.
Wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego (maksymalnie 10 osób) oraz z prezentacją w zakresie: uruchomienia, eksploatacji, obsługi i serwisu. Przeprowadzone szkolenie zostanie potwierdzone zaświadczeniem.
Powyższe części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” oraz „Kartach parametrów” oraz we wzorze umowy, stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 21 dni liczonych od dnia otrzymania zamówienia, umowa zostanie zawarta na okres do 30.05.2018r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f8496406-6c36-44fb-8390-99b3b41f0004
Biuletyn 530847-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Regon 006320384
Zamawiajacy adres ulica Gen. A. E. Fieldorfa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-049
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 306 44 19
Zamawiajacy fax 71 306 48 67
Zamawiajacy email zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl
Adres strony url http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawy łóżek szpitalnych do intensywnej terapii i systemów ogrzewania pacjentów - realizacja projektu nr: POIS.09.01.00-00-0121/16 (nabór pozakonkursowy) pn. Utworzenie centrum urazowego dla dzieci poprzez doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Dolnośląskim Szpitalu Specjalistycznym im. T. Marciniaka – Centrum Medycyny Ratunkowej we Wrocławiu.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego, ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy łóżek szpitalnych do intensywnej terapii i systemów ogrzewania pacjentów - realizacja projektu nr: POIS.09.01.00-00-0121/16 (nabór pozakonkursowy) pn. Utworzenie centrum urazowego dla dzieci poprzez doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Dolnośląskim Szpitalu Specjalistycznym im. T. Marciniaka – Centrum Medycyny Ratunkowej we Wrocławiu.
Numer referencyjny EZ/138/EM/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są łóżek szpitalnych do intensywnej terapii i systemów ogrzewania pacjentów realizacja projektu nr: POIS.09.01.00-00-0121/16 (nabór pozakonkursowy) pn. Utworzenie centrum urazowego dla dzieci poprzez doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Dolnośląskim Szpitalu Specjalistycznym im. T. Marciniaka – Centrum Medycyny Ratunkowej we Wrocławiu. niżej części: ZADANIE 1 – Łóżka szpitalne do intensywnej terapii, ZADANIE 2 – Systemy ogrzewania pacjentów. Wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego (maksymalnie 10 osób) oraz z prezentacją w zakresie: uruchomienia, eksploatacji, obsługi i serwisu. Przeprowadzone szkolenie zostanie potwierdzone zaświadczeniem. Powyższe części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym” oraz „Kartach parametrów” oraz we wzorze umowy, stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu. 3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 21 dni liczonych od dnia otrzymania zamówienia, umowa zostanie zawarta na okres do 30.05.2018r.
Cpv glowny przedmiot 33192130-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 283300,76
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 21 dni liczonych od dnia otrzymania zamówienia, umowa zostanie zawarta na okres do 30.05.2018r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga oświadczeń / dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne, w rozumieniu Ustawy o wyrobach medycznych są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP, dotyczy wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia określonego w „Formularzu cenowym” za wyjątkiem pozycji 2 Zadania 1, pozycji 2 Zadania 2. b) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.) z wyspecyfikowanymi numerami katalogowymi (jeżeli dotyczy, w przypadku braku należy wpisać nie dotyczy), potwierdzające wyspecyfikowane parametry wymagane oraz nazwę producenta zaoferowanego asortymentu, dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); Wykonawca w piśmie przewodnim wskazuje, numer strony przedłożonych materiałów, na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego wymogów (parametrów, numerów katalogowych, nazwy producenta), (informacja ta powinna zostać odpowiednio uwidoczniona, np. poprzez zakreślenie, dopuszcza się wpisanie ręczne), brak potwierdzenia parametrów wymaganych, numerów katalogowych, nazwy producenta uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże wymogów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. UWAGA! Materiały składane w formie kopii winne być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany wyrób wyspecyfikowanych parametrów, w przypadku braku potwierdzenia ich w materiałach w języku polskim z danymi technicznymi producenta, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru, zgodnie z zapisami „Karty parametrów”. - W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w „Formularzu cenowym”. - Zamawiający nie dopuszcza potwierdzenia poprzez złożenie oświadczenia numerów katalogowych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać: a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ, b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III niniejszej SIWZ, d) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów bezpłatnych ogólnie dostępnych w bazach m.in. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.e) wypełnione „Karty parametrów” – zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Winni wówczas ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 7 Wartość umowy 1. Ogólna wartość przedmiotu umowy wynosi ………………. zł brutto (słownie: ……………. ), zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy. 2. Za przedmiot umowy Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę w formie papierowej według cen jednostkowych ustalonych w wyniku postępowania przetargowego, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy. 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę cen wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. §9 Zmiana postanowień umowy, odstąpienia od umowy 1. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oprócz wypadków wykazanych w § 7, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itp.) 2) zmiana konta bankowego, 3) zmiany danych w § 3 ust. 7, w § 4 ust. 7 3. Zamawiający może odstąpić od umowy jeżeli Wykonawca: 1) nie dotrzymuje terminów realizacji przedmiotu umowy, 2) wykonuje przedmiot umowy w sposób niezgodny z umową lub normami i warunkami prawem określonymi, 3) nie wykonuje w ustalonym terminie zobowiązań określonych w § 4 umowy, 4) dostarcza Zamawiającemu przedmiot umowy, którego parametry techniczne nie odpowiadają postanowieniom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni od dnia, w którym Zamawiający dowiedział się o okolicznościach wskazanych w ust. 3, uzasadniających odstąpienie. Oświadczenie o odstąpieniu wydane zostanie w formie pisemnej.
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki > polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE 1 – Łóżka szpitalne do intensywnej terapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192130-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 199814,08
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 21 dni liczonych od dnia otrzymania zamówienia, umowa zostanie zawarta na okres do 30.05.2018r.
Zalacznik krotki opis Dostawa łóżek szpitalnych do intensywnej terapii wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego (maksymalnie 10 osób) oraz z prezentacją w zakresie: uruchomienia, eksploatacji, obsługi i serwisu. Przeprowadzone szkolenie zostanie potwierdzone zaświadczeniem. Powyższa części przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” oraz „Kartach parametrów” oraz we wzorze umowy, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1 część, 2 pozycje.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE 2 – Systemy ogrzewania pacjentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 83486,68
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 21 dni liczonych od dnia otrzymania zamówienia, umowa zostanie zawarta na okres do 30.05.2018r.
Zalacznik krotki opis Dostawa systemów ogrzewania pacjentów wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego (maksymalnie 10 osób) oraz z prezentacją w zakresie: uruchomienia, eksploatacji, obsługi i serwisu. Przeprowadzone szkolenie zostanie potwierdzone zaświadczeniem. Powyższa części przedmiotu zamówienia została wykazana i opisana w „Formularzu cenowym” oraz „Kartach parametrów” oraz we wzorze umowy, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1 część, 2 pozycje.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Procentowa ilość materiałów podlegających recycling’owi po wycofaniu z eksploatacji urządzenia medycznego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Procentowa ilość materiałów podlegających recycling’owi po wycofaniu z eksploatacji urządzenia medycznego
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin gwarancji (bez wyłączeń) na urządzenie medyczne
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin gwarancji (bez wyłączeń) na urządzenie medyczne
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zużycie energii elektrycznej urządzenia medycznego w [kWh]
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)