Dostawa, konfiguracja i uruchomienie specjalistycznego urządzenia do badania autentyczności dokumentów dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu

Data publikacji 2018-03-14
Data zakończenia 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530893-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302160006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, konfiguracja i uruchomienie specjalistycznego urządzenia do badania autentyczności dokumentów dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e1831bfc-ec30-432d-82b3-c158c9121a9f
Biuletyn 530893-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Regon 000514377
Zamawiajacy adres ulica pl. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-153
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713406526
Zamawiajacy fax +48713406948
Zamawiajacy email zamowienia@duw.pl
Adres strony url www.bip.duw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Urząd przyjazny cudzoziemcom – wzrost poziomu świadczonych usług poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych. Nr projektu: 31-2017/OG-FAMI w ramach Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.duw.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu - Biuro Administracji i Logistyki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, konfiguracja i uruchomienie specjalistycznego urządzenia do badania autentyczności dokumentów dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Numer referencyjny AL-ZP.272-6/18/ZP/PN
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa, konfiguracja i uruchomienie specjalistycznego urządzenia do badania autentyczności dokumentów dla Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30216000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie warunku posiadania zdolności technicznej i zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonał w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę i uruchomienie urządzenia do badania autentyczności dokumentów, o wartości minimalnej 100 000 zł brutto. Jako wykonane wdrożenie należy rozumieć doprowadzenie do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. W przypadku, gdy wskazane wdrożenie było częścią większego zamówienia, Wykonawca musi podać wartość dotyczącą wyłącznie dostawy urządzenia będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do podania miejsca wykonania zadania, dat „od-do” realizacji oraz wartości.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 1 SIWZ - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Zobowiązanie podmiotu trzeciego i oświadczenie Wykonawcy, o których mowa w ust. 3 pkt 1 i ust. 3 pkt 2 Rozdziału V SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. UWAGA! W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst w zakresie przewidzianym w SIWZ.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi na urządzenie do badania autentyczności dokumentów
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi na stację roboczą
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)